Przetargi.pl
Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy przy ulicy Habryki w Strzelcach Opolskich

Gmina Strzelce Opolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, pl. Myśliwca 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4049338 , fax. 077 4614422
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Opolskie
    pl. Myśliwca 1 1
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4049338, fax. 077 4614422
    REGON: 53141327700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelceopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy przy ulicy Habryki w Strzelcach Opolskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewnienie kierownika budowy z uprawnieniami. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: budowę nowego budynku przyległego do istniejącego budynku (działki nr 425 i 409) przeznaczonego na pomieszczenia ŚDS (budynek parterowego z nieużytkowym strychem, o powierzchni zabudowy ok.226m2 i kubaturze ok.1181m3 z dwuspadowym dachem) oraz wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, tarasu, ogrodzenia i zagospodarowanie terenów zielonych, jak również zapewnienie kierownika budowy, obsługę geodezyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152212
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj. wykonawca który: (1.1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (1.2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (1.3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (1.4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 muszą spełniać niezależnie wszyscy partnerzy, natomiast warunki o których mowa w art. 22 ust. 2 i 3 łącznie. Warunki udziału spełni wykonawca, który złoży wraz z wnioskiem wszystkie, wymagane oświadczenia i dokumenty, z których wynikać będzie, że: (2.1) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, wykonał (zakończył) co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące budowy budynku lub remont budynku o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł (brutto) każda; (2.2) dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane); Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy spełnią wszystkie powyżej opisane warunki minimalne (1.1-1.4 i 2.1-2.2) w liczbie określonej w niniejszym ogłoszeniu, przy czym w przypadku gdy liczba wykonawców która spełnia warunki udziału jest większa niż określono to w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia oferty wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunków, czyli największą ilość punktów w ocenie przeprowadzonej w sposób opisany poniżej. Kryterium oceny: doświadczenie wykonawcy w budowie lub remoncie budynków (budowa lub remont budynku o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł) - 100 % (ilość punktów od 40 do 100 - proporcjonalnie do ilości zadań, przy czym maksymalną ilość punktów, otrzyma wykonawca, który wykaże, że wykonał 5 i więcej zadań; natomiast wykonawca, który wykaże że wykonał 2 zadania otrzyma 40 pkt [a=20*n; w zakresie n=(od 2 do 5); gdzie n- ilość wykazanych zadań ])
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do wniosku dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa. Oświadczenia, o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania oraz następujące dokumenty: (1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; (2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; (3) uprawnienia budowlane osoby, która obejmie funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym, co najmniej na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; (4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; (5) oryginał dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu występujących wspólnie wykonawców albo do reprezentowania i zawarcia umowy, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy PZP, w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie publiczne. Wszelkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę lub osoby - jeżeli wymagane jest współdziałanie, upoważnione do reprezentowania wykonawcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach