Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku Szkoły Podstawowej w Ciechanowcu - 108 szt. okien.

Szkoła Podstawowa Ciechanowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. 11 Listopada 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 27 71 326 , fax. 0-86 2771 630
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Ciechanowiec
    ul. 11 Listopada 5 5
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 0-86 27 71 326, fax. 0-86 2771 630
    REGON: 00026224300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kopernik.webd.pl/articles.php?cat_id=19
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku Szkoły Podstawowej w Ciechanowcu - 108 szt. okien.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Ciechanowcu - 108 szt. okien (w tym 96 okien z wkładem szybowym o współczynniku przenikania nie większym niż U=1,0 W/(m2K) oraz 12 okien w sali gimnastycznej z wypełnieniem poliwęglanem - co najmniej czterokomorowym). Profile PCV białe co najmniej pięciokomorowe. Podokiennik zewnętrzny - 108 szt. w kolorze brązowym z blachy powlekanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie -http://kopernik.webd.pl/articles.php?cat_id=19

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kopernik.webd.pl/articles.php?cat_id=19
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach