Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie remontu DS. /Bydgoska/ Blok C w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/238/2012

Fundacja Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego "Bratniak" ogłasza przetarg

  • Adres: 30-067 Kraków, ul. Piastowska 47
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6223700 , fax. 012 6386084
  • Data zamieszczenia: 2012-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego "Bratniak"
    ul. Piastowska 47 47
    30-067 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6223700, fax. 012 6386084
    REGON: 35100282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bratniak.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie remontu DS. /Bydgoska/ Blok C w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/238/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń i instalacji zlokalizowanych na czterech kondygnacjach w Domu Studenckim /Bydgoska/ - blok C położonym przy ul.Bydgoskiej 19 Blok C, 30-056 Kraków - II etap, wraz z remontem poszycia dachowego i elewacji oraz montażem podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 1.1 Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 1.2 Zakres podstawowych prac i czynności obejmuje w szczególności realizację robót budowlanych remontu 36 pokoi wraz z zapleczem sanitarnym i kuchennym, korytarzami i klatkami schodowymi oraz okablowaniem i infrastrukturą instalacyjno-techniczną, w tym instalacjami wentylacyjną, centralnego ogrzewania i przeciwpożarową, remont poszycia dachowego i elewacji dla całości obiektu oraz montaż podjazdu dla osób niepełnosprawnych, jak i realizację czynności wynikających z obowiązków gwarancyjnych w okresie gwarancji zgodnie z zaleceniami i wymaganiami producentów lub z zakresem i formą wynikającą z obowiązujących przepisami prawa. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja techniczna (projekt budowlany wraz z nadzorami autorskimi - jedenaście folderów zawierających pliki w formacie PDF oraz projekt instalacji sygnalizacji pożarowej - osiem folderów zawierających pliki w formacie PDF oraz Word i excel) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), jak i przedmiar (plik w formacie PDF zawierający 158 stron), stanowiące załącznik A do SIWZ i będący jej integralną częścią. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma charakter wyłącznie pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja techniczna oraz STWiOR. Rzuty kondygnacji z zaznaczonym etapem remontu (folder z dwoma plikami w formacie PDF). 1.4 Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 2. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz co najmniej 24 miesięczny okres gwarancyjny na elementy i urządzenia wchodzące w zakres zamówienia, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 7 miesięcy, liczonych od udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot zamówienia wyliczoną w oparciu o kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ z załącznikami oraz doświadczenia zawodowego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SIWZ a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne ze specyfikacją techniczną. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 6. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie będzie zobowiązany do dokonania na własny koszt ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy wraz z cesją ubezpieczenia na rzecz Zamawiającego do wartości wynikającej z kwoty brutto umowy. 7. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 8. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 9. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 70.000,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych (PLN)). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego w Banku Millennium S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 123A - nr konta 09 1160 2202 0000 0000 4973 7004.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bratniak.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach