Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4240706 , fax. 061 4240770
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
ul. Jana Pawła II 9/10 9/10
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 061 4240706, fax. 061 4240770 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania: Rewitalizacja obszaru powojskowego przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie - adaptacja budynków po byłych koszarach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa obejmuje przygotowanie projektu adaptacji budynków po byłych koszarach na cele edukacyjne i społeczne wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz inwentaryzację obiektów wraz z otoczeniem, a także projektu budowlanego i wykonawczego wraz z ko - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 zł) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Starostwo Powiato
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia oraz spełniają wymagania szczególowo określone w SIWZ.Ocena warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków i wymogów udziału w postępowaniu, winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) zał. do oferty nr 1 - wypełniony formularz oferty cenowej, 2) zał. do oferty nr 2 - kosztorys ofertowy , 3) zał. do oferty nr 3 - oświadczenie, zgodnie z którym Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji i nie wnosi zastrzeżeń do ich treści, 4) zał. do oferty nr 4 - oświadczenie o wiarygodności wykonawcy (art. 22 ust. Pzp), 5) zał. do oferty nr 5 - oświadczenie o wykonaniu zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców, 6) zał. do oferty nr 6 - wykaz zrealizowanych zamówień o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie działalności (jednak w okresie nie dłuższym niż 3 lata przed wszczęciem postępowania) (wymagane są min. 2 zamówienia każde o wartości brutto nie mniejszej niż cena zaoferowana przez wykonawcę składającego ofertę wykonane w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie działalności wykonawcy, jednak w okresie nie dłuższym niż 3 lata przed wszczęciem postępowania) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana z należytą starannością, 7) zał. do oferty nr 7- sprawozdanie finansowe lub inny dokument określający obroty, zyski oraz zobowiązania i należności za rok 2008 (określające, że sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy zapewni wykonanie zamówienia, tj. posiada dodatni wynik finansowy za rok ubiegły). 8) zał. do oferty nr 8 - informacje banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 10% wartości zamówienia), 9) zał. do oferty nr 9 - aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 1 mln złotych (słownie: jeden milion złotych), 10) zał. do oferty nr 10 - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium, 11) zał. do oferty nr 11 - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z właściwego rejestru ( nie starsze niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), 12) zał. do oferty nr 12 - upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, 13) zał. do oferty nr 13 - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków (nie starsze niż sprzed 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 14) zał. do oferty nr 14 - zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (nie starsze niż sprzed 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; 15) zał. do oferty nr 15 - zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 oraz pkt.9 ustawy Pzp (nie starsze niż sprzed 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 16) zał. do oferty nr 16 - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: można pobrać ze strony internetowej Powiatu Gnieźnieńskiego: http://www.powiat-gniezno.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej polegającej na rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Tomyślu.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dotyczących regulacji cieków wodnych na terenie miasta Kalisza w podziale na 2 Części.
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie strukturalnej sieci LAN oraz dedykowanej sieci elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-27 - Prace projektowe na potrzeby rozbudowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Dodano: 2016-07-26 - opracowanie dokumentacji projektowej pomieszczeń w budynku Coll. Chemicum UAM przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu [2 części]
Dodano: 2016-07-21 - Remont oddziału wewnętrznego Szpitala Średzkiego Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w formule: zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie dokumentacji pełnobranżowej projektowo - kosztorysowej dla inwestycji Rozbudowa budynku Hospicjum Palium o oddział Medycyny Paliatywnej wraz z niezbędną infrastrukturą Poznań Os. Rusa 55. Postępowanie przetargowe prowadzone jest przez Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2 na podstawie udzielonego pełnomocnictwa
Dodano: 2016-06-22 - wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku zakwaterowania dla słuchaczy na terenie COSSW w Kaliszu - nr sprawy 2/i/16
Dodano: 2016-06-17 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej polegającej na rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej poprzez budowę nowego budynku szkoły wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2016-06-01