Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych przebudową i wymiana oświetlenia zewnętrznego tradycyjnego na oświetlenie w technologii LED, na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/1/2014

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2014-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych przebudową i wymiana oświetlenia zewnętrznego tradycyjnego na oświetlenie w technologii LED, na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/1/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych i instalacyjnych oraz dostaw związanych z wymianą oświetlenia zewnętrznego tradycyjnego na oświetlenie w technologii LED, na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 1.1 Zamówienie jako Projekt pn. Zbudowanie zintegrowanego systemu pozyskiwania i dystrybucji energii powstałej ze źródeł odnawialnych na terenie III Kampusu Uniwersytetu Jagiellońskiego - etap I, jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Projekt nr MRPO.07.02.00-12-106/13 Priorytet 7. Infrastruktura ochrony środowiska, Działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Szczegółowe informacje dotyczące Programu dostępne są pod adresem: http://www.fundusze.malopolska.pl/mrpo/Strony/default.aspx . 1.2 Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwaną dalej w skrócie STWiOR), a obejmują roboty budowlane i instalacyjne, demontaż, dostawę i montaż elementów oraz urządzeń, a w szczególności: 1.2.1 Demontaż istniejącego oświetlenia w rejonie budynków Wydziału Matematyki i Informatyki oraz Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, oświetlonych za pomocą opraw typu OCP 70W (metalohalogenki), zainstalowanych na słupach stalowych ocynkowanych typu S-3c (71 szt.), oraz opraw doziemnych (7 szt.) i słupków oświetleniowych (68 szt.). W ramach demontażu słupków oświetleniowych wykonawca dokona mufowania kabla po usunięciu 31 szt. słupków oświetleniowych i mufowania kabla po usunięciu 1 szt. lampy (OCP70W na słupie stalowym). 1.2.2 Zakup, dostawę i montaż nowego oświetlenia. Wymagania oświetleniowe nowych instalacji muszą być zgodne z normą PN-EN 13201. Realizowane oświetlenie dróg oraz chodnika należy zrealizować za pomocą opraw oświetleniowych L-1 (80 szt.) o charakterystyce opisanej w projekcie i STWiOR, zainstalowanych na słupach S-1 (60 szt.) i S-2 (10 szt.), z tabliczkami bezpiecznikowymi (70 szt.), zgodnie z projektem. Doświetlenie chodnika przy Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej za pomocą słupka oświetleniowego z fundamentem (36 szt.), oraz budynku za pomocą opraw doziemnych (7 szt.) zgodnie z projektem. 1.2.3 Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zdemontowanych elementów i urządzeń związanych z wykonaniem zamówienia. 1.2.4 Zgodnie z zaleceniami Zamawiającego miejsca przyłączenia przebudowywanych sieci pozostają bez zmian. 1.2.5 Sterowanie oświetleniem zgodnie z zaleceniami Zamawiającego miejsca i typ sterowania przebudowywanych sieci pozostają bez zmian i tak: 1.2.5.1 Wydział Matematyki i Informatyki: programator astronomiczny oraz wyłącznik zmierzchowy. Programator steruje załączanie i wyłączanie oświetlenia w nastawionych godzinach w ciągu doby. Wyłącznik zmierzchowy zapewnia załączanie oświetlenia w przypadku wystąpienia ciemności w czasie nie działania programatora. Czujnik fotoelektryczny wyłącznika zmierzchowego zainstalowany jest na ścianie zewnętrznej segmentu. 1.2.5.2 Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej: programator astronomiczny oraz wyłącznik zmierzchowy. Programator steruje załączanie i wyłączanie oświetlenia w nastawionych godzinach w ciągu doby. Wyłącznik zmierzchowy zapewnia załączanie oświetlenia w przypadku wystąpienia ciemności w czasie nie działania programatora. Czujnik fotoelektryczny wyłącznika zmierzchowego zainstalowany jest na ścianie zewnętrznej segmentu. 1.2.6 Wydział Matematyki i Informatyki obejmuje: 1.2.6.1 Montaż oprawy L1- 32 LEDs, moc oprawy 37W - 34 szt., 1.2.6.2 Montaż słupa pojedynczego S-1 do oprawy L1- h=4m - 30 szt., 1.2.6.3 Montaż słupa podwójnego S-2 do oprawy L1- h=4m - 2 szt., 1.2.6.4 Demontaż słupów S3c i opraw OCP - 32 szt., 1.2.7 Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej obejmuje: 1.2.7.1 Montaż oprawy L1- 32 LEDs, moc oprawy 37W - 46 szt., 1.2.7.2 Montaż słupa pojedynczego S-1 do oprawy L1, h=4m -30 szt., 1.2.7.3 Montaż słupa podwójnego S-2 do oprawy L-1 - 8 szt., 1.2.7.4 Montaż opraw doziemnych - 7 szt.,. 1.2.7.5 Montaż słupka oświetleniowego z fundamentem - 36 szt., 1.2.7.6 Demontaż słupów S3c i opraw OCP - 39 szt., 1.2.7.7 Demontaż słupków oświetleniowych z fundamentem - 68 szt., 1.2.7.8 Demontaż opraw doziemnych - 7 szt., 1.2.7.9 Mufowanie kabla po demontażu opraw - 32 szt., 1.2.8 Łącznie zakres prac wymieniony w punktach 1.2.5 -1.2.6 obejmuje: 1.2.8.1 Montaż oprawy L1- 32 LEDs, moc oprawy 37W - 80 szt., 1.2.8.2 Montaż słupa pojedynczego S-1 do oprawy L1 - h=4m - 60 szt., 1.2.8.3 Montaż słupa podwójnego S-2 do oprawy L1 - h=4m - 10 szt., 1.2.8.4 Montaż opraw doziemnych - 7 szt., 1.2.8.5 Montaż słupka oświetleniowego z fundamentem - 36 szt., 1.2.8.6 Demontaż słupów S3c i opraw OCP - 71 szt., 1.2.8.7 Demontaż słupków oświetleniowych z fundamentem - 68 szt., 1.2.8.8 Demontaż opraw doziemnych - 7 szt., 1.2.8.9 Mufowanie kabla po demontażu opraw - 32 szt. 1.2.9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar, stanowiące załącznik A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 56 stron), przy czym zdjęcia i rysunki elementów należy traktować jako przykładowe, a wskazane wymiary jako zalecane, dlatego też Zamawiający dopuszcza odstępstwo od nich w granicach ?5%. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 1.2.10 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 4 miesięcy, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe, elementy i urządzenia, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, naprawa zainstalowanych elementów i urządzeń, oraz usuwanie usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposaże?nia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania koszto?rysów. Cena ryczałtowa musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji rysunkowej, STWiOR, przedmiaru oraz doświadczenia zawodowego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń oraz dołączeniem do oferty kart katalogowych i/lub folderów producenta/ów potwierdzających spełnienie wymagań techniczno-funkcjonalnych opisanych w SIWZ lamp, opraw i słupów. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizację zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożeniu mu również zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach