Przetargi.pl
Wykonanie właściwych robót dla zadania pn. -Osuwisko ROTUNDA w miejscowości Krzeszów-

Gmina Krzeszów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-418 Krzeszów, Rynek 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8798351 , fax. 015 8798254
  • Data zamieszczenia: 2016-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzeszów
    Rynek 2 2
    37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 015 8798351, fax. 015 8798254
    REGON: 83040943600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie właściwych robót dla zadania pn. -Osuwisko ROTUNDA w miejscowości Krzeszów-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania - Wykonanie właściwych robót dla zadania pn. -Osuwisko ROTUNDA w miejscowości Krzeszów- polegający na wykonaniu; - wykonanie systemowego drenażu odwadniającego teren osuwiska, zbierającego wody gruntowe i odprowadzające poza teren osuwiska - wykonanie systemu powierzchniowego zbierania wód opadowych wraz z budową elementów tego odwodnienia - wykonanie konstrukcji oporowych z pali wierconych wraz ze stężeniami w postaci żelbetowych oczepów - budowa nasypów zbrojonych geosentykami wraz z profilacją skarp - zabezpieczenie powierzchniowe koryta cieku bez nazwy koszami i materiałami gabinowymi - wykonanie odtworzenia ulicy Kościelnej km 0+098,00 - km 0+530,00 wraz z infrastrukturą - budowa kanalizacji deszczowej - ujęcie i uszczelnienie istniejących kanałów deszczowych - przebudowa wodociągu - przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej - wycinka drzew i karczowanie, nasadzenie drzew i krzewów 2. Zakres robót określa Projekt budowlanym tomy od I do VI, specyfikacja techniczna wykonania robót, oraz w przedmiary robót.(załączniki do SIWZ) W przypadku zastosowania w ww. opracowaniach nazw własnych materiałów lub urządzeń, nazw producentów itp. dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach nie gorszych niż przyjęto w tych dokumentach. Opis przedmiotu zamówienia Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakres zamówienia: Zadanie pn. Wykonanie właściwych prac zabezpieczających dla zadania pn. -Osuwisko ROTUNDA w miejscowości Krzeszów- będzie realizowane w 3 etapach. 1. etap I : - wykonanie palisady nr I z pali CFA śr. 600 mm na długości 15 m w rozstawie 1,0 m wraz z oczepem palisadowym z betonu C25/30 o wymiarach 1,20 x 1,30 m, z kotwami gruntowymi iniekcyjnymi długości 19,0 m, - wykonanie palisady nr II z pali CFA śr. 600 mm na długości 15 m w rozstawie 1,0 m wraz z oczepem palisadowym z betonu C25/30 o wymiarach 1,20 x 1,30 m, z kotwami gruntowymi iniekcyjnymi długości 19,0 m - wykonanie, odtworzenia i umocnienia skarpy w obrębie palisad nr 1 i 2 - wykonanie drenażu francuskiego - 1044 mb, wraz ze studniami drenarskimi - szt. 49 - wykonanie umocnienia powierzchniowego w postaci ścieków betonowych - 947 mb, - badania i monitoring osuwiska - opracowanie tymczasowej organizacji ruchu na drodze gminnej - wykonanie kanalizacji deszczowej - 610,10 mb, wraz ze studniami rewizyjnymi - szt. 26 i studniami ściekowymi szt. 58 - wycinka drzew - szt. 62, przesadzanie drzew i krzewów - szt. 38, zabezpieczenie drzew i krzewów na czas robót - szt. 30 Opisany etap I jest zamówieniem gwarantowanym - przewidziany termin wykonania zakresu prac etapu I ustala się na dzień 15 grudnia 2016 roku. Opisane poniżej etapy II i III są zamówieniami opcjonalnymi, przewidziane do realizacji po zabezpieczeniu środków w budżecie gminy na dany rok: - etap II do 1 grudnia 2017 roku, etap III do 1 grudnia 2018. Uwaga: Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji. 2. Etap II - wykonanie przypory konstrukcyjnej nr 1 - przypora z kolumną DSM śr. 800 mm dł. 20,0 m wraz oczepem żelbetowym przypory i wykonaniem nasypów oraz umocnieniem skarp wykopów i nasypów - wykonanie przypory konstrukcyjnej nr 2 - przypora z kolumną DSM śr. 800 mm dł. 20,0 m wraz oczepem żelbetowym przypory i wykonaniem nasypów oraz umocnieniem skarp wykopów i nasypów - wykonanie przypory konstrukcyjnej nr 3 - przypora z kolumną DSM śr. 800 mm dł. 20,0 m wraz oczepem żelbetowym przypory i wykonaniem nasypów oraz umocnieniem skarp wykopów i nasypów - badania i monitoring osuwiska - opracowanie tymczasowej organizacji ruchu na drodze gminnej - przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej na odcinku 20,5 mb 3. Etap III - wykonanie palisady nr III z pali CFA śr. 600 mm na długości 15 m w rozstawie 1,0 m wraz z oczepem palisadowym z betonu C25/30 o wymiarach 1,20 x 1,30 m, z kotwami gruntowymi iniekcyjnymi długości 19,0 m - wykonanie drenażu francuskiego - 1044 mb, wraz ze studniami drenarskimi - szt. 36 - wykonanie umocnienia powierzchniowego w postaci ścieków betonowych - 887 mb, - badania i monitoring osuwiska - odtworzenie ulicy kościelnej w km 0+098,00 - 0+530 - nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr 8 cm wraz ułożeniem krawężników i obrzeży na długości 864 mb, wykonanie zjazdów i poboczy oraz odtworzenie ogrodzeń - wykonanie kanalizacji deszczowej - 543,9 mb, wraz ze studniami rewizyjnymi - szt. 22 i studniami ściekowymi szt. 58 - wykonanie ujęcia i uszczelnienia istniejących kanałów deszczowych na odcinku 394,5 mb wraz ze studniami rewizyjnymi - szt. 25 - przebudowa wodociągu na odcinku 209,2 mb - obsiew skarp mieszanką traw - 11 096,43 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium - Ustala się wadium w wysokości 65 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy zł) 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy - Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli F.Krzeszów 60 9430 1045 5012 4141 2000 0001 z adnotacją -wadium do przetargu na Wykonanie właściwych prac zabezpieczających dla zadania pn. -Osuwisko ROTUNDA w miejscowości Krzeszów- kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2015-05-20, sposób przekazania - dowód wniesienia wadium należy złoży wraz z ofertą 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli F/Krzeszów nr rachunku 60 9430 1045 5012 4141 2000 0001 z adnotacją -wadium do przetargu na Wykonanie właściwych prac zabezpieczających dla zadania pn. -Osuwisko ROTUNDA w miejscowości Krzeszów- 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez dodatkowych warunków ze strony gwaranta, wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta - poręczyciela. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie poręczeń czy też gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych, powinno zawierać klauzulę, że będzie wypłacane Zamawiającemu na każde żądanie, nieodwołalnie bez dodatkowych warunków. Jeżeli oferentem jest Konsorcjum to wadium winno być wnoszone przez konsorcjum a nie np. lidera konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach