Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni istniejących alejek na terenie cmentarza komunalnego przy ul.Cmentarnej w Lubinie

Zarząd Cmentarzy Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Zacisze 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 22 069 , fax. 076 84 22 069
  • Data zamieszczenia: 2014-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Cmentarzy Komunalnych
    ul. Zacisze 1 1
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 22 069, fax. 076 84 22 069
    REGON: 39024638000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka UM

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni istniejących alejek na terenie cmentarza komunalnego przy ul.Cmentarnej w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje swoim zakresem: a/ branża sanitarna - w zależności o stwierdzonego stanu technicznego przyjęto częściową wymianę istniejących odcinków kanalizacji deszczowej oraz budowę przykanalików o średnicy dn 200 mm ok.220 m od wpustów deszczowych wraz z wpustami 10 szt. oraz studni rewizyjnych betonowych dn 1000 mm na istniejącym kanale deszczowym dn 250 mm w celu odwodnienia remontowanych ciągów pieszych w zależności od potrzeb i możliwości wpięcia do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, b/ branża drogowa - sfrezowanie istniejącej nawierzchni betonowej, ułożenie siatki wzmacniającej ułożenie nawierzchni bitumicznej z asfaltobetonu 4cm +4 cm o pow. ok. 4.500 m2 oraz nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm kolorowej o pow. ok. 600 m2 c/ branża elektryczna - budowa ok. 500 m linii kablowej, posadowienie 10 szt. słupów oświetleniowych oraz montaż 12 punktów świetlnych (opraw).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium : 8 000,00 zł / słownie: osiem tysięcy złotych/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach