Miejska Administracja Budynków Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Kolejowa 10/22
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6428725 , fax. 089 6421087
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Administracja Budynków Komunalnych
ul. Kolejowa 10/22 10/22
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6428725, fax. 089 6421087
REGON: 51947153900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mabkostroda.webpark.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie robót elektrycznych w budynkach zarządzanych przez MABK- 315 budynków na terenie miasta Ostródy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie robót elektrycznych w budynkach zarządzanych przez MABK- 315 budynków na terenie miasta Ostródy sukcesywnie zlecane w miarę potrzeb zamawiającego. Będą to budynki gminne i wspólnot mieszkaniowych (fakturowanie odbywać się będzie oddzielnie na każdą wspólnotę). Roboty elektryczne obejmują: -prace konserwacyjno-eksploatacyjne, usuwanie zagrożeń, awarii, drobnych napraw - wykonywane na telefoniczne zgłoszenia administratorów lub inspektora nadzoru. Potwierdzane przez osobę u której prace te były wykonywane, wspólnotę lub administratora, -roboty remontowe: naprawy główne, remonty bieżące, remonty główne, odtworzenie do stanu pierwotnego, wymiana instalacji elektrycznych - wykonywane na podstawie pisemnych zleceń uzgodnionych z zamawiającym. Rozliczane kosztorysem powykonawczym lub przedwykonawczym zatwierdzonym przez zamawiającego do realizacji. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonanie i odbioru robót elektrycznych - załącznik nr 6 do SIWZ . Po wykonaniu robót wykonawca uporządkuje teren objęty zamówieniem doprowadzając do stanu pierwotnego oraz dokona odbiorów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium 3.000,- PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom elektrycznym stanowiącym przedmiot zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - min. 3 zadania, - musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 1osobą posiadającą uprawnienia energetyczne typu D - w zakresie eksploatacji i urządzeń elektrycznych, w tym kontrolno-pomiarowe - (kierownik robót), - musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował do wykonania przedmiotu zamówienia min. 3 osoby posiadające kwalifikacje branży elektrycznej, - musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 samochodem do przewozu materiałów. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności z min. sumą ubezpieczenia 50.000 PLN 1.4 Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (dalej ustawa Pzp). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 10 i ust.2pkt 4 Pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust.2 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. Nr 2A do SIWZ. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). c) Oświadczenie o dyspozycyjności - zał. nr 5 do SIWZ. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) - wykonawca winien załączyć do oferty, pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: -uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), -wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, -określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego). e) Wykaz wykonanych robót elektrycznych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - min 3 roboty elektryczne. f) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: -wymagane jest zadysponowanie przynajmniej 1 samochodu do przewozu materiałów. Wykonawca zobowiązany jest podać numer rejestracyjny samochodu. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, g) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - min. 3 pracowników posiadających kwalifikacje branży elektrycznej. h) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia energetyczne typu D w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych, w tym uprawnienia kontrolno-pomiarowe - kierownik robót (załączyć kopie uprawnień zawodowych wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich). Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, i) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z min. sumą ubezpieczenia 50.000 PLN. j) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mabkostroda.webpark.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z robotami towarzyszącymi - etap II w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku administracyjnego Powiatu Olsztyńskiego przy Placu Bema 5 w Olsztynie
Dodano: 2016-05-17 - wykonywanie robót konserwacyjno-eksploatacyjnych i remontowych elektrycznych w nieruchomościach zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie.
Dodano: 2015-12-11 - Przebudowa budynku warsztatowo- biurowego w obwodzie Drogowym w Dobrym Mieście- roboty branży elektrycznej
Dodano: 2015-10-01 - Przetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia publicznego dotyczący remontu dachu wraz z wymianą obróbek i instalacji odgromowej nad częścią niską budynku internatu Zespołu Szkół nr 3 w Szczytnie.
Dodano: 2015-09-10 - wykonywanie robót konserwacyjno-eksploatacyjnych i remontowych elektrycznych w nieruchomościach zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie.
Dodano: 2014-10-29 - wykonywanie robót elektrycznych w nieruchomościach zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie
Dodano: 2013-10-22 - wykonywanie robót elektrycznych w nieruchomościach zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie - 296 budynków na terenie miasta Ostródy.
Dodano: 2012-11-12 - Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych położonych na terenie gmin: Kętrzyn, Reszel, Srokowo, Barciany i Korsze, woj. warmińsko - mazurskie
Dodano: 2012-03-16 - Wykonywanie robót elektrycznych w budynkach zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie - 300 budynków na terenie miasta Ostródy.
Dodano: 2011-11-09 - Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład Zasobu WRSP położonych na terenie gmin: Bartoszyce, Bisztynek, Górowo Iławeckie, woj. Warmińsko-mazurskie. Nr OL.SO.0160.28.2011
Dodano: 2011-10-07