Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
- Data zamieszczenia: 2015-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
ul. Piramowicza 32 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
REGON: 00052450700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystosci placów zabaw na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac porządkowych na placach zabaw o łącznej powierzchni 8,1966 ha tj. : - sprzątanie placów zabaw 2x w tygodniu w poniedziałki i czwartki, a także na telefoniczne zgłoszenie Straży Miejskiej lub Zamawiającego, na wszystkich placach zabaw, (jeżeli zajdzie taka potrzeba), w okresie letnim i zimowym. Okres letni - kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik. Okres zimowy: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień. - opróżnianie koszy na śmieci - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek), a także na każde zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego lub Straży Miejskiej (jeżeli zajdzie taka potrzeba) w okresie letnim i zimowym. Obecnie ilość koszy wynosi 86 szt. - wywóz śmieci 2 x w miesiącu x 3 kontenery 1100 - jeśli firma sprzątająca nie posiada stosownego zezwolenia na wywóz odpadów (wpisu do Rejestru działalności regulowanej) ma obowiązek podpisać umowę z firmą posiadającą wpis do rejestru działalności regulowanej oraz na transport odpadów i przedstawić kopię Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac - w okresie letnim i zimowym. Wywóz odpadów do RIPOK. - koszenie trawników o powierzchni 5,2376 ha, (co najmniej dwa razy w miesiącu w okresie letnim) lub w zależności od potrzeb częściej (trawa nie powinna być wyższa niż 6 cm) tj. co najmniej 10 razy w ciągu okresu letniego, - strzyżenie żywopłotów 2 razy w roku w miesiącu czerwcu i wrześniu po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. Obecnie długość żywopłotów wynosi 1040 mb, a śr. wys. 0,7, szer. 0,5 m. - sprzątanie 656,65 m2 chodników przylegających do placów zabaw 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) okresie letnim, a także na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego lub Straży Miejskiej, - sprzątanie, bieżące odśnieżanie chodników (656,56m2) i posypywanie piaskiem w okresie zimowym oraz w innym okresie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego lub Straży Miejskiej, - zapewnienie dyżuru interwencyjnego w dni robocze w godz. od 7:00 do godz. 21:00 oraz w dni wolne ustawowo od godz. 9:00 do godz. 21:00 dla przyjmowania telefonicznych zgłoszeń interwencyjnych Straży Miejskiej lub Zamawiającego. Przystąpienie do prac interwencyjnych ma nastąpić w czasie do 2 godz. od chwili zgłoszenia. W celu przyjmowania i wykonywania prac interwencyjnych, wykonawca poda (na etapie zawierania umowy) dane i telefon kontaktowy do osoby dyżurującej - przyjmującej zgłoszenia, - pielęgnacja zieleni, która znajduje się w obrębie placów zabaw tj. przycinanie gałęzi, podlewanie roślin,(jeżeli będzie taka potrzeba), - zgłaszanie do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa dewastacji i wszelkich uszkodzeń urządzeń zabawowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- POZIMOWE OCZYSZCZENIE JEZDNI, CHODNIKÓW I URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2016-02-11 - Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu.
Dodano: 2016-01-27 - Utrzymanie czystości działek i nieużytków gminnych, koszenie traw oraz oczyszczanie przyległych chodników na lata 2016 - 2018
Dodano: 2016-01-18 - Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu
Dodano: 2015-12-08 - Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
Dodano: 2015-11-13 - POZIMOWE OCZYSZCZENIE JEZDNI, CHODNIKÓW I URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2015-02-27 - Utrzymanie czystości działek niezagospodarowanych oraz czyszczenie przyległych chodników 2015-2016
Dodano: 2015-01-30 - Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu
Dodano: 2014-12-16 - Likwidacja w latach 2014/2016 dzikich wysypisk śmieci powstałych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2014-10-16 - Wykonanie prac związanych z letnim i zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Brzeg
Dodano: 2014-10-15