Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 2 000 000 zł , na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kietrz w 2009 roku.

Gmina Kietrz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-130 Kietrz, ul. 3-go Maja 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4854356 , fax. 077 4854359
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kietrz
    ul. 3-go Maja 1 1
    48-130 Kietrz, woj. opolskie
    tel. 077 4854356, fax. 077 4854359
    REGON: 00053032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 2 000 000 zł , na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kietrz w 2009 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Zaciągniecie kredytu bankowego, długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kietrz w 2009 roku - Spłatę kapitału przewiduje się w 60 miesięcznych ratach, 59 rat po 33 300 zł , 1 rata (ostatnia) w wysokości 35 300,00 zł, raty płatne do końca każdego miesiąca. - Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce WIBOR 1M+/ - marża banku. - Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie należy przyjąć stawkę WIBOR 1M średnią za miesiąc lipiec 2009 r. w wysokości 3,53 % . - Spłatę odsetek przewiduje się w 60 miesięcznych ratach płatnych do końca każdego miesiąca. Spłatę prowizji również przewiduje się w 60-ciu ratach. - Kredyt płatny w trzech transzach: I transza w wysokości 500 000,00 zł . II transza w wysokości 500 000,00 zł . III transza w wysokości 1 000 000 zł . - Nie przewiduje się okresu karencji w spłacie kredytu. Wypłata I transzy winna nastąpić 1 grudnia 2009 roku, Wypłata II transzy winna nastąpić 15 grudnia 2009 roku. Wypłata III transzy winna nastąpić 21 grudnia 2009 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2).posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3).znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/. Oświadczenie zgodnie z art.22 - wzór załącznik nr 2do siwz, 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kietrz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach