Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy dla realizacji nowego zakresu robót budowlanych i instalacyjnych, w budowanym obiekcie Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/167/2016

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy dla realizacji nowego zakresu robót budowlanych i instalacyjnych, w budowanym obiekcie Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/167/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dla realizacji nowego zakresu robót budowlanych i instalacyjnych, w budowanym obiekcie Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanym przy ul. Gronostajowej 2 w Krakowie. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty budowlane, elektryczne i słaboprądowe, sanitarne, wentylacyjne i klimatyzacyjne oraz instalacje gazów technicznych. 1.2 Prace muszą być zrealizowane zgodnie dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwaną dalej w skrócie STWiOR). 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, oraz STWiOR, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik A do SIWZ, będący jej integralną częścią (1 plik w formacie ZIP). 1.4 Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 1.5 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych. 1.6 Z uwagi na fakt, iż pomieszczenia, instalacje itd., których częściowo dotyczy zakres niniejszego zamówienia, objęte będą gwarancją Generalnego Wykonawcy budynku Wydziału Chemii UJ, Wykonawca zobowiązany jest do: 1.6.1 stosowania materiałów, elementów czy urządzeń, które zachowają standard, kompatybilność oraz zgodności norm z istniejącymi instalacjami i urządzeniami zamontowanymi i funkcjonującymi w budynku, co zostało uwzględnione w rozwiązaniach projektowych przedstawionych w SIWZ, 1.6.2 po wykonaniu zamówienia, uzyskania od Generalnego Wykonawcy (dalej GW) budynku Wydziału Chemii UJ zaświadczenia o podtrzymaniu przez niego gwarancji w zakresie wykonanych robót, w tym istniejących instalacji i zamontowanych urządzeń, zgodnie z obowiązującymi go warunkami umownymi. W przypadku braku uzyskania od GW budynku Wydziału Chemii UJ zaświadczenia o podtrzymaniu przez niego gwarancji w opisanej formie Wykonawca zakresu objętego niniejszym postępowaniem, zobowiązany jest przejąć zobowiązania gwarancyjne wynikające z umowy pomiędzy Zamawiającym a GW, które nie dotyczą zamontowanych przez GW urządzeń, a jedynie wykonanych przez niego instalacji i robót budowlanych, w zakresie w jakim bezpośrednio związane są one z wykonaniem niniejszego zamówienia. 1.7 Zamawiający informuje, iż Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty koszty związane z zapleczem budowy, które zostały określone poniżej. Zamawiający ma zapewnioną możliwość wprowadzenia na teren budowy innych Wykonawców, działających bezpośrednio na zlecenie Zamawiającego, co jest związane z koniecznością korzystania przez nich ze zorganizowanego przez GW placu budowy, niemniej uwarunkowane jest to poniesieniem przez nich zarówno kosztów stałych, jak i kosztów zmiennych. W związku z faktem, że zgodnie z prawem GW jest jedynym gospodarzem terenu budowy, ponosi on odpowiedzialność z tytułu wszystkich zatrudnionych na jej terenie Wykonawców. Wiążą się z tym nierozłącznie koszty kadry nadzoru BHP GW i Kierownika budowy. Dlatego też, Wykonawcy ponoszą koszty w oparciu o jasno wyznaczone składniki: koszty stałe, które ponosi lub też już poniósł GW oraz zużycie bieżące. Wyłoniony Wykonawca wykona indywidualne opomiarowanie na wskazanych przez GW punktach poboru (dotyczy energii elektrycznej i wody), a następnie rozprowadzi od punktu poboru do miejsca prowadzenia prac. Udział Wykonawców w kosztach stałych budowy (ochrona, ogrodzenie, toalety przenośne, umywalnia,) wynosi odpowiednio w wartościach netto: 1.7.1 Energia elektryczna - koszt wykonania punktu poboru wraz z opomiarowaniem (opłata jednorazowa), 15 000,00 PLN, 1.7.2 Energia elektryczna - koszt dzierżawy rozdzielni budowlanej (miesięcznie), 3 000,00 PLN, 1.7.3 Woda - koszt wykonania punktu poboru wraz z opomiarowaniem (opłata jednorazowa), 5 000,00 PLN, 1.7.4 Toalety przenośne i umywalnia - (miesięcznie), 200,00 PLN, 1.7.5 Ogrodzenie i ochrona budowy - (miesięcznie), 1 000,00 PLN, 1.7.6 Nadzór GW - (miesięcznie), 5 000,00 PLN, 1.7.7 Media - wg wskazań licznika. 1.8 Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, tj. do 150 dni liczonych od dnia udzielenia zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż uzgodniony z wyłonionym Wykonawcą przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia będzie uwzględniał terminy dostaw inwestorskich, w ten sposób aby określone roboty i instalacje objęte zakresem niniejszego zamówienia zostały wykonane przez planowanym montażem przedmiotu dostaw inwestorskich. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych, konserwacji, napraw oraz usuwanie usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji, a przedstawioną w formie kosztorysów szczegółowych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposaże?nia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania koszto?rysów. Cena ryczałtowa brutto musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiaru oraz doświadczenia zawodowego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy szczegółowe plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem na przykład producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie szczegółowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy szczegółowe i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizacji zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożeniu mu również zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 80.000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach