Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przychodni medycznej przy ul. Putry 9 w Suwałkach.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wigierska 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2011-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
    ul. Wigierska 32 32
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
    REGON: 79000227000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przychodni medycznej przy ul. Putry 9 w Suwałkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej o wymiarach: - okno szer. 2100 x wys. 1800 - szt. 9 - okno szer. 1800 x wys. 1800 - szt. 2 - okno szer. 1500 x wys. 1800 - szt. 17 - okno szer. 1200 x wys. 1800 - szt. 9 - okno szer. 900 x wys. 1800 - szt. 4 - okno szer. 900 x wys. 600 - szt. 15 1). Demontaż istniejącej stolarki okiennej z podaniem jej utylizacji. 2). Montaż nowej stolarki okiennej z regulacją okuć o parametrach jak niżej: a) profil PCV pięciokomorowy, kolor biały b) zestaw dwuszybowy- szkło float , wsp. K =1,1W/ (m2K) minimum c) wymiary i wygląd stolarki do montażu według załącznika nr 1 do protokołu typowania robót d) możliwość wentylacji poprzez rozszczelnienie e)dokonanie własnego pomiaru z natury f) demontaż i ponowny montaż starych podokienników zewnętrznych g) uszczelnienie pianką poliuretanową styków ościeżnic z murem , h) uzupełnienie tynków na ościeżach zewnętrznych i wewnętrznych wraz z pomalowaniem. II. Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej dwuskrzydłowej o wymiarach: - drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe o wym. szer. 1800 x wys. 2180 szt. 1 1. Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej z poddaniem jej utylizacji 2. Montaż nowej stolarki drzwiowej dwuskrzydłowej z regulacją okuć o parametrach jak niżej a) profil PCV, kolor biały b) zestaw dwuszybowy, szklenie szybą P-4 , wsp. K 1,1 (m2K) minimum c) wyposażone w zamek wielopunktowy rolkowy, pochwyt drzwiowy prostokątny, samozamykacz, cztery zawiasy, jedno skrzydło ryglowane górą i dołem d) wymiary i wygląd stolarki do montażu według załącznika nr 1 do protokołu typowania robót e)dokonanie własnego pomiaru z natury g) uszczelnienie pianką poliuretanową styków ościeżnic z murem , h) uzupełnienie tynków na ościeżach zewnętrznych i wewnętrznych wraz z pomalowaniem. III. Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej jednoskrzydłowej o wymiarach: - drzwi zewnętrzne jednoskrzydłowe o wym. szer. 1000 x wys.2000 szt. 1 1. Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej z poddaniem jej utylizacji 2. Dostosowanie poprzez zamurowanie części istniejącego otworu do wymiarów nowej stolarki -0,36 m3 3.Montaż nowej stolarki drzwiowej jednoskrzydłowej z regulacją okuć o parametrach jak niżej: a) profil PCV, kolor biały, pełne c) wyposażone w zamek wielopunktowy, samozamykacz, cztery zawiasy d) wymiary i wygląd stolarki do montażu według załącznika nr 1 do protokołu typowania robót e)dokonanie własnego pomiaru z natury f) uszczelnienie pianką poliuretanową styków ościeżnic z murem , g) uzupełnienie tynków na ościeżach zewnętrznych i wewnętrznych wraz z pomalowaniem. IV. Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej dwuskrzydłowej z naświetlem o wymiarach: - drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe z naświetlem o wym. Szer. 1450xwys. 2700 szt. 1 1. Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej z poddaniem jej utylizacji 2. .Montaż nowej stolarki drzwiowej dwuskrzydłowej z naświtlemz regulacją okuć o parametrach jak niżej: a) profil PCV, kolor biały, b) naświetle szklenie zestaw dwuszynowy, WSP. K 1,1 (m2K) minimum c) wyposażone w zamek wielopunktowy, cztery zawiasy, jedno skrzydło regulowane górą i dołem d) wymiary i wygląd stolarki do montażu według załącznika nr 1 do protokołu typowania robót e) dokonanie własnego pomiaru z natury f) uszczelnienie pianką poliuretanową styków ościeżnic z murem , g)uzupełnienie tynków na ościeżach zewnętrznych i wewnętrznych wraz z pomalowaniem. Wymiary podano w świetle muru przed wykonaniem dokonać pomiarów z natury. Zobowiązać Wykonawcę do przedstawienia w ciągu 7 dni od rozstrzygnięcia ofert harmonogramu wykonania uzgodnionego z Najemcami lokali oraz zapewnienia bezpieczeństwa w czasie trwania wymiany. V. Materiały budowlane powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 roku Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach