Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych, konserwatorskich i instalacyjnych, na dziedzińcu i w budynku Collegium Śniadeckich UJ, przy ul. Kopernika 27 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/164i165/2014

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2014-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych, konserwatorskich i instalacyjnych, na dziedzińcu i w budynku Collegium Śniadeckich UJ, przy ul. Kopernika 27 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/164i165/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych, konserwatorskich i instalacyjnych, na dziedzińcu i w budynku Collegium Śniadeckich Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanym przy ul. Kopernika 27 w Krakowie. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty polegające na wykonaniu przebudowy nawierzchni dziedzińca, konserwatorskiego remontu muru od strony Ogrodu Botanicznego, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji oddymiania, oświetlenia dziedzińca, przyłącza sieci cieplnej oraz instalacji CO. 1.2 Prace muszą być zrealizowane zgodnie dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwaną dalej w skrócie STWiOR). 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), i przedmiar, stanowiące załącznik A do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie PDF zawierający 443 strony). 1.4 Zamawiający wskazuje, iż w zakresie prac dotyczących instalacji CO, przeniesienia budynku kasy Ogrodu Botanicznego na czas prowadzenia remontu oraz remontu tarasu, opisanych w załączniku A do SIWZ, przedmiar szczegółowo precyzuje ilości zakresu robót z tym związanych. 1.5 Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 1.6 Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, w zakresie wykonania prac budowlanych, konserwatorskich, instalacyjnych, instalacji oddymiania, instalacji CO, instalacji elektrycznych. 1.7 Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 5 miesięcy, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i co najmniej 24-miesięczny okres gwarancji na zainstalowane elementy i urządzenia, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, naprawa zainstalowanych elementów i urządzeń, oraz usuwanie usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy zgodnie ze wzorem tabeli zbiorczej nakładów podanej w załączniku nr 4 do formularza oferty oraz przedstawić jej wyliczenie w oparciu o kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposaże?nia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania koszto?rysów. Cena ryczałtowa musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, jak i doświadczenie zawodowe Wykonawcy. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizację zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożeniu mu również zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach