Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w stołówce i świetlicy parteru Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3 w Białymstoku.

Bursa Szkolna ogłasza przetarg

  • Adres: 15-034 Białystok, ul. Dobra 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7326 989 , fax. 85 740 62 82
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna
    ul. Dobra 3 3
    15-034 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 7326 989, fax. 85 740 62 82
    REGON: 00078101000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w stołówce i świetlicy parteru Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3 w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w stołówce i świetlicy parteru Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3 w Białymstoku. - konstrukcja z profili PCV 5-komorowych o szerokości ram i skrzydeł min. 73 mm, w kolorze białym obustronnie - wszystkie okna i drzwi rozwierane, uchylne lub rozwierano-uchylne, zgodnie ze schematami - w oknach pakiet dwuszybowy z szybą ciepłochronną niskoemisyjną z przestrzenią wypełnioną argonem 4/16AAL/4TPS - okucia obwiedniowe rozwieralne i uchylno-rozwieralne z funkcją mikrowentylacji, - klamki metalowe w kolorze białym, w drzwiach - z blokadą kluczykiem - współczynnik dla całego okna zgodnie z wykazem stolarki - mocowane na dyble Wszystkie materiały muszą posiadać aktualne atesty ITB dopuszczające do stosowania w budownictwie, certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z PN lub z aprobatą techniczną. Zawiasy z możliwością regulacji, klamki metalowe w kolorze białym. Materiały mają być kompletne, systemowe, w pierwszym gatunku. Zakres prac obejmuje: - ustalenie z użytkownikiem terminu wymiany - dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów otworów okiennych i drzwiowych - oznakowanie strefy zagrożenia terenu wraz z oznakowaniem w/g przepisów BHP - przycięcie węgarków okiennych (dotyczy okien stołówki) celem późniejszego docieplenia ościeży, - demontaż okien i drzwi drewnianych przewidzianych do wymiany - dostarczenie i montaż okien i drzwi z PCV wraz z regulacją w miejsce istniejących okien i drzwi z uwzględnieniem późniejszego docieplenia ościeży - wymiary, podział, wielkość i kolorystyka zgodne z dołączonymi poniżej rysunkami - uszczelnienie pianką - naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych ościeży okien i drzwi z odtworzeniem istniejącego stanu powierzchni ościeży - szpachlowanie wykonanych uzupełnień tynków ościeży wewnętrznych gładzią gipsową i tynkiem mozaikowym - pomalowanie naprawionych powierzchni wewnętrznych ościeży farbą emulsyjną - wymiana podokienników wewnątrz pomieszczeń z MDF (świetlica) i lastriko (stołówka) na parapety z konglomeratu - w pomieszczeniu świetlicy zamontować zdemontowane uprzednio drewniane osłony grzejnikowe - naprawa i ponowny montaż istniejącego parapetu zewnętrznego (uzupełnienie ubytków klejem budowlanym, silikonem) - uszczelnienie styku okien z parapetami i z ościeżami od wewnątrz i zewnątrz - wywiezienie gruzu na wysypisko do 15 km - materiały pochodzące z rozbiórki takie jak stolarka, parapety, gruz, itp. - sprzątnięcie i uporządkowanie pomieszczeń i terenu po zakończeniu robót w obrębie prowadzonych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1500,00 zł. ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych ) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczych kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2007 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku PKO S.A. 05124011541111001035772919, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - remont w Bursie Szkolnej w Białymstoku. Potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy w oryginale złożyć w kasie Bursy Szkolnej w Białymstoku, ul. Dobra 3, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferta najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach