Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. Stanica Harcerska - na miarę XXI wieku. Kompleksowa modernizacja budynku głównego oraz Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej - rewitalizacja terenu Stanicy Harcerskiej Zielona Polana w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. Stanica Harcerska - na miarę XXI wieku. Kompleksowa modernizacja budynku głównego oraz Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej - rewitalizacja terenu Stanicy Harcerskiej Zielona Polana w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. Stanica Harcerska - na miarę XXI wieku. Kompleksowa modernizacja budynku głównego oraz Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej - rewitalizacja terenu Stanicy Harcerskiej Zielona Polana w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: Stanica Harcerska, al. Siwego Sokoła 1, Ostrów Wielkopolski, działka nr 108/4, obręb 0185 i działka nr 4 obręb 0184. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9, 2. projekt budowlano - wykonawczy modernizacji budynku głównego - branża budowlana - załącznik nr 10, 3. projekt budowlano - wykonawczy modernizacji budynku głównego - branża elektryczna - załącznik nr 11, 4. projekt budowlano - wykonawczy oświetlenia terenu - branża elektryczna - załącznik nr 12, 5. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji budynku głównego - branża budowlana - załącznik nr 13, 6. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji budynku głównego - branża elektryczna - załącznik nr 14, 7. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oświetlenia terenu - branża elektryczna - załącznik nr 15, 8. przedmiar robót modernizacji budynku głównego - branża budowlana - załącznik nr 16, 9. przedmiar robót modernizacji budynku głównego - branży elektrycznej - załącznik nr 17, 10. przedmiar robót oświetlenia terenu - branża elektryczna - załącznik nr 18 3.3. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 4. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. UWAGA! Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektów budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach