Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku Część nr 1 - Zadanie nr 2 - Roboty Dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole. Część nr 2 - Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8745400 , fax. 61 8772850
  • Data zamieszczenia: 2014-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
    ul. Starołęcka 31 31
    61-361 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8745400, fax. 61 8772850
    REGON: 00001775600474
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku Część nr 1 - Zadanie nr 2 - Roboty Dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole. Część nr 2 - Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu: 1.1.Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku. 1.1.1.Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: a) wymianę odcinka rynny na rynnę o większej średnicy, nadanie odpowiedniego spadku umożliwiającego odprowadzenie wody opadowej oraz roboty naprawcze pokrycia dachowego w miejscu wykonywanych prac, w tym: - rozebranie rynien dachowych z blachy nie nadającej się do użytku, - ręczne czyszczenie kanału fi 250mm wypełnionego osadem do 2/3, - montaż rynien dachowych z tworzyw sztucznych fi 150mm, - montaż rury spustowej z tworzyw sztucznych fi 110mm, - pokrycie dachu 1x papą termozgrzewalną w pasie szerokości 1m przy krawędzi dachu przy wymianie rynny, b) wykonanie robót instalacji wentylacyjnych, w tym: - wstawienie trójnika z PCW fi 110mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w celu podłączenia wentylacji do sanitariatu na parterze, - wstawienie kolan z PCW fi 110mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w celu podłączenia wentylacji do sanitariatu na parterze, - wymiana rury z PCW fi 110mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w celu podłączenia wentylacji do sanitariatu na parterze, - położenie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych 12,5mm na ścianach na zaprawie - przekrycie otworu po demontażu rury wentylacyjnej, - demontaż rury z PCW fi 75-110mm na ścianach, c) wymianę płytek zewnętrznych w wyjściu ewakuacyjnym, w tym: - czyszczenie ręczne skrobakami konstrukcji beton poziomej - zeskrobanie starego podłoża, - rozebranie posadzek z płytek GRES antypoślizgowych od strony wejścia do budynku, - wywóz gruzu i jego utylizacja, - położenie okładzin schodów z płytek antypoślizgowych, odpornych na mrozy o niskiej ścieralności o wymiarze 30x30cm na zaprawie - kolorem zbliżonym do istniejącej - wyjście zewnętrzne ewakuacyjne, - izolacja przeciwwodna styków ściany z podestem, - montaż antypoślizgowych ryflowanych listew (kątowników) aluminiowych, 1.1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki do SIWZ: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) opis przedmiotu zamówienia 1.2. Część nr 1 - Zadanie nr 2 - Roboty dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole. 1.2.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: - pokrycie dachu 1x papą termozgrzewalną, - rozebranie pokrycia dachowego z papy na betonie na zakład - demontaż obróbek papy np. na kominach, - wywóz i utylizacja elementów zdemontowanych, - wymianę pokrycia murów, gzymsów, pasów z blachy ocynkowanej, - uszczelnienie wpustów deszczowych kitem trwale plastycznym. 1.2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) opis przedmiotu zamówienia. 1.3. Część nr 2 - Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej. 1.3.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: - pokrycie dachu 1x papą termozgrzewalną nawierzchniową z wyrobieniem przerw dylatacyjnych, obróbek murów, kominków wentylacyjnych, kominów, wpustów, wyłazu i ścianek, - wymianę pokrycia murów, pasów, gzymsów z blachy ocynkowanej, - montaż prefabrykowanych rynien z blachy OC półokrągłych fi 150mm, - montaż prefabrykowanych zbiorniczków przy rynnach z blachy OC, - rozebranie rynien dachowych z blachy nie nadającej się do użytku, - montaż wpustu dachowego z kołpakiem, - wywóz i utylizacja blachy, - wymianę pręta instalacji odgromowej o przekroju przewodu 200mm2 na dachu płaskim, - badania instalacji odgromowej. 1.3.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) opis przedmiotu zamówienia Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 5.186.000 EURO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach