Przetargi.pl
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku NZOZ Ośordka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli przy ul. Czarnieckiego 3

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Czarnieckiego 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 8420250 , fax. 0-15 8420250
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych
    ul. Czarnieckiego 3 3
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 0-15 8420250, fax. 0-15 8420250
    REGON: 83043918200021
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku NZOZ Ośordka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli przy ul. Czarnieckiego 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku NZOZ Ośordka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli przy ul. Czarnieckiego 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki:- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tekich uprawnień, - posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Ponadto: - wykonawca spełnia wymogi zawarte w SIWZ, - profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, - wykonawca wykaże wykonanie należycie, w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy, co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartościa robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - wykonawca przedstawi co najmniej dwie referencje potwierdzjace , że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy (wg zał. nr 3 do SIWZ), że: - przedstawiona w ofercie cena jest komletna , - zapoznał sie ze specyfikacją istotnych warunków zamówieniai przyjmuje ją bez zastrzeżeń, - w razie wygrania przetargu zobowiazuje się do podpisania umowy w ciągu 14 dni od zawiadomienia o wyborze oferty (chyba,że zostanie wniesiony protest) zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, - wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust.1 PZP tj. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedze i doswiadzcenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,- znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamóweinia, - nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2. dokumenty potwierdzajace spełnienie wymaganych warunków: A. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniuzgodnie z art.22 ust.1 ustawy PZP - wg wzoru stanowiacego załącznik nr 3 SIWZ, B. aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) C. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzjacych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu (w przypadku składania oferty przez podmioty występujace wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot), D. dokumentów stwierdzających,że osoby, które będa wykonywać zamówienie, posiadaja wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień tj. uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcjiw zakresie kierowania robotami w budownictwie zgodnie z obowiązujacym prawem budowlanym (odpis/kopie potwierdzone za zgodnośc z oryginałem), E. wykaz wykonanych w ciagu ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub z okresu krótszego jesli okres działaności jest krótszy, odpowiadajacych swoim rodzaje i wartościa robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia ( zpodanie wartosci, dat ich wykonania oraz dokumantów potwierdzających ich należyte wykonanie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: stowarzyszenie_szansa.free.ngo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach