Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych i w pomieszczeniach piwnicznych budynku administracji w tutejszym Domu.

Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-530 Białystok, ul. Baranowicka 203
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0 85 743 34 65 , fax. 0 85 743 35 75
  • Data zamieszczenia: 2015-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku
    ul. Baranowicka 203 203
    15-530 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0 85 743 34 65, fax. 0 85 743 35 75
    REGON: 00029285300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsb.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych i w pomieszczeniach piwnicznych budynku administracji w tutejszym Domu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana 21 sztuk okien PCV w pomieszczeniach piwnicznych oraz 4 okien oddymiających na 2 klatkach schodowych budynku administracji Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku, ul. Baranowicka 203 według poniższego podziału: Piwnica administracja: a) część od administracji - 12 szt.; b) część od rehabilitacji - 9 szt.; Klatka schodowa od administracji: a) Okna oddymiające małe - 2 szt.; Klatka schodowa od rehabilitacji: a) Okna oddymiające małe - 2 szt.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsb.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach