Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i instalacyjnych dotyczących wyniesienia lokalnego systemu BMS z realizowanego budynku MCB do budynków UJ mieszczących centralny system BMS, zlokalizowanych, przy ul. Gronostajowej w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/609/2012

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2012-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i instalacyjnych dotyczących wyniesienia lokalnego systemu BMS z realizowanego budynku MCB do budynków UJ mieszczących centralny system BMS, zlokalizowanych, przy ul. Gronostajowej w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/609/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i instalacyjnych dotyczących wyniesienia lokalnego systemu BMS, KD, SSWiN i SAP z realizowanego budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii do istniejącego budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego, mieszczącego centralny system BMS, zlokalizowanego przy ul. Gronostajowej 3 w Krakowie wraz z przeniesieniem stanowiska podglądu systemu CCTV do pomieszczenia centrum monitorowania Kampusu Uniwersyteckiego znajdującego się na parterze budynku Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie. 1.1 Zamówienie związane jest z realizacją projektu pn.: Małopolskie Centrum Biotechnologii, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-13. 1.2 Prace muszą być zrealizowane zgodnie dokumentacją projektową (projekt wykonawczy) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR). 1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.3.1 wykonanie, na podstawie załączonego projektu wykonawczego wraz z STWiOR oraz zestawienia robót ujętych w Materiałach pomocniczych do ustalenia kosztów (załącznik 4 do formularza oferty), podłączenia do centralnego BMS-u, zarządzającego Kampusem 600-lecia Odnowienia UJ, znajdującego się w budynku Centrum Badań Przyrodniczych, przy ul. Gronostajowa 3 w Krakowie, następujących systemów: 1.3.1.1 Centralnego systemu zarządzającego budynkiem BMS (Building Management System), Małopolskiego Centrum Biotechnologii, 1.3.1.2 Systemów bezpieczeństwa budynku, kontroli dostępu i systemu sygnalizacji włamania i napadu Małopolskiego Centrum Biotechnologii (KD, SSWiN,) 1.3.1.3 Systemu sygnalizacji pożarowej chroniącego budynek Małopolskiego Centrum Biotechnologii (SAP). 1.3.2 przeniesienie stanowiska podglądu systemu telewizji dozorowej (CCTV), na podstawie załączonego projektu wykonawczego wraz z STWiOR oraz zestawienia robót ujętych w Materiałach pomocniczych do ustalenia kosztów, do pomieszczenia centrum monitorowania Kampusu Uniwersyteckiego znajdującego się na parterze budynku Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii przy ul. Gronostajowej 7 zachowując możliwość podglądu z kamer na portierni w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy i STWiOR stanowiące załącznik A do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie PDF zawierający 36 stron), oraz Materiały pomocnicze do ustalenia kosztów (załącznik 4 do formularza oferty). 2. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty, liczony od daty odbioru zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 6 miesięcy w uzgodnieniu z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych, który obecnie realizuje budowę budynku MCB UJ. 5. Z uwagi na fakt, iż pomieszczenie BMS i instalacje, w których będzie realizowane zamówienie, objęte są gwarancją Generalnego Wykonawcy budynku MCB UJ, Wykonawca zobowiązany jest do: 5.1 uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie rozwiązań materiałowych i oprogramowania stacji BMS związanych z zamówieniem, 5.2 stosowania materiałów, elementów, oprogramowania i urządzeń, które zachowają standard, kompatybilność oraz zgodność norm z istniejącymi instalacjami i urządzeniami zamontowanymi i funkcjonującymi w pomieszczeniach BMS-u, 5.3 po wykonaniu zamówienia, uzyskania od Generalnego Wykonawcy budynku MCB UJ zaświadczenia o podtrzymaniu przez niego warunków gwarancyjnych w zakresie wykonanych robót montażowo-instalacyjnych, w tym istniejących instalacji i uprzednio zamontowanych urządzeń, w zakresie systemów bezpieczeństwa budynku i systemów zintegrowanego zarządzania budynkiem (BMS, CCTV, SAP, KD i SSWiN). 6. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot zamówienia wyliczoną w oparciu o Materiały pomocnicze do ustalenia kosztów (załącznik 4 do formularza oferty) przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ oraz doświadczenia zawodowego. 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych (PLN)). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/oglosz.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach