Przetargi.pl
Remont Publicznej Szkoły Podstawowej w Starych Siołkowicach, ul. Michała 2

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 46-090 Popielów, ul. Opolska 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Opolska 13 13
    46-090 Popielów, woj. opolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Publicznej Szkoły Podstawowej w Starych Siołkowicach, ul. Michała 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń na węzeł sanitarny. Opis robót: -Rozbiórki: 1. rozebrać fragment ściany nośnej zgodnie z opisem części konstrukcyjnej 2. rozebrać i skuć warstwy podłogowe na powierzchni przeznaczonej na węzły sanitarne 3. zdemontować ościeżnice i skrzydło drzwi pomieszczeń nauki korekcyjnej -Roboty budowlane i wykończeniowe 1. poszerzenie istniejącego otworu w ścianie nośnej i nowe nadproże wykonać wg rysunku i opisu cz. konstrukcyjnej 2. ściany działowe gr. 12cm murować z pustaków ceramicznych szczelinowych (lub poroteryzowanych) lub z betonu komórkowego i otynkować 3. ściany działowe kabin sanitarnych z drzwiami 80/200 i boksu wydawania mleka, wysokości 2,0m (2,10m) wykonać w systemie płyt laminatowych np. w systemie typu LTT wys. 210cm, z wysokociśnieniowej płyty wiórowej laminowanej obustronnie 4. drzwi wewnętrzne drewniane 90/200 w ścianach działowych murowanych oraz w otworze istniejącym wykonać jako drewniane wg zestawienia stolarki 5. wykonać nowe warstwy podłogowe w pomieszczeniach wc - nr 06 i 08: - podłoże wyrównać - wykonać warstwę betonu ze spadkiem 1% w kierunku kratki ściekowej - ułożyć izolacje przeciwwodna: 2x papa asf. na lepiku - układać płytki ceramiczne na zaprawie cementowej 6. w pomieszczeniach suchych nr 04, 05, 07 wykonać podłogę z wykładziny pcv z wyłożeniem na ściany w formie cokolika 7. wentylacje mechaniczna wykonać jak na rysunkach i wg projektu instalacji sanitarnych 8. ściany murowane w pomieszczeniach wc i w boksie kuchennym wyłożyć płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0m (2,10), w pomieszczeniach suchych malować farbami odpornymi na ścieranie i zabrudzenie 9. ścianę powyżej płytek ceramicznych malować farba emulsyjna w jasnych kolorach 10. sufity w pomieszczeniach wc wykonać jako podwieszane gipsowo - kartonowe, w pozostałych malować w kolorze białym INFORMACJE REALIZACYJNE -wszystkie elementy budynku i jego wykończenia wykonać zgodnie z Polskimi Normami i sztuka budowlana -elementy budowlane realizować zgodnie z projektem części architektonicznej i konstrukcyjnej -wymiary elementów istniejących należy sprawdzić na budowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3 Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dobrzeń Wielki Oddział Popielów Nr 90 8895 0006 2000 0005 1044 0006, za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca dołączał do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać /Wadium - Remont PSP Stare Siołkowice/. 4 Wadium wniesione w formie pieniądza winno być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, czyli do dnia 13.10.2009r. do godz. 9.45. 5 Wadium wniesione w innej formie, niż pieniądzu, należy umieścić w zamkniętym nieprzeźroczystym opakowaniu oznaczonym /Wadium - Remont PSP Stare Siołkowice/ i dołączyć do oferty. 6 Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacje np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7 Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każdy pisemny wniosek zgłoszony przez Zamawiającego w terminie związania z oferta, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy. 8 Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 9 Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10 Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. -wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykonali, w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, Wymagany jest: - Kierownik Robót Niniejsza osoba winna posiadać uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (D. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanym w specjalności budowlanej, instalacji sanitarnej i elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - posiadają polisę, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000,00 zł. 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt 6 specyfikacji. Z treści dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww. warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. udokumentowania wykonania, w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej dwóch robót budowlanych o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli w ww. wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 5. Kopie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność do izby samorządu zawodowego. 6. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: a) wypełnionego formularza ofertowego b) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg druku Zamawiającego; c) pełnomocnictwa do podpisania oferty ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik) d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, e) wykazu podwykonawców (jeżeli dotyczy) f) kosztorysu ofertowego g) dowodu wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.popielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach