Przetargi.pl
Odbiór, transport oraz zagospodarowanie określonych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Miłosław oraz udostępnianie worków/pojemników do zbiórki odpadów.

Burmistrz Gminy Miłosław ogłasza przetarg

  • Adres: 62-320 Miłosław, ul. Wrzesińska 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4382021, 438-37-32 , fax. 061 4383051
  • Data zamieszczenia: 2014-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Miłosław
    ul. Wrzesińska 19 19
    62-320 Miłosław, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4382021, 438-37-32, fax. 061 4383051
    REGON: 63125810600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloslaw.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport oraz zagospodarowanie określonych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Miłosław oraz udostępnianie worków/pojemników do zbiórki odpadów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego postępowaniem jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie określonych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Miłosław oraz udostępnianie worków/pojemników do zbiórki odpadów. Dbałość o stan sanitarny i techniczny pojemników/kontenerów należy do Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do odebrania, transportu oraz zagospodarowania niżej opisanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Miłosław. Ilość odpadów jakie są wytwarzane na terenie gminy Miłosław wynosi około 2 000 ton rocznie (od lipca 2013 do końca czerwca 2014r. zebrano 2 057 ton). Podana ilość wynika ze sprawozdań jakie były wykonywane w celu rozliczenia się z gospodarki odpadami. Rzeczywista ilość odpadów jaka zostanie wyprodukowana w okresie objętym przetargiem jest niezależna od Zamawiającego. Dane niezbędne do wyliczenia przewidywanej ilości odpadów zostały umieszczone w załączniku nr 8 do siwz . odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) - kod 20 03 01 Odbierane będą jeden raz w miesiącu, w oparciu o pojemniki/ kontenery o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, kontenery o pojemności powyżej 1100 l, a w okresie od 1 października do 31 marca dwa razy w miesiącu. Pojemniki oraz kontenery zapewni Wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz. odpady selektywne zbierane u źródła (z terenu posesji) 15 01 01 - opakowania z tektury i papieru, 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 04 - opakowania z metali, 15 01 07 - opakowania ze szkła, 20 01 01 - papier i tektura, 20 01 02 - szkło, 20 01 39 - tworzywa sztuczne, 20 01 40 - metale, 20 02 01 - odpady biodegradowalne. Odpady selektywne (papier, metal, tworzywo sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe) - będą odbierane w pojemnikach/workach jeden raz na miesiąc; Odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone będą odbierane w pojemnikach/workach jeden raz na miesiąc, z tym, że w okresie od 1 kwietnia do 31 października będą odbierane z częstotliwością jeden raz na 2 tygodnie. W przypadku dodatkowych zgłoszeń ( szczególnie od mieszkańców budynków wielolokalowych) Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady biodegradowalne raz na tydzień. Pojemniki oraz worki zapewni Wykonawca. Wykonawca przy odbiorze worków z selektywnie wybranymi odpadami pozostawi na nieruchomości kolejny zestaw worków (adekwatnie do rodzaju zabranych worków). odpady wielkogabarytowe - kod 20 03 07 Odbierane będą z terenu przed posesją dwa razy w roku w okresie wiosennym i jesiennym w terminach podanych do wiadomości mieszkańcom z odpowiednim wyprzedzeniem. Odpady te odbierze i zagospodaruje Wykonawca. - zużyte baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 160601, 160602 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie - kod 20 01 33 - baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 - kod 20 01 34 Odbierane będą wg potrzeb zamawiającego z pojemników ulokowanych w GPSZOK oraz obiektach użyteczności publicznej (urząd, szkoły). - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki - kod 20 01 35 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 - kod 20 01 36. Odbierane będą wg potrzeb zamawiającego z pojemników ulokowanych w GPSZOK. chemikalia: rozpuszczalniki - 20 01 13, kwasy - 20 01 14, alkalia 20 01 15 Odbierane będą wg potrzeb zamawiającego z pojemników ulokowanych w GPSZOK. zużyte opony - kod 16 01 03 Odbierane będą wg potrzeb zamawiającego z pojemników ulokowanych w GPSZOK. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnianie worków/pojemników do zbiórki odpadów w oparciu o spis nieruchomości zamieszkałych zawierający wskazanie ilości i wielkości pojemnika/kontenera. Spis zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy. Rodzaje pojemników/kontenerów: do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych pojemniki / kontenery pojemności 120 l, 240 l, 1 100 l, i ponad 1 100 l, do zbiórki odpadów selektywnych: zestaw worków o pojemności 120 l w kolorach: żółty - tworzywo sztuczne , metal niebieski - papier zielony - szkło brązowy - biodegradowalne zestaw 4 szt. pojemników/kontenerów o pojemności i kolorze: do zbiórki papieru w kolorze niebieskim o pojemności min. 1100 l do zbiórki szkła w kolorze zielonym o pojemności min. 1100 l, do zbiórki metalu i tworzyw sztucznych w kolorze żółtym o pojemności min. 1100 l zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 października 2005 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowymi (Dz. U. z 2005 r. nr 219 poz. 1858) do zbiórki odpadów biodegradowalnych w kolorze brązowym o pojemności min. 1 100 l wyposażenia Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( na terenie gminy powstaną dwa GPSZOK ) w: kontener P -7 do zbiórki wyselekcjonowanych odpadów budowlanych i rozbiórkowych z drobnych robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę; w pojemnik 1 100 l do zbierania pojemników po chemikaliach; pojemnik do zbierania chemikali pojemnik do zbierania zużytych baterii i akumulatorów. Mieszkańcy dostarczają w/w odpady do GPSZOK we własnym zakresie. Odbiór w/w odpadów, transport i zagospodarowanie odbywał się będzie przez Wykonawcę na telefoniczne zgłoszenie dokonane przez osobę upoważnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego. Ustalenia związane z realizacją zamówienia : Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zamówienia w sposób profesjonalny, staranny i zgodny z przepisami określającymi tego typu działalność. Sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia winien odpowiadać wymaganiom określonym w stosownych przepisach i jego użytkowanie winno przebiegać z zachowaniem prawidłowego stanu sanitarnego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacja zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu odbierania odpadów dotyczy odpadów, które zostały wysypane w czasie rozładunku pojemników/kontenerów oraz odpadów , które leżą luzem obok przepełnionych pojemników/kontenerów. Wykonawcy zobowiązany jest do takiej zbiórki odpadów, która nie dopuści do mieszania odpadów zbieranych selektywnie (np. papier, szkło, metal) z odpadami zmieszanymi komunalnymi. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego faktu niewywiezienia w terminie wynikającym z harmonogramu odpadów z terenu nieruchomości, Wykonawca będzie zobowiązany do zabrania odpadów w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia (telefonicznie , faxem lub e-mailem). Wykonawca jest zobowiązany do kontrolowania realizacji selektywnej zbiórki odpadów przez właściciela nieruchomości. W przypadku gdy odpady mimo wcześniejszej deklaracji zbierane będą w sposób nieselektywny Wykonawca winien przyjąć odpady i pisemnie powiadomić o tym zamawiającego w ciągu trzech dni od zaistnienia sytuacji. Zawiadomienie musi zawierać protokół ze zdarzenia (adres nieruchomości, data i godzina, podpis osób dokonujących odebrania odpadów oraz zdjęcia w formie elektronicznej). Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odbieranych odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku. Zebrane informacje winny być przekazywane Zamawiającemu w formie kwartalnych sprawozdań na wzorach określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 roku w sprawie wzorów sprawozdań z odebranych odpadów komunalnych, odebranych nieczystości ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi. Wykonawca co miesiąc winien dostarczyć Zamawiającemu wykaz posesji z których zostały odebrane odpady zmieszane i odpady selektywnie zbierane . Terminy wywozów odpadów z nieruchomości zostaną określone w harmonogramie, który zostanie opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego spis nieruchomości wraz ze wskazaniem wielkości pojemnika/kontenera jaki ma być dostarczony na nieruchomość. Wraz z dostawą pojemników/kontenerów na teren nieruchomości Wykonawca dostarczy mieszkańcom nieruchomości ustalony harmonogram terminów wywozów odpadów (do 30 grudnia na I półrocze, do 30 czerwca na II półrocze). Zamawiający opublikuje harmonogram na swojej stronie internetowej. Usługa wywozu odpadów będzie wykonywana w dni robocze w godzinach od 7.00 do 19.00 a w sobotę od 8.00 do 13.00 . W przypadku zaprzestania funkcjonowania nieruchomości ( np. wymeldowanie lub inny powód ) lub powstania nowej nieruchomości ( np. nowy budynek oddany do zamieszkania, adaptacja budynku na cele mieszkaniowe ), a co za tym idzie koniecznością likwidacji lub dostarczenia pojemników, Wykonawca nie zmieni ceny usługi jeżeli wyżej opisana zmiana mieści się w granicach +/- 3% ilości wskazanego zapotrzebowania na rodzaj i wielkość pojemników opisanych w załączniku nr 8. Obowiązek dostarczenia pojemników do zbiórki odpadów na nowych nieruchomościach lub zabrania pojemnika z nieruchomości likwidowanej spoczywa na Wykonawcy po otrzymaniu informacji od Zamawiającego. W sytuacji gdy wzrost zapotrzebowania na pojemniki / kontenery przekroczy 3% Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 20000,00 należy wpłacić zgodnie z rozdziałem VIII siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miloslaw.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach