Przetargi.pl
Wykonywanie bieżących robót remontowych w obiektach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2992041 , fax. 12 4226566
  • Data zamieszczenia: 2016-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2992041, fax. 12 4226566
    REGON: 00027578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bieżących robót remontowych w obiektach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie bieżących robót remontowych w obiektach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie 2.W ramach zamówienia wykonywane będą roboty remontowe ujęte w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, w podziale na następujące rodzaje robót: 1)roboty rozbiórkowe, transportowe, 2)roboty ogólnobudowlane, 3)roboty malarskie, 4)roboty blacharskie, 5)ścianki, sufity z płyt GK, 6)roboty posadzkarskie, licowanie ścian płytkami, izolacje, 7)roboty instalacyjne, 8)roboty elektryczne 3.Ilości robót przyjęte w poszczególnych elementach składowych przedmiaru stanowią wartość szacunkową i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4.Ponadto Zamawiający wymaga wykonania wszelkich robót towarzyszących, tymczasowych, porządkowych, zabezpieczających - niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Roboty towarzyszące, konieczne do realizacji podstawowego zakresu robót, tj. np. rozbiórka niezinwentaryzowanych elementów budowlanych, konieczność wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku, przekładka niezinwentaryzowanych instalacji i sieci, prace zabezpieczające i ręczny transport wyposażenia użytkownika. itp. 5.Roboty towarzyszące, konieczne do realizacji podstawowego zakresu robót, a nie mające analogicznych pozycji wycenionych w kosztorysie ofertowym rozliczane będą w oparciu o składniki cenotwórcze: a.stawkę roboczogodziny b.koszty pośrednie c.zysk Kosztorys ofertowy w części dotyczącej prac towarzyszących winien zostać opracowany na podstawie cen jednostkowych lub danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, a w odniesieniu do niewystępujących w kosztorysie ofertowym materiałów i sprzętu według cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie wyższych niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych dla rejonu Małopolski. 6.Roboty remontowe będące przedmiotem niniejszej umowy będą wykonywane w następujących obiektach ASP: 1)Kraków, Plac Jana Matejki 13, Basztowa 18, Paderewskiego (kompleks budynków) 2)Kraków, ul. Smoleńsk 9, 3)Kraków, ul. Piłsudskiego 21, 4)Kraków, ul. Piłsudskiego 38, 5)Kraków, ul. Humberta 3, 6)Kraków, ul. Masarska 14, 7)Kraków, ul. Lea 27/29, 8)Kraków, ul. Karmelicka 16, 9)Kraków, Plac Matejki 4, 10)Kraków, Mały Rynek 4. 7.Roboty remontowe będą zlecane sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Łączna wartość wszystkich zleceń wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia nie może przekroczyć kwoty 500 000,00 zł brutto, w tym wartość robót towarzyszących 90 000,00 zł brutto, a wartość pojedynczego zlecenia 65 000 zł brutto. 8.Przedmiot zamówienia będzie zlecany sukcesywnie, w miarę zaistnienia potrzeb, wg następujących zasad: 1)Zamawiający każdorazowo określi zakres robót remontowych dla wskazanego obiektu. 2)Wykonawca sporządzi kosztorys na wskazany zakres robót remontowych, który podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. 3)Po akceptacji kosztorysu Zamawiający zleci pisemnie Wykonawcy objęty nim zakres prac, określając jednocześnie termin ich wykonania. 4)Wykonawca sporządzi kosztorysy ofertowe na prace konserwacyjne i remontowe maksymalnie do 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Powyższy termin będzie podlegał ocenie - zgodnie z zapisami rozdziału XVI specyfikacji Kryteria i tryb oceny ofert. Wykonawca spełni minimalne wymaganie Zamawiającego w tym zakresie, jeśli termin na sporządzenie kosztorysów wyniesie 5 dni roboczych. 5)W przypadku prac awaryjnych wymagających szybkiej interwencji i pilnej naprawy Wykonawca wykona kosztorysy i przystąpi do realizacji robót nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 9.Prace remontowe wykonywane mogą być w każdym czasie trwania niniejszego zamówienia, należy jednak przewidzieć znaczną kumulację prac remontowych w okresie wakacyjnym tj. w miesiącach czerwiec - wrzesień. 10.Prace wykonywane będą w obiektach czynnych, co może wiązać się z utrudnieniami w miejscu robót jak też wymaga zachowania porządku w obrębie wykonywania robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem konieczności bieżącego wykorzystania pozostałych części budynku przez jego użytkowników, sprzątanie na bieżąco po robotach, mycie po pracach malarskich. 11.Pozostałe szczegółowe wymagania określone zostały w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie umowy stanowiącymi odpowiednio - załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji. 12.Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiejkolwiek części dokumentacji z w postępowaniu pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych niżej warunkach. 1) W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne bądź pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno- użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanych materiałów, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę materiały, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia materiały o podanych parametrach referencyjnych. 3)Na etapie realizacji umowy (w czasie trwania robót budowlanych) zamawiający nie będzie dopuszczał zastosowania materiałów i rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych w ofercie. 13.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3-letniej gwarancji na wykonane roboty potwierdzonej dokumentem gwarancyjnym, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,oo (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. XXIV Oddział w Krakowie nr rachunku 45 1500 1487 1214 8005 4502 0000, 4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego złożonego wraz z ofertą, z tym że nie może być on trwale wpięty, w związku z koniecznością jego zwrotu zgodnie z Pzp. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Powyższe okoliczności, o których mowa w pkt 7 i 8, muszą być jednoznacznie określone w treści gwarancji wnoszonej w formie innej niż w pieniądzu. 9. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena roboczogodziny z narzutami
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach