Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z profili PCV oraz stolarki okiennej stalowej (witryny) i drzwi na okna i drzwi z profili aluminiowych w budynku użytkowym zlokalizowanym przy ul. Bema 89D w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z profili PCV oraz stolarki okiennej stalowej (witryny) i drzwi na okna i drzwi z profili aluminiowych w budynku użytkowym zlokalizowanym przy ul. Bema 89D w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z profili PCV oraz stolarki okiennej stalowej (witryny) i drzwi na okna i drzwi z profili aluminiowych w budynku użytkowym zlokalizowanym przy ul. Bema 89D w Białymstoku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakres realizacji zamówienia: 1) dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów otworów okiennych i otworu drzwiowego z ustaleniem bezkolizyjnego terminu wymiany, 2) demontaż istniejących krat i zakotwień w ścianie, 3) demontaż zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej i powlekanej, 4) demontaż i ponowny montaż parapetu drewnianego (parter od str. ul. BEMA), zabudowy meblowej (piętro od str. ul. BEMA) z dokonaniem naprawy w miejscach powstałych uszkodzeń, 5) demontaż starych drewnianych okien zespolonych, ślusarki drzwiowej i witryn stalowych, 6) wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki (kraty + stolarka drewniana i stalowa plus gruz powstały z demontażu) na wysypisko miejskie, 7) wykonanie stolarki okiennej, witryn, naświetla, drzwi zgodnie z załączonymi szkicami, 8) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej w miejsce zdemontowanej z regulacją skrzydeł, 9) uzupełnienie ubytków tynków zewnętrznych wokół ram okiennych i miejsc po zdemontowanych obróbkach blacharskich, 10) uszczelnienie styku ram okiennych ze ścianą pianką montażową poliuretanową z zabezpieczeniem pianki silikonem odpornym na zewnętrzne czynniki atmosferyczne, 11) montaż zewnętrznych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej, 12) uszczelnienie połączenia-styku obróbki blacharskiej z ramą ościeżnicy okiennej silikonem dekarskim, 13) obrobienie otworów okiennych - naprawa poprzez uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży wraz z powłokami malarskimi- malowanie trzykrotne farbą emulsyjną, 14) wykonanie ocieplenia elewacji styropianem EPS 70-40 gr. 10 cm w miejscu usuniętej konstrukcji stalowej ze szkłem barwionym łącznie z naprawą podłoża, 15) sprzątnięcie i uporządkowanie pomieszczeń i terenu po zakończeniu robót w obrębie prowadzonych prac. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4. Wymaga się udzielenia co najmniej 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp): a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające na wymianie stolarki okiennej, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie, b) dysponują lub będą dysponowali kierownikiem robót budowlanych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 3. Sposób oceny spełniania warunków: ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (wg załącznika nr 3 do SIWZ), 2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (wg załącznika nr 4 do SIWZ). 2. DOKUMENTY: 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych (co najmniej dwie roboty budowlane) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; UWAGA: Zamawiający uzna robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia robotę wykonaną dla jednego zleceniodawcy, polegającą na wymianie stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż: 100.000,00 zł brutto. b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z udokumentowaniem ich uprawnień niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia tj.: - kierownik robót budowlanych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz załączenie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (wg załącznika nr 6 do SIWZ); c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 2 litera b, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1 litera a, b) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 2 litera a, b, c winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 ppkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, d) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 4) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1 litera a, składa dokument lub dokumenty, zgodnie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach