Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego na kościele oraz przebudowa utwardzenia placu wokół kościoła pw. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Rozkochowie, ul. Wiejska, działka nr 558, k.m. 5

Rzymskokatolicka Parafia pw. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Rozkochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-344 Rozkochów, ul. Wiejska 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4 660 383
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzymskokatolicka Parafia pw. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Rozkochowie
    ul. Wiejska 32 32
    47-344 Rozkochów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4 660 383
    REGON: 04007141100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego na kościele oraz przebudowa utwardzenia placu wokół kościoła pw. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Rozkochowie, ul. Wiejska, działka nr 558, k.m. 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wymiana pokrycia dachowego na kościele oraz przebudowa utwardzenia placu wokół kościoła pw. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Rozkochowie, ul. Wiejska, działka nr 558, k.m. 5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na zadania obejmujące: 1. Zadanie nr 1 - wymiana pokrycia dachowego na kościele pw. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Rozkochowie, ul. Wiejska, działka nr 558, k.m. 5. Zakres prac obejmuje: ogrodzenie i oznakowanie terenu robót, rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego, rozbiórka łat, wywóz materiałów z rozbiórki, założenie folii przeciwwiatrowej 564,3171 m?, przemurowanie komina z cegły klinkierowej - 1,368 m?, łacenie całego dachu - 564,3171 m?, montaż rynien dachowych z blachy tytanowo-cynkowej, wykonanie obróbek blacharskich 112,50 m?, wszystkich murów oraz łączeń, wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki - 564,3171 m?, montaż płotków przeciwśniegowych - 63,91 mb, montaż rur spustowych, uporządkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego 2. Zadanie nr 2 - przebudowa (wymiana) utwardzenia placu (terenu) wokół kościoła pw. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Rozkochowie, ul. Wiejska, działka nr 558, k.m. 5. Powierzchnia utwardzenia 620 m?. Zakres prac obejmuje: ogrodzenie i oznakowanie terenu robót, zdjęcie istniejącej warstwy ziemi i utwardzenia z betonu (gr. 15 cm), wykonanie koryta pod utwardzenie, ułożenie, wykonanie podkładów dolnych i górnych pod nawierzchnię, ułożenie krawężnika z kostki granitowej na ławie betonowej, ułożenie kostki kamiennej granitowej, uporządkowanie terenu i powrócenie do stanu pierwotnego obok istniejącego terenu robót. Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania określono w przedmiarach robót - zał. nr 6 do SIWZ, dokumentacji projektowej - zał. nr 7 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) - zał. nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania określonych warunków nastąpi w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzajace spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg. formuły : spełnia/ nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć (na załączniku nr 2 do SIWZ) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, oraz dokumenty, o których mowa poniżej tj. : 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wiedzę i doświadczenie oraz uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej dla zadania nr 1 i uprawnieniami w specjalności budowlanej dla zadania nr 2 oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do OIIB (wg zał. nr 4), 4.Wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na: - wymianie pokrycia dachowego na obiekcie o powierzchni nie mniejszej niż 400 m? i wartości brutto nie mniejszej niż 80 000 zł. dla zadania nr 1, - przebudowie (wymianie) utwardzenia placów na obiekcie o powierzchni nie mniejszej niż 300 m? i wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł. dla zadania nr 2, Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że przynajmniej dwie z wykazanych robót (oddzielnie dla zadania nr 1 i oddzielnie dla zadania nr 2) zostały wykonana należycie (wg zał. nr 3) 5.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powyższej tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. (a) i (c), winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. (b), winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.walce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach