Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej i renowacja drzwi wejściowych drewnianych w lokalu użytkowym na parterze budynku przy ul. Waryńskiego 4 w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2010-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej i renowacja drzwi wejściowych drewnianych w lokalu użytkowym na parterze budynku przy ul. Waryńskiego 4 w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz wymiana okien skrzynkowych na okna drewniane zespolone i renowacja drzwi drewnianych w lokalu użytkowym położonym na parterze budynku zabytkowego przy ul. Waryńskiego 4 w Białymstoku - zgodnie z zakresem zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia: - demontaż okien szt. 10 - wykonanie i montaż okien drewnianych w miejsce istniejących okien drewnianych skrzynkowych - reperacja parapetu wewnętrznego (uzupełnienie ubytków po wymianie okien) - uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży okien - szpachlowanie wykonanych uzupełnień tynków gładzią gipsową - pomalowanie naprawionych powierzchni ościeży farbą emulsyjną - dopasowanie, wymiana okuć i malowanie istniejących drzwi drewnianych z naświetlem - wywóz zdemontowanej stolarki na wysypisko Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (rysunki, szkice, przedmiar) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Wymaga się udzielenia minimum 5 letniej gwarancji i rękojmi na stolarkę okienną , 24 miesiące na drzwi płycinowe i 12 miesięcy na pozostałe roboty wraz z materiałami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach