Przetargi.pl
Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn.: Stabilizacja osuwiska i odbudowa drogi gminnej publicznej nr K270000, Biecz - Belna Dolna w km 0+480 - 0+610

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4471113 , fax. 013 4471113
  • Data zamieszczenia: 2015-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1 1
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 013 4471113, fax. 013 4471113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn.: Stabilizacja osuwiska i odbudowa drogi gminnej publicznej nr K270000, Biecz - Belna Dolna w km 0+480 - 0+610
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn. Stabilizacja osuwiska i odbudowa drogi gminnej publicznej nr K270000, Biecz - Belna Dolna w km 0+480 - 0+610. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: wykonanie palisady z dwóch rzędów mikropali ustawionych naprzemiennie w dwóch rzędach w odstępach co 2 m w rzędzie i co 1 m miedzy rzędami na głębokości 2,8 m, wzdłuż drogi przy jej krawędzi od strony skarpy. Całość konstrukcji uzupełniona jest systemem ukośnych kotew gruntowych ustawionych pod kątem 30 stopni i w odstępach co 1,5 m, wykonanie żelbetowego muru oporowego, wykonanie drenażu wgłębnego z geowłókniny (drenaż francuski), zdjęcie starego nasypu o ok 2,1 m, wykonanie tymczasowej ścianki berlińskiej zabezpieczającej wykop, wykonanie materaca odsączającego z gruntu gruboziarnistego otulonego geowłókniną filtracyjną, wykonanie warstw nasypu, wykonanie elementów odwodnienia oraz warstwy filtracjnej w korpusie nasypu odprowadzającej wody wsiąkowe przez otwór w murze oporowym na skarpę, odtworzenie konstrukcji jezdni o szer. 4,5 m wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m, prace sytuacyjno - wysokościowe dotyczące korekty promienia wyłukowań skrzyżowania, remont istniejących zjazdów indywidualnych, remont elementów odwodnienia, udrożnienie istniejących przepustów, montaż barier stalowych nad obiektem, wykonanie oznaczenia zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu (inwestor posiada zatwierdzony projekt organizacji ruchu), wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. wycinka drzew i krzewów Inwestor dostarczy decyzję o wycince drzew na etapie realizacji zamówienia Wycięte drzewa zostaną protokolarnie przekazane właścicielom posesji z których zostały usunięte. Plan wycinki drzew stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Dokumentacja szczegółowo opisująca przedmiot zamówienia: Dokumentacja geologiczno - inżynierska (zał. nr 1 do SIWZ) Projekt architektoniczno - budowlany - branża konstrukcyjna (zał. nr 2 do SIWZ) Projekt architektoniczno - budowlany - branża drogowa (zał. nr 3 do SIWZ) Projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu (zał. nr 4 do SIWZ) Projekt wykonawczy - branża konstrukcyjna (zał. nr 5 do SIWZ) Projekt wykonawczy - branża drogowa (zał. nr 6 do SIWZ) Projekt tymczasowej organizacji ruchu (zał. nr 7 do SIWZ) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 8 do SIWZ) Plan wycinki drzew (zał. nr 9 do SIWZ) Przedmiary robót (zał. nr 10 do SIWZ) Podstawa formalno-prawne wykonania: Roboty objęte zamówieniem realizowane są na podstawie ostatecznej decyzji Nr 8/2014 znak AB-B.6740.3.2014 z dnia 28.02.2014 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę zadania pn. Stabilizacja osuwiska i odbudowa drogi gminnej - publicznej Nr K270000 Biecz-Belna Dolna km 0+480 - 0+610 na działkach nr ewid. 3159, 3302, 3326 w Bieczu. Zadanie dofinansowane przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach podziału środków w na usuwanie skutków w klęsk żywiołowych. Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. W związku z tym, zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. Jeśli w dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł - słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: Gmina Biecz ul. Rynek 1 38-340 Biecz, BS Biecz Nr 16 8627 0001 2002 3000 0954 0002. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przekazać zamawiającemu w osobnej kopercie - pok. nr 2 - kasa zamawiającego. 4. Termin wniesienia wadium w każdej formie: do dnia 17.04.2015 r. do godz. 1230. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku zamawiającego ! 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. UWAGA! W przypadku składnia wadium w innej formie niż pieniężna dokument powinien zawierać zapis, że istnieje możliwość zatrzymania wadium w przypadkach określonych Ustawą Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.biecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach