Przetargi.pl
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii oraz poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Gminie Sucha Beskidzka

Gmina Sucha Beskidzka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8742341, 8749544 , fax. 033 8742266
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sucha Beskidzka
    ul. Mickiewicza 19 19
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 033 8742341, 8749544, fax. 033 8742266
    REGON: 07218192000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii oraz poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Gminie Sucha Beskidzka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty związane z: 1) montażem zestawu kolektorów słonecznych i ogniw fotowoltaicznych na dachu budynku Miejskiego Przedszkola Samorządowego (MPS) w Suchej Beskidzkiej, w szczególności: demontaż instalacji przygotowania c.w.u. w istniejącej kotłowni, instalację kolektorów słonecznych (6 szt.), instalację paneli fotowoltaicznych (4 szt.), częściową przebudowę instalacji wody zimnej i ciepłej, wykonanie instalacji elektrycznej związanej z modułami fotowoltaicznymi, zasilaniem kotłowni i systemu pomiarowego, wykonanie instalacji solarnej z rur miedzianych z izolacją termiczną wraz z zasilaniem i sterowaniem, wykonanie systemu pomiarowego i sygnalizacyjnego; 2) termomodernizacją budynku Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Suchej Beskidzkiej, w szczególności: demontaż instalacji grzewczej i urządzeń kotłowni oraz ścianki w żużlowni a także wymontowanie okien, drzwi i pokrycia stropodachu nad częścią biurowo-socjalną, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z obróbkami blacharskimi, zamurowaniem nadmiaru otworów okiennych, wymianą rynien i rur spustowych, ocieplenie przegród zewnętrznych budynku (ściany i stropy, fundament - łącznie: 1 544,33 m2) z rozbiórką istniejącego pokrycia stropodachu nad częścią biurowo-socjalną, wykonanie instalacji c.o. wraz z kotłownią i magazynem oleju, instalację kolektorów słonecznych (8 szt.), instalację paneli fotowoltaicznych (8 szt.), częściową przebudowę instalacji wody zimnej i ciepłej, wymianę kanalizacji wewnętrznej, wykonanie instalacji elektrycznej związanej z modułami fotowoltaicznymi i zasilaniem kotłowni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na zasadach i w formach określonych w ustawie Pzp. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl oraz Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach