Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy prac projektowych i robót budowlano-montażowych, związanych z realizacją instalacji fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych na elewacjach i dachach obiektów UJ, zlokalizowanych na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/3/2014

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2014-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy prac projektowych i robót budowlano-montażowych, związanych z realizacją instalacji fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych na elewacjach i dachach obiektów UJ, zlokalizowanych na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/3/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, pełniącego funkcję Generalnego Realizatora Inwestycji, dla wykonania wszelkich czynności związanych z realizacją prac projektowych i robót budowlano-montażowych, wraz z dostawą i montażem urządzeń, dotyczących instalacji fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych na elewacjach i dachach obiektów Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanych na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. 1.1 Zamówienie jako Projekt pn. Zbudowanie zintegrowanego systemu pozyskiwania i dystrybucji energii powstałej ze źródeł odnawialnych na terenie III Kampusu Uniwersytetu Jagiellońskiego - etap I, jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Projekt nr MRPO.07.02.00-12-106/13 Priorytet 7. Infrastruktura ochrony środowiska, Działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Szczegółowe informacje dotyczące Programu dostępne są pod adresem: http://www.fundusze.malopolska.pl/mrpo/Strony/default.aspx. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje dokumentację projektową, dostawę urządzeń i realizację robót budowlano-montażowych, dotyczących w szczególności instalacji fotowoltaicznych na elewacjach i dachach obiektów Wydziału Matematyki i Informatyki, Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej oraz Centrum Badań Przyrodniczych wraz z instalacją kolektorów słonecznych na obiekcie Centrum Badań Przyrodniczych. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej w skrócie PFU), stanowiący załącznik A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 142 strony), i będący integralną częścią SIWZ. 1.4 Zaprojektowanie robót budowlanych obejmuje wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskanie wymaganych ostatecznych pozwoleń i zgód administracyjnych na wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oddzielnie dla każdego z obiektów, w szczególności uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę albo zgłoszenia robót organom administracji architektoniczno - budowlanej, jeżeli pozwolenie nie jest wymagane. 1.5 Wykonawca ma obowiązek przy opracowaniu dokumentacji projektowej w sposób ścisły uwzględnić zapisy PFU oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. Oznacza to, że dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy) musi być całkowicie zgodna z PFU oraz z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. 1.6 Projekt budowlany i wykonawczy powinien zawierać kompleksowe rozwiązania projektowe w zakresie branży: konstrukcyjno-budowlanej, architektonicznej, sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz elektrycznych. 1.7 Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane według dokumentacji projektowej zgodnej z PFU. 1.8 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z PFU, dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi, przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie harmonogramu robót i prac uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 1.9 Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów. Wszelkie użyte do budowy materiały i urządzenia podlegają akceptacji Zamawiającego, także po dostarczeniu na budowę, a przed ich wbudowaniem. 1.10 Jeżeli w czasie realizacji robót okaże się, że dokumentacja projektowa wymaga uzupełnień Wykonawca przygotuje na własny koszt niezbędne uzupełnienia i przedłoży je w czterech kopiach do akceptacji Zamawiającego. Materiały przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia należy zastosować zgodnie z projektem, muszą być nowe, nie używane. 1.11 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac. 1.12 Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy i przedłożenia polisy ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych na kwotę wynikającą z wartości brutto zawartej umowy w terminie do 7 dni liczonych od dnia przekazania terenu budowy. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 12 miesięcy, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe i urządzenia, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń, a także zamontowanego wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, naprawy zainstalowanych urządzeń oraz usuwanie usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, szczegółowo opisanych we wzorze umowy, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 4. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o zestawienie tabelaryczne według załączonego wzoru wynikającego z Załącznika 5 do Formularza Oferty, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w cenie ryczałtowej oferty wszelkich kosztów prac projektowych, dostaw i robót budowlano-montażowych wynikających z PFU i może uzupełnić lub uszczegółowić zestawienie tabelaryczne o dodatkowe pozycje. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożenia mu również zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42, poz. 275 z 2007r., z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach