Przetargi.pl
Wymiana stolarki drewnianej ,wymiana stolarki drzwiowej o profilach aluminiowych , demontaż starej stolarki i ślusarki oraz dostawa i montaż stolarki drewnianej i PCV, witryn aluminiowych , drzwi aluminiowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (część III)

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2015-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki drewnianej ,wymiana stolarki drzwiowej o profilach aluminiowych , demontaż starej stolarki i ślusarki oraz dostawa i montaż stolarki drewnianej i PCV, witryn aluminiowych , drzwi aluminiowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (część III)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki drewnianej ,wymiana stolarki drzwiowej o profilach aluminiowych , demontaż starej stolarki i ślusarki oraz dostawa i montaż stolarki drewnianej i PCV, witryn aluminiowych , drzwi aluminiowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (część III), tj.: ZADANIE NR 1 Wymiana stolarki drewnianej w lokalach użytkowych przy ul. Waryńskiego 24a i ul. Dubois 16, wymiana stolarki drzwiowej o profilach aluminiowych w lokalu użytkowym przy ul. Waryńskiego 2, wymiana stolarki w lokalach mieszkalnych przy ul. Ogrodowej 2 m.2, ul. Ogrodowej 2 m.2a, ul. Ogrodowej 2 m.7, ul. gen. J. Bema 89a m.67, ul. gen. J. Bema 89a m.113, Al. J. Piłsudskiego 16 m.73, ul. Proletariackiej 7 m.14, ul. W. Rzymowskiego 40 m.8,ul. Rzymowskiego 40 m.35, ul. M.C. Skłodowskiej 7 m.57, ul. M.C. Skłodowskiej 19 m.29 w Białymstoku. ZADANIE NR 2 wymiana drewnianej , zespolonej stolarki okiennej na okna z profili PCV w lokalach mieszkalnych przy ul. Żytniej 11 m.4, ul. Wasilkowskiej 65 m.3, ul. Włókienniczej 17 m.68, Ogrodowa 2 m.1,13, ul. Barszczańskiej 14 m.22, ul. Żabia 18 m.30, ul. Bema 99 m.109, ul. Węglowa 8 bud. Nr 23-wymiana drewnianej , zespolonej stolarki okiennej na okna z profili PCV oraz ul. Sienkiewicza 7 i 9 - wymiana drewnianych witryn na witryny aluminiowe (drzwi od frontu KAMA); wymiana starej stolarki okiennej na okna z profili PCV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wymaga się udzielenia co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dot. zadania nr 1,2. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: zad.1 - 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Uwaga ! Dla zadania nr 2 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ZADANIE NR 1 Wymiana stolarki drewnianej w lokalach użytkowych przy ul. Waryńskiego 24a i ul. Dubois 16, wymiana stolarki drzwiowej o profilach aluminiowych w lokalu użytkowym przy ul. Waryńskiego 2, wymiana stolarki w lokalach mieszkalnych przy ul. Ogrodowej 2 m.2, ul. Ogrodowej 2 m.2a, ul. Ogrodowej 2 m.7, ul. gen. J. Bema 89a m.67, ul. gen. J. Bema 89a m.113, Al. J. Piłsudskiego 16 m.73, ul. Proletariackiej 7 m.14, ul. W. Rzymowskiego 40 m.8,ul. Rzymowskiego 40 m.35, ul. M.C. Skłodowskiej 7 m.57, ul. M.C. Skłodowskiej 19 m.29 w Białymstoku - oznaczenie sprawy BOM.1.263.38.2015. 3. Termin wniesienia wadium: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w sekretariacie w pokoju nr 201 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, przed upływem terminu składania ofert, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PEKAO S.A. o/Białystok numer rachunku 91 1240 5211 1111 0010 3558 3081 b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w sekretariacie w pokoju nr 201 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w rozdziale XI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach