Przetargi.pl
Wykonywanie drobnych remontów, świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych, konserwacją hydroforni i hydrantów, w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,5,6,7.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2013-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie drobnych remontów, świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych, konserwacją hydroforni i hydrantów, w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,5,6,7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych remontów, świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych, konserwacją hydroforni i hydrantów, w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,5,6,7. Zakres robót obejmuje m. in: 1. Roboty remontowe instalacji: -Roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji -Roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej -Roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania -Roboty remontowe instalacji hydroforni -Roboty remontowe instalacji hydrantów -Roboty po instalacyjne 2.Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 8 do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert. 3.Konserwacje instalacji hydroforni i hydrantów które swoim zakresem obejmują: (dotyczy tylko części 1 i 2), która swoim zakresem obejmuje m.in: -bieżącą kontrolę pracy zestawów hydroforowych, zaworów zwrotnych, sterowników i czujników, instalacji elektrycznych, wyzwalaczy termicznych i zabezpieczeń zaniku fazy, itp. -kontrolę warunków zasilania hydraulicznego i warunków eksploatacji -sprawdzanie stanu technicznego i dostępu do instalacji hydrantów, skrzynek hydrantowych oraz osprzętu hydrantów -przygotowanie i wykonanie prób na polecenie kontroli zewnętrznej wszystkich hydrantów, a raz w roku pomiar wydajności i ciśnienia hydrantów instalacji mokrej Ilość hydroforni i hydrantów wg Załącznika nr 9a i 9b do SIWZ znajdująca się w zasobach Zamawiającego: AN1: hydrofornie: 4 szt., hydranty: 9 szt. (3 suche i 6 mokrych). AN5: hydrofornie: 1 szt. 2.Zakres prac określają: -Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (dla części 1, 2, 3 i 4)- stanowiący Załącznik nr 1a, 1b, 1c,1d do SIWZ (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 7 do umowy). -Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 1, 2 , 3 i 4) -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ; (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 1 do umowy). -Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-1, AN-5, AN-6 i AN-7- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 7 do umowy). -Wykaz adresowy wraz z wykazem cenowym hydroforni i hydrantów dla części 1(AN-1) i części 2 (AN 5) - stanowiący załącznik nr 9 a i 9b do SIWZ. (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 3 do umowy). -Wykaz adresowy budynków dla części 1,2,3 i 4 - stanowiący Złącznik nr 10a,10b,10c,10d do SIWZ. (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 4 do umowy). 3. Wykonawca zobowiązany jest do: a)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania: -w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego -w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej. -w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. b)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii oraz jej skutecznego zabezpieczenia, c)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. d)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych. e)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. f)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia. g)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót. h)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. 4. Rozliczenie wykonanych prac: Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 1)Wykonywanie drobnych robót sanitarnych: Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. a)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, technologii wykonania oraz terminu wykonania i odbioru robót. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście lub faksem Wykonawcy. Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku tych cen - w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. b)Podstawą do odbioru wykonanych robót będzie protokół odbioru spisany z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy. Potwierdzeniem wykonania robót w lokalach mieszkalnych;użytkowych będzie podpis lokatora;użytkownika na zleceniu. c)w przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. d)warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Tom II-Instalacje sanitarne i przemysłowe. 2) Za konserwację instalacji hydroforni i hydrantów: Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne. 3) Za świadczenie usług pogotowia technicznego: rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem: -usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, -usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie własnej podczas dyżuru -mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku mieszkalnym -mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku użytkowym lub siedzibie własnej. Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: na całość wynosi: 6600,00 zł., w tym: Część 1: 1500,00 zł. Część 2: 1600,00 zł. Część 3: 1800,00 zł Część 4: 1700,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach