Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej - sala gimnastyczna oraz wymiana stolarki drzwiowej w Szkole Podstawowej Nr 27 , ul. Podedworze 16 w Krakowie.

Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 30-510 Kraków, ul. Sokolska 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6565604 , fax. 012 6563477
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe
    ul. Sokolska 13 13
    30-510 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6565604, fax. 012 6563477
    REGON: 00025516090935
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zeopoludnie.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej - sala gimnastyczna oraz wymiana stolarki drzwiowej w Szkole Podstawowej Nr 27 , ul. Podedworze 16 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagana jest wpłata wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki: o udzielenie zamówienia moga ubeigac sie Wykonawcy którzy: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień, 2.posiadaja niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdyja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia 4. nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia z pwodów o ktorych mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. oferrent udzieli co najmniej 5 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie przedlozonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy idruk oświadczenia - zał. Nr 1 i 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrebne przepisywymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczejwystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzona urzędowo aktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy - ksero, w przypadku spółek cywilnych - dodatkowo umowę spółki - ksero, 3. Dokumenty stwierdzajace że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień. W przypadku kierownika robót kopie zaświadczenia potwierdzajacego jego przynalezność do Izby Inżynierów Budownictwa , 4. Kosztorys ofertowy uproszczony z wykzem materiałów sporzadzony na podstawie załączonego przedmiaru robót z podaniem danych wyjściowych do kosztorysowania jak rbg,kp, zysk oraz podatkiem VAT.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zeopoludnie.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach