Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy prac projektowych i robót budowlano-montażowych, związanych z realizacją nowego budynku przeznaczonego dla potrzeb WPiA UJ, zlokalizowanego przy ul. Krupniczej w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/589/2012

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2012-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy prac projektowych i robót budowlano-montażowych, związanych z realizacją nowego budynku przeznaczonego dla potrzeb WPiA UJ, zlokalizowanego przy ul. Krupniczej w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/589/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, pełniącego funkcję Generalnego Realizatora Inwestycji, dla wykonania wszelkich czynności związanych z realizacją prac projektowych i robót budowlano-montażowych, dotyczących nowego budynku przeznaczonego dla potrzeb Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul. Krupniczej w Krakowie. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy (dalej PFU) stanowiący załącznik A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 465 stron). 1.2 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac. 1.3 Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy i przedłożenia polisy ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych na kwotę wynikającą z wartości brutto zawartej umowy w terminie do 7 dni liczonych od dnia przekazania terenu budowy. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 2.1 uzyskanie kopii mapy zasadniczej do celów projektowych oraz na podstawie przekazanego pełnomocnictwa wystąpienie do gestorów mediów i uzyskanie warunków technicznych w zasilanie, a następnie uzgodnienia dokumentacji projektowej z tymi firmami oraz przygotowanie wniosków celem podpisania przez zamawiającego umów w zakresie przyłączeń do sieci, a także dokonanie innych niezbędnych uzgodnień np. z jednostkami zewnętrznymi, tj. Wydziały Urzędu Miasta Krakowa, ZIKiT i inne, 2.2 opracowanie kompletnych wniosków o wydanie zezwolenia na rozbiórkę obiektów kolidujących, o pozwolenie na budowę oraz ewentualnie o usunięcie kolidujących drzew lub krzewów i złożenie ich w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do odpowiednich organów, 2.3 opracowanie projektu budowlanego zgodnie z PFU strona 8-11, projektu wykonawczego zgodnie z PFU strona 11-14, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zgodnie z PFU strona 15, przedmiaru robót zgodnie z PFU strona 16, kosztorysów uproszczonych, dokumentacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ zgodnie z PFU strona 15, przy czym: 2.3.1 przedmiotowe opracowania należy przekazać Zamawiającemu na jego wyłączny użytek w wersji elektronicznej (dwg, doc i całość PDF) oraz w wersji papierowej w ilości 3 egzemplarzy, 2.3.2 dokumentację wykonawczą w zakresie p.poż - bhp oraz sieci komputerowej i BMS należy przez przekazaniem do zatwierdzenia uzgodnić z odpowiednimi służbami zamawiającego, 2.4 zapewnienie nadzoru geodezyjnego i geologicznego w trakcie realizacji, 2.5 realizację robót budowlano - montażowych wraz z zamontowaniem urządzeń i wyposażenia, 2.6 sporządzenie instrukcji obsługi dla instalacji wewnętrznych i przekazanie ich użytkownikowi w trakcie przeszkolenia przed odbiorem końcowym oraz instrukcji postępowania na wypadek pożaru, 2.7 opracowanie projektów powykonawczych zgodnie z PFU strona 15 w dwóch egzemplarzach oraz w postaci cyfrowego nośnika danych w formatach Word, dwg, PDF, 2.8 wykonanie Świadectwa Energetycznego budynku, 2.9 uzyskanie pozytywnych decyzji właściwych instytucji po zakończeniu budowy, w szczególności Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej, w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy oraz wszelkich innych dokumentów i oświadczeń niezbędnych do uzyskania przez Wykonawcę w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, 2.10 wykonanie innych prac, czynności i dokonywanie opłat (w tym między innymi projekt organizacji ruchu i jego realizacje, opłaty za zajęcie pasa drogowego i prace wynikające z decyzji ZiKiT i innych), wynikłych w toku realizacji i niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, których wartość musi zawierać cena ryczałtowa, gdyż umowa nie przewiduje robót dodatkowych, ani uzupełniających, 2.11 dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych wynikających z instrukcji eksploatacji budynku, przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń a także zamontowanego wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwanie usterek oraz naprawa zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji, 3. Charakterystyka obiektu: 3.1 Obiekt użyteczności publicznej, funkcje obiektu: naukowa i dydaktyczna (laboratoryjna, badawcza, sale seminaryjne, pokoje pracy cichej), administracyjna (pomieszczenia administracyjne, gospodarcze, itp.), 3.2 Szacowana wielkość budynku określona w programie funkcjonalno-użytkowym: 3.3 Powierzchnia zabudowy budynku razem = 1 095,75 m2 3.4 Powierzchnia użytkowa budynku = 3 163,12 m2 3.5 Całkowita powierzchnia obiektu = 3 540,52 m2 3.6 Powierzchnia biologicznie czynna = 200 m2 3.7 Powierzchnie utwardzone = 486 m2 3.8 Kubatura ogólna = 23 028,00 m3 3.9 Zakres wyposażenia - instalacje klimatyzacji, wentylacji, elektryczne i instalacje c.o., sanitarne, p.poż., windy, systemy AV i BMS, wszelkie meble i urządzenia wbudowane i montowane na stałe, urządzenia ruchome będące integralną częścią poszczególnych pomieszczeń, instalacji i systemów technologicznych objętych zamówieniem itp., zgodnie z załącznikiem A do SIWZ. 3.10 Lokalizacja: Polska, Małopolska, Kraków, ul. Krupnicza, działka ewidencyjna nr 27/8, obr. 62 Śródmieście o powierzchni 0,5244 ha, i działka ewidencyjna nr 27/13, obr. 62 Śródmieście o powierzchni 0,1552 ha. 4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 120-miesięczny okres gwarancji na wykonane konstrukcje, dach, okna i zewnętrzną stolarkę drzwiową, 60-miesięczny okres gwarancji na pozostałe wykonane roboty budowlano-montażowe i gwarancję na urządzenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, lecz nie mniej niż 24 miesiące, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do wykonywania na koszt własny bieżącej konserwacji oraz przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, przeglądów wynikających z opracowanej na koszt własny przez Wykonawcę instrukcji eksploatacji budynku, a także przeglądów okresowych wynikających z przepisów Prawa budowlanego. 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 24 miesięcy, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o zestawienie tabelaryczne według załączonego wzoru wynikającego z załącznika 4 do formularza oferty, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego. 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 11. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 300.000,00 zł. PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/oglosz.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach