Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy i rozbudowy parkingu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Bobrzyńskiego 10.

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-002 Kraków, ul. Kanonicza 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
  • Data zamieszczenia: 2016-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
    ul. Kanonicza 25 25
    31-002 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 421 68 48 wew. 624, fax. 12 421 68 48 wew. 624
    REGON: 00387191300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy i rozbudowy parkingu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Bobrzyńskiego 10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy parkingu biblioteki głównej Uniwersytetu Papieskiego im. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Michała Bobrzyńskiego 10. 2. Prace muszą być zrealizowane zgodnie dokumentacją projektową, Planem Zagospodarowania Terenu, zachowaniem Technicznych warunków wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych i odpowiednich instrukcji ITB. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik B do SIWZ, jak i przedmiar (załącznik A do SIWZ) będące jej integralną częścią. 4. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, oraz Plan zagospodarowania Terenu. 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP w zakresie robot remontowych, w szczególności prac budowlanych i instalacyjnych. 6. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, instalacje i urządzenia, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych i konserwacji wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, naprawa zainstalowanych elementów i urządzeń, oraz usuwanie usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 7. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 8. Wszystkie roboty zanikowe i zakrywane musza być odbierane przed ich zakryciem. 9. W przypadku pojawienia się wątpliwości interpretacyjnych w rozwiązaniach technicznych należy porozumieć się z autorami niniejszego opracowania dla jednoznacznego ustalenia sposobu rozwiązania technicznego. 10. Dokumentacja projektowa nie obejmuje projektu technologii i organizacji robót budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do wykonania takiego projektu obejmującego m. in.: - dobór maszyn budowlanych spełniających warunki niniejszej dokumentacji - przyjęcie technologii realizacji prac zapewniających bezpieczną realizację konstrukcji (w szczególności z uwagą na ograniczenie zjawiska skurczu betonu) - dobór ilości brygad do realizacji obiektu przy uwzględnieniu zamierzonej efektywności pracy oraz zapewnieniu spełnienia wymagań stawianych przez przepisy BHP - zapewnienie realizacji planu BIOZ zgodnie z wymaganiami przedmiotowego projektu budowlanego. 12. Nie wyklucza się możliwości dokonywania zmian lub optymalizacji poszczególnych rozwiązań 4500000projektowych w uzgodnieniu z Zamawiającym i Projektantem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy o wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1.1 pieniądzu; 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3 gwarancjach bankowych; 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2000 Nr 109 poz. 1158 z poźn. zm). 2. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem bankowym na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, natomiast w przypadku wniesienia zabezpieczenia w pozostałych dopuszczanych formach, oryginał dokumentu zabezpieczenia należy złożyć Zamawiającemu najpóźniej przed podpisaniem umowy, przy czym jego treść musi uzyskać wcześniejszą akceptację Zamawiającego. 3. Z dokumentu gwarancji-poręczenia winno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności z ustanowionego zabezpieczenia w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego, a sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 4. Istotne postanowienia, jakie powinny zawierać poręczenia lub gwarancje: 4.1 Słowo gwarancja-poręczenie w języku wystawienia gwarancji-poręczenia, jej numer oraz ewentualnie inną informację identyfikującą wystawioną gwarancję-poręcznie np. rodzaj gwarancji-poręczenia. 4.2 Klauzulę wskazującą, iż gwarancja/poręczenie jest nieodwołalna i bezwarunkowa. 4.3 Beneficjenta, tj. Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ul. Kanonicza 26 Kraków. 4.4 Zleceniodawcę. 4.5 Gwaranta-Poręczyciela. 4.6 Informację identyfikującą źródłowy stosunek umowny przez wskazanie przedmiotu umowy i jej numeru. SIWZ - na wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy i rozbudowy parkingu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Bobrzyńskiego 10.Znak: ZP.240.16.007 4.7 Maksymalną kwotę do zapłaty. 4.8 Zapis, że gwarancja-poręczenie stanowi zabezpieczenie należytego wykonania umowy i dotyczy pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w szczególności zapłaty kar umownych oraz ewentualnie roszczeń z tytułu rękojmi. 4.9 Zapis, że Gwarant-Poręczyciel wypłaci Beneficjentowi kwotę do określonej wysokości na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności uzasadnienia żądania, o ile Beneficjent stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem choćby jednego z warunków wymienionych w umowie i wyszczególni zaistniały warunek lub warunki. 4.10 Termin w jakim zostanie zapłacona żądana kwota. 4.11 Warunki zapłaty, pisemną formę żądania zapłaty i oświadczenia Beneficjenta. 4.12 Okres obowiązywania gwarancji-poręczenia. 4.13 Sposób doręczenia Gwarantowi-Poręczycielowi żądania zapłaty (w tym adres do korespondencji). 4.14 Zapis, że wszelkie prawa i obowiązki wynikające z gwarancji-poręczenia podlegają ustawodawstwu polskiemu. 4.15 Zapis, że sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów wynikłych z gwarancji-poręczenia jest sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Beneficjenta. 4.16 Klauzulę indentyfikacyjną. 4.17 Zabezpieczenie wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać warunki zabezpieczenia wniesionego w pieniądzu i Wykonawca nie może w żaden sposób (np. żądaniem dodatkowych dokumentów, stawianiem dodatkowych warunków) ograniczać prawa Zamawiającego do dysponowania zabezpieczeniem w okolicznościach wymienionych w umowie. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym i zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 7. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 8)1. SIWZ. 8. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 9. Wysokość zabezpieczenia ustala się w stosunku procentowym do ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. 10. Zabezpieczenie będzie wynosiło 10% ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. 11. Zamawiający zwróci 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia. 12. Na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi z wady Zamawiający zatrzyma 30% wysokości zabezpieczenia, które zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady wskazanego w ofercie. 13. Zamawiający zaznacza, iż treść wzoru umowy będącego integralną częścią SIWZ przedstawia również regulacje związane z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.upjp2.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach