Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy na Remont więźby dachowej i pokrycia dachu XIX -wiecznej dawnej wozowni po stronie północnej w historycznej siedzibie Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19(A-572)

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-033 Kraków, ul. Westerplatte 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 616 83 00 , fax. 012 616 83 09
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    ul. Westerplatte 19 19
    31-033 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 616 83 00, fax. 012 616 83 09
    REGON: 35156703100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy na Remont więźby dachowej i pokrycia dachu XIX -wiecznej dawnej wozowni po stronie północnej w historycznej siedzibie Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19(A-572)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych i prac konserwatorskich polegających na remoncie więźby dachowej i pokrycia dachu XIX-wiecznej dawnej wozowni po stronie północnej kompleksu budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych A-572, działka nr 100, obręb 2 Śródmieście zgodnie z projektem budowlanym objętym prawomocną decyzją Prezydenta Miasta Krakowa o pozwoleniu na budowę Nr 3009/2014 z dnia 2 grudnia 2014 roku. 3.2. Prace będą prowadzone na obiekcie zabytkowym na podstawie Pozwolenia Nr 990/14 z dnia 22 października 2014 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3.3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z: 3.3.1. dokumentacją projektową, która zawiera - projekt architektoniczno-budowlany, informacje dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ekspertyzę konstrukcyjną i program konserwatorski - (zał. Nr 7 do SIWZ); a) Decyzją pozwolenia na budowę - (zał. Nr 7.1 do SIWZ); b) Pozwoleniem MWKZ - (zał. Nr 7.2 do SIWZ); 3.3.2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - (zał. Nr 8 i 8.1 do SIWZ); 3.3.3. Przedmiarem robót - (zał. Nr 9 do SIWZ). Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ceny oferty jest projekt budowlany, program prac konserwatorskich oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano-konserwatorskich. 3.3.4. Niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; 3.3.5. Uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi, wizją w terenie. 3.4. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się. 3.5. Zakres przedmiotu zamówienia w stosunku do dokumentacji projektowej ograniczony jest do wykonania remontu pokrycia dachu oraz więźby dachowej oficyny bocznej (północnej) kompleksu obiektów budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19 - bez remontu elewacji. 3.6. Zakres prac i czynności obejmuje również: 3.6.1. organizację i zabezpieczenie placu budowy: a) Wykonawca będzie korzystał z tego samego wjazdu na placu budowy, którym będą poruszać się służby Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1. Wjazd musi być utrzymywany przez Wykonawcę na bieżąco w pełnej przejezdności i czystości, b) Zamawiający informuje, że w budynku koszarowo - biurowym Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 przy ul. Westerplatte 19 pełnią całodobową służbę strażacy i Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zobowiązany będzie własnym staraniem i kosztem do takiej organizacji prac budowlanych, aby umożliwić działalność ratowniczo-gaśniczą Jednostki; c) Wykonawca ma obowiązek zgłaszać uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego wszelkie zamierzenia wykonywania prac, w celu skoordynowania działań Jednostki oraz prowadzić pisemny wykaz pracowników obecnych każdego dnia na placu budowy, d) Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia materiałów, urządzeń i sprzętu zamontowanego w budynkach koszarowych JRG Nr 1 powstałych na skutek niewłaściwego prowadzenia prac lub niewłaściwego działania pracowników Wykonawcy, e) na plac budowy mogą być dostarczane materiały budowlane, które będą w danym dniu wbudowane, pozostałe materiały budowlane muszą być składowane i przechowywane u Wykonawcy, f) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia musi uwzględnić również trudności związane z przenikaniem się robót wykonywanych przez innych Wykonawców (prace na placu manewrowym, prace elewacyjne i termoizolacyjne) na budynkach PSP zlokalizowanych wokół placu manewrowego, g) media: prąd, woda - zostaną udostępnione Wykonawcy po przekazaniu placu budowy. Zużycie mediów rozliczane będzie w sposób ryczałtowy, h) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji robót powyższe informacje i fakty z uwagi na funkcjonujący obiekt Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 oraz w celu bezpiecznego i sprawnego wykonywania prac; i)Wykonawca przed podpisaniem umowy musi przedstawić harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia wraz z projektem organizacji placu budowy i robót oraz uzyskać akceptację Zamawiającego dla przedstawionego harmonogramu. 3.7. Zadanie jest, współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Rewitalizacji Zabytków Krakowa. 3.8. W razie wystąpienia opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą dofinansowania przedmiotowego zadania przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania. 3.10. Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.10.1.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Inspektora Nadzoru Archeologicznego. 3.10.2.Z wyprzedzeniem wymaganym przepisami należy zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego i nadzoru archeologicznego o rozpoczęciu i zakończeniu robót objętych zamówieniem. 3.10.3.Po zakończeniu robót należy uporządkować i odtworzyć pierwotny stan terenu na obszarze objętym pracami. 3.10.4.Elementy, materiały zastosowane w czasie realizacji przedmiotu zmówienia muszą posiadać oznaczenia identyfikujące, np. producent, typ wyrobu, średnica, materiał, itp. 3.10.5.Atesty na proponowane do wbudowywania materiały, certyfikaty, aprobaty i inne wymagane dokumenty należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego przed rozpoczęciem robót, celem ich akceptacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 08.06. 2015 r. do godz. 11:00 wnieść wadium przetargowe - siedziba Komendy Miejskiej PSP w Krakowie.11.2.Kwota wadium wynosi 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) i musi być wniesiona w złotych polskich.11.3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. od dnia, w którym upływa termin składania ofert na okres 30 dni. 11.4. Wadium przetargowe może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach 11.4.1. w pieniądzu - wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego Bank PKO S.A., numer rachunku 25 1240 4722 1111 0000 4854 5594 z dopiskiem Wpłata wadium Dach w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na w/w rachunku;11.4.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;11.4.3.w gwarancjach bankowych;11.4.4.w gwarancjach ubezpieczeniowych11.4.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)11.4.6. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w siedzibie Zamawiającego Budynek Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków Dziennik Podawczy parter muszą zostać złożone za potwierdzeniem przyjęcia oryginały dokumentów poświadczające wniesienie wadium formach określonych w ppkt 11.4.2.-11.4.5. lub załączone do ofert (tj. w kopercie z ofertą). 11.5.Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi11.5.1.być wystawione na: Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie ul. Westerplatte 19,31-033 Kraków;11.5.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp;11.5.3.w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp każdego z tych wykonawców;11.6. UWAGA Wykonawca winien zamieścić w ofercie kopię dokumentu - potwierdzenia wniesienia wadium - dla celów przyspieszenia procesu badania ofert.11.7.Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach