Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 85-015 Bydgoszcz, ul. Markwarta 4-6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5826252 , fax. 052 5826209
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA
ul. Markwarta 4-6 4-6
85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5826252, fax. 052 5826209
REGON: 09232534800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-mswia.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku ZOZ MSWiA w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę 368 okien - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone ustawą tj.: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie- zamieszczony na pierwszej stronie oferty, 2 Oferta wykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ 3 Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 4 Oświadczenie Wykonawcy - art. 22 ustawy PZP, wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ, 5 W celu potwierdzenia, że wykonawcy posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia: a) Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. b) Koncesja lub zezwolenie, jeśli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d ) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W celu potwierdzenia, ze wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć: b) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców - wypełniony Załącznik nr 4 obejmujący minimum 3 wykonane usługi. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. 7. W celu potwierdzenia, że wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć: a)Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 8. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 125/P/2016
Dodano: 2016-07-27 - 122/P/2016
Dodano: 2016-07-27 - 119/P/2016
Dodano: 2016-07-26 - 116/P/2016
Dodano: 2016-07-26 - 114/P/2016
Dodano: 2016-07-26 - Prace geodezyjne i kartograficzne obejmujące tereny kompleksów wojskowych położonych w woj. łódzkim oraz kujawsko-pomorskim.
Dodano: 2016-07-25 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ BUDYNKU HANGARU NA ŁODZIE WRAZ Z TRYBUNĄ NA TORZE REGATOWYM W BRDYUJŚCIU PRZY UL. WITEBSKIEJ W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-07-19 - 112/P/2016
Dodano: 2016-07-19 - 103/P/2016
Dodano: 2016-07-08 - 100/P/2016
Dodano: 2016-07-05