Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy prac remontowo-budowlanych w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Zdrojowa 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2720424 w. 106 , fax. 12 2721246
  • Data zamieszczenia: 2011-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach
    ul. Zdrojowa 18 18
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 12 2720424 w. 106, fax. 12 2721246
    REGON: 00029202000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy prac remontowo-budowlanych w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy prac remontowo-budowlanych w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach. 1.1 Zakres prac obejmuje w szczególności: 1.1.1 remont sal lekcyjnych, korytarzy szkolnych i pozostałych 5 toalet po wymianie instalacji 1.1.2 wymianę instalacji elektrycznych 1.1.3 wymianę instalacji wod-kan 1.1.4 wymianę instalacji centralnego ogrzewania 1.1.5 wykonanie instalacji słaboprądowych 1.1.6 instalacje wentylacji i klimatyzacji 2.Prace muszą być zrealizowane zgodnie z projektem wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.Wykonawca powinien przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawić do akceptacji Zamawiającego wzorcowe materiały wraz z atestami, oraz świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Wykonawca może przystąpić do wykonywania i montażu dopiero po protokolarnym stwierdzeniu przez Zamawiającego, że materiały, które zostaną wbudowane, są zgodne z projektem. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, jak i przedmiar, stanowiące załącznik A do SIWZ. 5.Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 6.Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie pokrywał koszty mediów ( energii elektrycznej, wody, ogrzewania itp.) w wysokości 3500,00 zł miesięcznie. 7.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i wyposażenie, liczony od daty odbioru całości zamówienia 8.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 26 tygodni, liczonych od daty udzielenia zamówienia jako sumę cen elementów wskazanych w zał. nr 8 do oferty opracowanego, jak w pkt. 27 SIWZ. 9.Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności projektu wykonawczego, STWiORB oraz doświadczenia zawodowego. 10.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy projektem budowlano - wykonawczym oraz STWiORB a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne z projektem wykonawczym oraz STWiORB. Ewentualne braki pozycji robót w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z projektu wykonawczego oraz STWiORB w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych. Wykonawca dołączy do oferty harmonogram realizacji zadania opracowany zgodnie z założeniami jak w pkt. 28 SIWZ. 11.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 12.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 13.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, przy czym wzór umowy do załączenia fakultatywnie (nieobowiązkowo)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 182 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 80.000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych (PLN)). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego w Kredyt Bank II Oddział Kraków 85 1500 1487 1214 8006 1018 0000 i musi wpłynąć na konto Zamawiającego przed terminem składania ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 8.4 oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach