Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót rozbiórkowych, remontowych i zabezpieczających w budynku UJ /Paderevianum Duże/, przy Al. Mickiewicza 9 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/540/2014

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2014-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót rozbiórkowych, remontowych i zabezpieczających w budynku UJ /Paderevianum Duże/, przy Al. Mickiewicza 9 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/540/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót rozbiórkowych, remontowych i zabezpieczających przed rozwojem korozji biologicznej, wynikających z zaleceń ekspertyzy mykologicznej, oraz wykonania prac projektowych i robót dotyczących instalacji elektrycznych, w budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego /Paderevianum Duże/, położonym przy Al. Mickiewicza 9 w Krakowie. 1.1 Zamówienie obejmuje w szczególności roboty polegające na: rozbiórce posadzek, podłóg podniesionych i wykładzin na kondygnacjach od parteru do V piętra budynku poza piwnicami i klatką schodową, skucie tynków ścian i okładzin z płytek ceramicznych na wszystkich kondygnacjach budynku /piwnice do V piętra/, usunięcie powłok malarskich sufitów kondygnacji od parteru do V piętra wykonanych w technologii stropu Ackermana, skucie tynku sufitu stropu nad piwnicami wykonanego w technologii betonu monolitycznego, wyburzeniu ścianek z GK, usunięcie wszystkich elementów drewnianych i drewno pochodnych, demontaż stolarki wewnętrznej, robotach odgrzybieniowych ścian i sufitów wynikających z ekspertyzy mykologicznej wraz z utylizacją wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórki, które muszą być realizowane zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót /STWiOR/, oraz protokołem typowania robót. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik A do SIWZ i będące jej integralną częścią (1 plik pdf zawierający 132 strony i 1 plik ISO ze zdjęciami do pobrania ze strony pod ogłoszeniem o tym postępowaniu na stronie Zamawiającego), a w tym między innymi: ekspertyza mykologiczna wraz z dokumentacją fotograficzną, protokół typowania robót, dokumentacja fotograficzna, inwentaryzacja, rzuty kondygnacji, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), oraz przedmiary. 1.3 Ponadto zakres zamówienia obejmuje: 1.3.1 Zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej tymczasowej na korytarzach i klatkach schodowych. W szczególności należy zdemontować i zutylizować istniejące instalacje elektryczne i słaboprądowe, bez naruszenia instalacji zasilania pomieszczeń centrali telefonicznej, wymiennikowni, rozdzielni głównej elektrycznej i portierni głównej. Należy zaprojektować i wykonać oświetlenie dróg komunikacyjnych na każdym piętrze i klatkach schodowych zapewniające około 100 lx podłodze. Cała instalacja wykonana będzie natynkowo. Na parterze zabudować należy rozdzielnicę zasilającą oprawy oświetleniowe. Rozmieszczenie opraw i wyłączników powinno zapewniać niezależne wyłączenie oświetlenia na każdym piętrze i na klatce schodowej. Oświetlenie to przewiduje się przy pomocy opraw montowanych do stropów pełnych. Należy zastosować proste oprawy oświetleniowe (tzw. belka montażowa) do świetlówek TL lub TLD jednoświetlówkowe. Oprawy muszą mieć odpowiedni stopień szczelności w zależności od miejsca zabudowy opraw zgodnie z obowiązującymi normami. Dodatkowo na każdej kondygnacji należy zaprojektować i zainstalować dwa gniazda elektryczne. Instalacja oświetlenia wykonana ma być przewodami kabelkowymi typu YDY prowadzonymi w pionach wykorzystując istniejące trasy kablowe w pobliżu szybu windowego i na piętrach natynkowo na uchwytach plastikowych. Wykonawca musi zapewnić projektanta i kierownika robót z uprawnieniami odpowiednimi do wykonywanego zakresu prac. 1.3.2 Zaprojektowanie i wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej ochrony dróg ewakuacyjnych. Przed rozpoczęciem demontażu należy powiadomić Stację Monitoringu Alarmu. Następnie należy wyłączyć centralę z zasilania podstawowego i akumulatorów. Akumulatory należy zabezpieczyć przed rozładowaniem i uszkodzeniami mechanicznymi. Wszystkich tych operacji powinna dokonać osoba/podmiot posiadająca odpowiednią praktykę i umiejętności, oraz autoryzację zainstalowanego systemu - Schrack Seconet. Demontaż należy rozpocząć od wyjęcia i zabezpieczenia przed działaniem kurzu czujek, ROP i sygnalizatorów oraz gniazd czujek i przekazania ich inwestorowi. Należy zdemontować kabel YnTKSY wraz mikrokanałami PCV i poddać utylizacji. Należy zaprojektować i wykonać nową instalację Systemu Sygnalizacji Pożaru chroniącą drogi ewakuacyjne oraz pomieszczenia techniczne: w piwnicy: przyłącze wodne, wymiennikownia, rozdzielnia elektryczna, centrala telefoniczna i na parterze portiernia z centralą SSP. Instalacja zbudowana będzie jako jedna pętla dozorowa. Należy wykonać kablem YnTKSYekw 1x2x0,8. Kabel należy mocować do sufitu za pomocą plastikowych uchwytów co max 1,2 m. Czujki i ROP mocować do sufitu kołkami rozporowymi. Linię sygnalizatorów wykonać w istniejącej trasie pionowej kablem HTKSH 2x1, mocowanym na przebiegach pionowych uchwytami niepalnymi co 0,6m. Instalacja składać się będzie około 35 czujek automatycznych, 8 ROP i 7 sygnalizatorów. Należy użyć elementów (czujek, ROP i sygnalizatorów) pochodzących z demontażu. Wszystkie czujki pożarowe pracować będą w jednej strefie dozorowania. Ze starej instalacji należy zachować zasilanie centrali SSP, (podstawowe i awaryjne) oraz sygnalizację alarmu w budynku Audytorium Maximum. Należy zachować ustalone czasy alarmowania (T1=10min). Wykonawca musi zapewnić projektanta z uprawnieniami CNBOP oraz wykazać się autoryzacją Schrack Seconet przed podpisaniem umowy. Trzeba zapewnić zgodność wykonania, uruchomienia i przeglądów instalacji z normą PKN-CEN/TS 54-14:2006 - Systemy sygnalizacji pożarowej -- Część 14: Wytyczne planowania, projektowania, instalowania, odbioru, eksploatacji i konserwacji. 1.4 Wykonawca winien również skalkulować w ofercie ryczałtowe koszty demontażu wraz z utylizacją: elementów okablowania elektrycznego z osprzętem, demontażu okablowania niskoprądowego, demontażu instalacji c. o. wykonanego z rur stalowych wraz z grzejnikami Faviera, demontażu białego montażu i wyposażenia wszystkich węzłów sanitarnych oraz zaplecza kuchennego znajdującego się w piwnicy budynku PD, instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej, przy czym: 1.4.1 demontaż instalacji c.o. polega na demontażu rurociągów i podpór, usunięciu izolacji, demontażu tulei przejść przez przegrody budowlane, zaślepieniu rurociągów wychodzących z wymiennikowni. Rurociągi stalowe bez izolacji należy przekazać do punktu skupu złomu. Za oddany złom UJ wystawi fakturę VAT. 1.4.2 demontaż instalacji wod-kan polega na usunięciu wszystkich pionów i podejść pod przybory wraz z podporami, przejściami przez przegrody i białym montażem, z wyjątkiem pionów i podejść hydrantowych. Po zakończeniu prac należy wykonać próbę szczelności instalacji hydrantowej, która musi być sprawna przez cały okres prowadzenia prac oraz po ich zakończeniu. 1.4.3 demontaż wentylacji polega na demontażu kratek wentylacji grawitacyjnej. 1.5 Wykonawca musi realizować roboty z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie spowodować uszkodzeń na nowo powstających w bezpośredniej bliskości budynkach A i B Paderevianum II, w przypadku jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń zobowiązany jest do ich usunięcia własnym kosztem i staraniem. 1.6 Zamawiający podkreśla, iż Pomieszczenia wymiennikowni, serwerowni, rozdzielni elektrycznych znajdujących się w piwnicy budynku oraz pomieszczenia portierni i centrali pożarowej znajdującego się na parterze oraz instalacja wewnętrzna hydrantowa do celów p. poż. nie podlegają zakresowi robót. 1.7 Wykonawca lub podwykonawca na podstawie art. 5 ust. 2 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2012, poz. 264, z późn. zm.), musi posiadać zezwolenie Prezesa Państwowej agencji Atomistyki na prowadzenie działalności polegającej na: obrocie, transporcie, przechowywaniu w miejscu rejestracji działalności, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu, co zobowiązany jest udokumentować przed podpisaniem umowy. 1.8 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają charakter orientacyjny i stanowią jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest SIWZ i dokumentacja techniczna stanowiąca jej załącznik. 1.9 W załączeniu do dokumentacji przetargowej znajduje się przedmiar - /Likwidacja zagrożeń biologicznych spowodowanych zalaniem podczas prac rozbiórkowych/, który nie wchodzi w zakres postępowania przetargowego, gdyż dotyczy 5 kondygnacji budynku. Powyższy przedmiar jest zamieszczony informacyjnie, a zakres robót z niego wynikających spoczywa w obowiązku firmy Budimex S. A., która w drugiej połowie 2013r. wykonywała rozbiórkę 4-ech ostatnich kondygnacji budynku Dużego Paderevianum /piętra VI - IX/. 1.10 Zamawiający informuje, iż realizacja robót demontażowo rozbiórkowych w budynku Dużego Paderevianum realizowana będzie równolegle z realizowanymi w bezpośrednim sąsiedztwie nowo budowanymi budynkami A i B kompleksu /Paderevianum II/ przez Firmę Budimex S. A.. Remontowany budynek Dużego Paderevianum styka się z nowo budowanym budynkiem A od strony północnej, a z budynkiem B od strony południowej i zachodniej. Od strony wschodniej, to znaczy od istniejącego budynku Audytorium Maximum, znajduje się droga pożarowa, która w chwili obecnej jest także użytkowana przez Budimex S. A. jako droga dostawy materiałów do wznoszonego budynku A, w uzgodnieniu ze służbami p. poż. Zamawiającego. 1.11 Ze względu na prowadzone równocześnie roboty budowlane na obiektach Paderevianum A i B oraz zagospodarowaniem działki nr 27/7, 27/8, wywóz gruzu z wyburzeń i demontaży jest możliwy jedynie od poniedziałku do soboty w godzinach 22-06. 1.12 Zamawiający informuje, iż parter i I piętro obiektu, w którym mają być realizowane roboty, zajmowane jest tymczasowo przez Wykonawcę inwestycji Paderevianum II, termin prac na tych kondygnacjach będzie ustalony w harmonogramie stanowiącym załącznik do umowy. 1.13 Zamawiający informuje, że nie posiada pomieszczeń ani terenu, które mógłby przekazać Wykonawcy na czas prowadzenia robót jako zaplecze budowy. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 3 miesięcy, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane w ramach niniejszej umowy roboty budowlano-montażowe, elementy i nowo zamontowane urządzenia, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych wynikających z instrukcji nowo zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, z zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, naprawa zainstalowanych elementów i urządzeń, oraz usuwanie usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji, a przedstawioną w formie kosztorysów uproszczonych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów. Cena ryczałtowa brutto musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji technicznej oraz doświadczenia zawodowego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz z opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizację zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożeniu mu również zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 10 000,- PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach