Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych, w sezonie zimowym 2009/ 2010

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Jagiellońska 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4186161 , fax. 077 4186066
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jagiellońska 3 3
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4186161, fax. 077 4186066
    REGON: 53142126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych, w sezonie zimowym 2009/ 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1 Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie I rejonu, w sezonie zimowym 2009/ 2010. Przetargiem objęte są usługi związane z odśnieżaniem, usuwaniem oblodzeń realizowane przy użyciu: - nośnika piaskarki P-1 z pługiem odśnieżnym średnim (osprzęt zamawiającego), w ilości 1 szt. - nośnika pługa odśnieżnego średniego (osprzęt zamawiającego), w ilości 1 szt. w ciągu dróg powiatowych na terenie oznaczonym jako rejon I. ZADANIE NR 2 Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie II rejonu, w sezonie zimowym 2009/ 2010. Przetargiem objęte są usługi związane z odśnieżaniem, usuwaniem oblodzeń realizowane przy użyciu: - nośnika piaskarki P-1 z pługiem odśnieżnym średnim (osprzęt zamawiającego), w ilości 1 szt. - nośnika pługa odśnieżnego średniego (osprzęt zamawiającego), w ilości 1 szt. w ciągu dróg powiatowych na terenie oznaczonym jako rejon II. ZADANIE NR 3 Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie III rejonu, w sezonie zimowym 2009/ 2010. Przetargiem objęte są usługi związane z odśnieżaniem, usuwaniem oblodzeń realizowane przy użyciu: - nośnika piaskarki P-1 z pługiem odśnieżnym średnim (osprzęt zamawiającego), w ilości 1 szt. - nośnika pługa odśnieżnego średniego (osprzęt zamawiającego), w ilości 1 szt. w ciągu dróg powiatowych na terenie oznaczonym jako rejon III. ZADANIE NR 4 Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie IV rejonu, w sezonie zimowym 2009/ 2010. Przetargiem objęte są usługi związane z odśnieżaniem, usuwaniem oblodzeń realizowane przy użyciu: - nośnika piaskarki P-1 z pługiem odśnieżnym średnim (osprzęt zamawiającego), w ilości 1 szt. - nośnika pługa odśnieżnego średniego (osprzęt zamawiającego), w ilości 1 szt. w ciągu dróg powiatowych na terenie oznaczonym jako rejon IV. ZADANIE NR 5 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług załadunkowych w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2009/ 2010. Przetargiem objęte są usługi związane z interwencyjnym załadunkiem (w przypadku awarii ładowarki zamawiającego) realizowane przy użyciu: ładowarki/ koparki, w ilości 1 szt. na placu składowym Obwodu Drogowo-Mostowego w Wołczynie. ZADANIE NR 6 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2009/ 2010 przy użyciu pługa czołowego (1 szt.) ZADANIE NR 7 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2009/ 2010 przy użyciu pługa wirnikowego (1 szt.) ZADANIE NR 8 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2009/ 2010 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 0,4 m3 (1 szt.) ZADANIE NR 9 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2009/ 2010 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 0,4 m3 (1 szt.) ZADANIE NR 10 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2009/ 2010 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 0,4 m3 (1 szt.) ZADANIE NR 11 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2009/ 2010 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 0,6 m3 (1 szt.) Miejsce wykonywania zamówienia: drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku, plac składowy Obwodu Drogowo-Mostowego w Wołczynie. ZAKRES ZAMÓWIENIA Zadanie Nr 1 Przewidywany zakres: praca piaskarki - 125 godz., praca pługa - 137 godz., dyżur pługa, pługo-piaskarki - 47 godz. Zadanie Nr 2 Przewidywany zakres: praca piaskarki - 125 godz., praca pługa - 137 godz., dyżur pługa, pługo-piaskarki - 47 godz. Zadanie Nr 3 Przewidywany zakres: praca piaskarki - 125 godz., praca pługa - 137 godz., dyżur pługa, pługo-piaskarki - 47 godz. Zadanie Nr 4 Przewidywany zakres: praca piaskarki - 125 godz., praca pługa - 139 godz., dyżur pługa, pługo-piaskarki - 49 godz. Zadanie Nr 5 Przewidywany zakres: praca ładowarki - 100 godz., dyżur ładowarki - 50 godz. Zadanie Nr 6 Przewidywany zakres: praca pługa czołowego - 80 godz. Zadanie Nr 7 Przewidywany zakres: praca pługa wirnikowego - 40 godz. Zadanie Nr 8 Przewidywany zakres: praca ładowarki o poj. łyżki min. 0,4 m3 - 50 godz. Zadanie Nr 9 Przewidywany zakres: praca ładowarki o poj. łyżki min. 0,4 m3 - 50 godz. Zadanie Nr 10 Przewidywany zakres: praca ładowarki o poj. łyżki min. 0,4 m3 - 50 godz. Zadanie Nr 11 Przewidywany zakres: praca ładowarki o poj. łyżki min. 0,6 m3 - 50 godz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 i zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców w/ w warunków, na zasadzie spełnia/ nie spełnia nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że podane warunki szczegółowe spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli nie wynika wprost z rejestru, w formie oryginału lub potwierdzone notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach