Szkoła Podstawowa Ciechanowiec ogłasza przetarg
- Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. 11 Listopada 5
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-86 27 71 326 , fax. 0-86 2771 630
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Ciechanowiec
ul. 11 Listopada 5 5
18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
tel. 0-86 27 71 326, fax. 0-86 2771 630
REGON: 00026224300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://kopernik.webd.pl/articles.php?cat_id=19
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku Szkoły Podstawowej w Ciechanowcu - 108 szt. okien. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Ciechanowcu - 108 szt. okien (w tym 96 okien z wkładem szybowym o współczynniku przenikania nie większym niż U=1,0 W/(m2K) oraz 12 okien w sali gimnastycznej z wypełnieniem poliwęglanem - co najmniej czterokomorowym). Profile PCV białe co najmniej pięciokomorowe. Podokiennik zewnętrzny - 108 szt. w kolorze brązowym z blachy powlekanej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie -http://kopernik.webd.pl/articles.php?cat_id=19
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kopernik.webd.pl/articles.php?cat_id=19
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu lokalu mieszkalnego Nr 2 w budynku przy ul. Mikołaja Reja 51 oraz wymiana stolarki budowlanej w budynkach przy ul. Północnej 22/18, ul. Wigierskiej 3/11, ul. Kościuszki 108, ul. Waryńskiego 11/1, ul. Kościuszki 97, ul. Konopnickiej 3A/3 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części
Dodano: 2016-07-27 - Demontaż, dostawa, montaż stolarki i ślusarki w lokalach mieszkalnych i użytkowych zgodnie z zakresem zamówienia i rysunkami - część II.
Dodano: 2016-06-16 - Remont bieżący korytarza i pokoi na II piętrze w części mieszkalnej internatu.
Dodano: 2016-06-07 - Wymiana stolarki drzwiowej i opraw oświetleniowych w salach lekcyjnych i na korytarzach w Zespole Szkół Nr 1 w Grajewie.
Dodano: 2016-06-01 - Demontaż starej stolarki oraz dostarczenie, dostawa i montaż stolarki PCV, zgodnie z zakresem zamówienia i rysunkami - część I.
Dodano: 2016-05-17 - Robota budowlana z podziałem na dwie części: Część 1 - (Remont budynku Nr 61 na terenie JW. Skład Osowiec), Część 2 - (Naprawa pokrycia dachowego budynku Nr 33 na terenie JW. w Łomży)
Dodano: 2016-05-13 - Wymiana stolarki drzwiowej do klatek schodowych szt. 12 i pomieszczeń gospodarczych szt. 7 oraz wymiana kaset domofonowych na cyfrowe w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Witosa 4A w Suwałkach
Dodano: 2016-05-04 - Remont korytarza na parterze i na I piętrze w budynku szkoły.
Dodano: 2016-04-25 - Wymiana istniejącej stolarki okiennej na okna drewniane w budynku użytkowym przy ul. Kościuszki 45 w Suwałkach wpisanego do rejestru zabytków pod Nr KI.WKZ.534/223/d/82 z dnia 05.02.1982 r. - szt. 20
Dodano: 2016-04-20 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach przy ul. Kościuszki 44A, 57, 76 i ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach
Dodano: 2016-03-29