Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót budowlanych w obiekcie Paderevianum II UJ, położonym przy ul. Krupniczej w Krakowie, dotycząca projektu współfinansowanego przez UE w ramach MRPO na lata 2007 - 2013. Nr sprawy: CRZP/UJ/31/2013

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2013-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót budowlanych w obiekcie Paderevianum II UJ, położonym przy ul. Krupniczej w Krakowie, dotycząca projektu współfinansowanego przez UE w ramach MRPO na lata 2007 - 2013. Nr sprawy: CRZP/UJ/31/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót budowlanych w obiekcie Paderevianum II UJ, w zakresie stanu zero konstrukcji żelbetowej budynku A, położonym przy ul. Krupniczej w Krakowie, dotycząca projektu współfinansowanego przez UE w ramach MRPO na lata 2007 - 2013. 1.1 Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach projektu Budowa kompleksu Paderevianum II UJ szansą na wzmocnienie potencjału edukacyjnego regionu - etap I, wpisanego na listę projektów kluczowych Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych Schemat A Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej szkolnictwa wyższego. 1.2 Zakres zamówienia na dokończenie stanu zero konstrukcji żelbetowej budynku A obejmuje w szczególności: 1.2.1 Wykonanie brakujących żelbetowych ścian i słupów piwnic, do dolnego poziomu stropu nad kondygnacją podziemną - 0,33 (należy przyjąć technologię umożliwiającą prowadzenie prac w warunkach zimowych) 1.2.2 Wykonanie stropu typu /Filigran/ nad piwnicami na podstawie projektu wykonawczego poziom - 0,13 (należy przyjąć technologię umożliwiającą prowadzenie prac w warunkach zimowych) 1.2.3 Wykonanie dwóch wewnętrznych żelbetowych klatek schodowych do poziomu - 0,13 (należy przyjąć technologię umożliwiającą prowadzenie prac w warunkach zimowych) 1.2.4 Wykonanie tymczasowego powierzchniowego ocieplenia płyty dennej budynku A w postaci ułożenia styropianu ekstrudowanego gr 5cm. 1.2.5 Wykonanie pomostu, barier, zabezpieczeń B.H.P. tymczasowego dojścia do stropu, zabezpieczenia - zadaszenia wejść klatek schodowych w konstrukcji drewnianej 1.2.6 Wykonanie zabezpieczenia folią zbrojoną w ramach drewnianych otworów okiennych, zabezpieczenia otworów stropowych tymczasowym zadaszeniem z odbojem zabezpieczającym przed przedostawaniem się wody z płyty do wnętrza poziomu - 1 budynku 1.2.7 Pielęgnację płyty stropowej poziom - 0,13 w postaci usuwania po opadach zalegającej wody, śniegu, lodu do czasu zakończenia robót 1.2.8 Wykonanie dokumentacji powykonawczej 1.3 Zamawiający udostępni istniejące zasilanie placu budowy w energię elektryczną oraz udostępni przyłącz wody, jak i udostępni plac na organizację zaplecza budowy (teren placu budowy, zaplecza jest ogrodzony i chroniony). Rozliczenie mediów nastąpi w oparciu odczyty liczników energii i wody. 1.4 Na placu budowy znajdują się prefabrykaty zbrojeniowe brakujących ścian, słupów, belek stropowych (własność poprzedniego G.R.I. konsorcjum firm: Budostal 2 S.A., Elektromontaż Kraków S.A. Istnieje możliwość odkupienia przez Wykonawcę w/w materiałów. 1.5 Na placu budowy znajduje się stacjonarny żuraw wieżowy PEINER SK 126 (własność firmy Lambor Sp. z o.o. adres: Na Załęczu 5, Kraków tel.: 012 266 12 10) istnieje możliwość korzystania z usług w/w firmy po podpisaniu umowy przez Wykonawcę z właścicielem żurawia. Demontaż żurawia nie wchodzi w zakres zamówienia. 1.6 Stan istniejący: Wykonane zostały ściany szczelinowe wraz z oczepem, płyta denna oraz część ścian i słupów konstrukcji żelbetowej piwnic. Inwestor dokonuje bieżących pomiarów: rys, przemieszczeń pionowych i poziomych sąsiadujących budynków oraz przemieszczeń poziomych ściany szczelinowej. 1.7 Prace muszą być zrealizowane zgodnie z projektem wykonawczym i ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwaną dalej w skrócie STWiOR). 1.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), jak i przedmiar, stanowiące załącznik A do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie PDF zawierający 438 stron). Zamawiający na okres realizacji zamówienia udostępni Wykonawcy projekt budowlany z pozwoleniem na budowę w zakresie budynku A. 1.9 Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest projekt wykonawczy oraz STWiOR. 1.10 Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 1.11 Przedmiot zamówienia będzie poddany niezależnej kontroli jakości zmierzającej do uzyskania międzynarodowego certyfikatu jakości dla obiektu według normy TÜV BQS 4. Procedurę certyfikacji obiektu przeprowadza niezależny podmiot działający na koszt i zlecenie Zamawiającego, zwany w dalszej części SIWZ Zarządzającym Kontraktem. 2. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 120 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty, liczony od daty odbioru zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 2 miesięcy. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot zamówienia wyliczoną w oparciu o kosztorys szczegółowy przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ z załącznikami oraz doświadczenia zawodowego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys szczegółowy. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SIWZ a zestawieniem materiałów w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały zgodne z SIWZ. Ewentualne braki lub omyłki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorys szczegółowy stanowi jedynie podstawę do opracowania faktury częściowej, rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych (PLN)). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42 poz. 275 z 2007r. z poźn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach