Przetargi.pl
Przebudowa II odcinka drogi leśnej pożarowej Nr 16 na terenie leśnictwa Wizany .

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż ogłasza przetarg

  • Adres: 64-761 Krzyż Wielkopolski, Łokacz Mały ul. Adama Mickiewicza 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2564009, 2564097 , fax. 067 2564561
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż
    Łokacz Mały ul. Adama Mickiewicza 1 1
    64-761 Krzyż Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2564009, 2564097, fax. 067 2564561
    REGON: 57006442900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/krzyz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: leśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa II odcinka drogi leśnej pożarowej Nr 16 na terenie leśnictwa Wizany .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi leśnej pożarowej, gruntowej ,dojazdowej do obszarów leśnych leśnictwa Wizany i Zwierzyniec wraz z remontem przepustu drogowego . Droga w stanie istniejącym jest drogą gruntową, naturalną . Całkowita dłu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 5 000,00 złotych słownie : pięć tysięcy złotych. Miejsce wnoszenia wadium : lub na wskazany rachunek bankowy : - Bank : PKO BP S.A o/Krzyż Wlkp. - Nr rachunku : 17 1020 3844 0000 1702 0076 75
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1 są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2 przedsiębiorcy składające ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom, to będzie miał obowiązek : 1. zawrzeć umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. : nazwę i adres osoby, której dana część zostanie powierzona, wykaz powierzonych części robót, sposób rozliczenia z podwykonawcą za wykonane roboty rozliczenie z podwykonawcą nie może nastąpić później niż w ciągu 5 dni od otrzymania zapłaty wykonawcy od Zamawiającego - brak rozliczenia z podwykonawcą wstrzyma dalszą zapłatę należnego wynagrodzenia wykonawcy , zobowiązanie podwykonawcy o nie dokonywaniu dalszego podzlecania powierzonej części robót, 2. przedstawić uprawnienia lub kwalifikacje podwykonawcy do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 3 posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie : 1. Kierownik budowy - uprawnienia w specjalności drogowej i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane Dz.U.Nr 89 poz.414 z późn. zm. , wpisany na listę Okręgowej Izby Architektów lub Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Dz. U. Nr 5 z 2001r poz. 42 z późn. zm. oraz do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego - dotyczy uprawnień wydanych po 14.02.1995r. 2. Kierownik budowy, w terminie 3 - 5 dni przed rozpoczęciem robót przedstawi inspektorowi nadzoru plan realizacji robót wraz z opisem sposobu zabezpieczenia jakości ich wykonania. 3. dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym gwarantując wykonanie zamówienia, w tym względzie : 1. wykażą i udokumentują wykonanie referencje, opinie, listy polecające w okresie ostatnich 3 lat conajmniej jednej roboty drogowej odpowiadającej swoim rodzajem o nawierzchni z kruszywa naturalnego lub łamanego i przynajmniej połowie wartości ceny ofertowej, 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. spycharka, równiarka, walec do utwardzania nawierzchni tłuczniowej i żwirowej, środki transportu do przewozu materiałów sypkich samochody wywrotki , 4. posiadają lub mają dostęp do materiału nadającego się do wbudowania w drogę. Inwestor nie dopuszcza wbudowania gruzu budowlanego. 5 posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie : 1. posiadają własne lub udokumentują dostęp informacja z banku o stanie posiadanych środków lub dostępności kredytu wraz z podaniem kwoty kredytu wystawiona w okresie trwania postępowania do środków finansowych zapewniających ciągłość robót przez cały okres ich trwania, 2. kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 40 % ceny ofertowej, 3. środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, 4. wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt. 2. 6) po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą dokumentację powykonawczą, dokumentacja powykonawcza ma zawierać : - wykaz ilość robót wykonanych, - zmiany projektowe wynikłe w toku wykonywania robót naniesione w dokumentacji projektowej, 7 nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8 udzielą rękojmi za wady wykonanych robót na okres 36 miesięcy licząc od zakończenia i oddania drogi do używania, 9 niezależnie od udzielonej rękojmi za wady wykonanych robót, udzielą gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od zakończenia i oddania drogi do używania, 10 zamówienie wykonają w terminie, jak określono w rozdz. IV, 11 złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń, Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków , Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym - zgodnie z art. 27 - 31 ustawy z dnia 19 listopada 1999r Prawo działalności gospodarczej. Dodatkowo : 1 - spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki, 2 - spółki z ograniczona odpowiedzialnością - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca zaciąganie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne art. 230 Ksh 3 - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie np. konsorcja - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem ) zawierająca : - zapis o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy, - podmiot wiodący - lidera, - nazwę Zamawiającego, - przedmiot zamówienia 3. Oświadczenia o : - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót, - okresie gwarancji jakości na wykonane roboty, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2, - przedstawieniu inspektorowi nadzoru w terminie 3 - 7 dni przed rozpoczęciem robót planu realizacji robót wraz z opisem sposobu zabezpieczenia jakości ich wykonania. - dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej Uwaga Ww. oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności, jak przedstawia pkt.3 4. Informacja Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy zawierająca dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu tj. zdolności kredytowej wykonawcy wskazująca na możliwość wykonania zadania . Informacja musi być wydana w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie - zał. Nr 4. 7. Wypełnione następujące załączniki: nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 uPzp nr 3 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp, nr 4 - wykaz sprzętu planowanego do wykonania zamówienia nr 5 - wykaz zrealizowanych podobnych robót, nr 6 - informacja o stanie zatrudnienia, 8. Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia. Do oferty należy załączyć : 1. umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. : a zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, b sposób rozliczenia za wykonane roboty ( wg projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ , 2. uprawnienia do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 9. Umowy o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, a którego składający ofertę nie jest właścicielem. 10. Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót . 11. Kopia dowodu wniesienia wadium. 13. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami lub kwalifikacjami oraz dla kadry kierowniczej sprawującej samodzielne funkcje w budownictwie kopie wpisu na OLIB i do rejestru GINB. 14. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty : 1 zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2 załączniki Nr : 2, 3, 4, 5, 6, 3 zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne US, ZUS , 4) polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ważność ww. dokumentów - jw. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/krzyz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach