Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy dla zaprojektowania i wykonania kompleksowych prac remontowo-budowlanych na potrzeby laboratorium ultra szybkich procesów, w budynku WFAiIS UJ, przy ul.Reymonta 4 w Krakowie, dotycząca projektu ATOMIN, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG. Nr sprawy: CRZP/UJ/387/2010

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2010-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy dla zaprojektowania i wykonania kompleksowych prac remontowo-budowlanych na potrzeby laboratorium ultra szybkich procesów, w budynku WFAiIS UJ, przy ul.Reymonta 4 w Krakowie, dotycząca projektu ATOMIN, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG. Nr sprawy: CRZP/UJ/387/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dla zaprojektowania i wykonania kompleksowych prac remontowo-budowlanych, związanych z remontem pomieszczenia nr -169 wraz z korytarzem komunikacyjnym, na potrzeby laboratorium ultra szybkich procesów, w budynku Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonym przy ul.Reymonta 4 w Krakowie, dotyczące projektu pn.: Badanie układów w skali atomowej, nauki ścisłe dla innowacyjnej gospodarki (ATOMIN), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest w szczególności opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego, wielobranżowego projektu wykonawczego, przedmiarów i kosztorysów, a następnie realizacja robót budowlano-montażowych, zrealizowanych zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, specyfikacjami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej. Zamówienie obejmuje także sprawowanie nadzoru autorskiego przy jego realizacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 27 stron). Przy czym podstawowa charakterystyka zamówienia, to w szczególności: 2.1 Obiekt użyteczności publicznej, funkcje obiektu: naukowa i dydaktyczna (laboratoryjna, badawcza), 2.2 Wielkość pomieszczenia: Powierzchnia użytkowa podstawowa = 105,07m2, parametry są zakładane i mogą ulec nieznacznym zmianom, maksymalnie +/- 5%, wynikającym wyłącznie z rozwiązań technologicznych i/lub funkcjonalnych, 2.3 Zakres wyposażenia - klimatyzacja i wentylacja, elektryka i instalacje c.o., sanitarne, okablowanie strukturalne p.poż., urządzenia ruchome będące integralną częścią poszczególnych instalacji i systemów technologicznych objętych zamówieniem itp., zgodnie z załącznikiem A do SIWZ. Zamówienie nie obejmuje elementów wyposażenia ruchomego, które nie są integralną częścią poszczególnych instalacji i systemów technologicznych objętych zamówieniem. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe i gwarancję na urządzenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta lecz nie mniej niż 24-miesiące, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym, w tym również dokonywania przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, na koszt własny. 4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 3-miesięcy, liczonych od daty udzielenia zamówienia. 5. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o kalkulację indywidualną wypełniając przy tym tabele pomocnicze do ustalenia kosztów inwestycji zawarte w załączniku nr 4 do formularza oferty, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników i doświadczenia zawodowego. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 7. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, będzie zobowiązany do dokonania na własny koszt ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej. 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców, do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalne jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 9. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 11. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 2000,00 zł. PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 87 1240 4722 1111 0000 4854 4672, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/oglosz.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach