Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ogłasza przetarg
- Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach
ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
REGON: 00053044200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku polegająca na remoncie dachu w Zespole Szkół we Wronczynie oraz Zespole Szkół w Pobiedziskach - Letnisko, gm. Pobiedziska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem Zamówienia jest: Zadanie 1. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum we Wronczynie - remont dachu. Zadanie 2. Termomodernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej i Liceum w Zespole Szkół im. Konstytucji 3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1. - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Zadanie 2. - 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) 2.Wadium należy wni
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2.Za spełnienie warunku określonego w pkt 1.1 Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Za spełnienie warunku określonego w pkt 1.2. Zamawiający uzna: a)wykonanie przez Wykonawcę co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, polegającej na remoncie lub wymianie dachu o powierzchni minimum 800 m2 o wartości co najmniej 80 000 zł. b)posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz posiadanie przez wskazane osoby zaświadczenia z właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert. 4.Za spełnienie warunku określonego w pkt. 1.3. Zamawiający uzna posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub załączenie oświadczenia o gotowości do zawarcia umowy ubezpieczenia. 5.Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia. 6.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w dziale VIII pkt. 1.1;, 1.2.; 1.3. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków (na podstawie art. 22 ustawy PZP); 3.Upoważnienie do podpisania oferty popisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w punkcie 1.1.) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną - Załącznik nr 3o Oferty; 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z uwzględnieniem punktu 3 a) 5.Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły bezusterkowego odbioru robót)- Załączniki nr 5 do Oferty; 6.Kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (kanalizacyjnym i drogowym) oraz zaświadczenie z właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert; 7.Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności a w przypadku jej braku oświadczenia o gotowości do zwarcia umowy ubezpieczenia; 8.Wykaz podwykonawców 9. Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. Stanica Harcerska - na miarę XXI wieku. Kompleksowa modernizacja budynku głównego oraz Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej - rewitalizacja terenu Stanicy Harcerskiej Zielona Polana w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa dachu na budynku głównym ZSO w Wolsztynie
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie remontu kapitalnego dachów budynku biurowo - laboratoryjnego w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
Dodano: 2016-04-25 - Wykonanie remontu kapitalnego dachów budynku biurowo - laboratoryjnego w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
Dodano: 2016-03-18 - Modernizacja dachu Szkoły Podstawowej Nr 12 przy ul. Jana Długosza 14 w Kaliszu
Dodano: 2015-06-12 - Remont dachu budynku, renowacja elewacji budynku, montaż odstraszaczy oraz izolacja ścian piwnic budynku głównego Zakładu Poprawczego w Witkowie przy ul. Park Kościuszki 9.
Dodano: 2015-03-27 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Zakrzyn
Dodano: 2015-03-26 - Termomodernizacja budynku Komendy Powiatowej Policji w Słupcy
Dodano: 2015-03-16 - Wykonanie robót budowlanych w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku Część nr 1 - Zadanie nr 2 - Roboty Dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole. Część nr 2 - Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej.
Dodano: 2014-10-22 - Przebudowa i remont sal wiejskich w miejscowościach Niedźwiedź i Turze-Kochłowy
Dodano: 2014-10-09