Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. 800-lecia 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4656290 , fax. 013 4656290
- Data zamieszczenia: 2012-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. 800-lecia 26 26
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 013 4656290, fax. 013 4656290
REGON: 37044434500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wentylacji - okapów nad stanowiskami obróbki cieplnej wraz z montażem w Kuchni Budynku Głównego Szpitala. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania wraz z montażem instalacji okapów nad stanowiskami obróbki cieplnej - kotły warzelne i patelnia elektryczna przy ul. 800-lecia 26 w Sanoku, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy dla ustalenia ceny oferty i nie stanowi zestawienia, o którym mowa w art.629 i 630 Kodeksu cywilnego tj. zestawienia planowanych prac i przewidywanych kosztów. Prace należy wykonać zgodnie z zapisami zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze, Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45 00 00 00 -7 roboty budowlane, CPV- 45.21.51.40-0 roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 2. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Wykonawca również zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Ponad to na uzasadniona prośbę wykonawcy możliwe jest udostępnienie pełnej dokumentacji budowlanej dla całego budynku SPZOZ w Sanoku. W celu powyższym proszę nawiązać kontakt z Stanisław Kurcoń tel. 013 46-56-179, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:05, Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku, ul. 800 Lecia 26, najlepiej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.Wykonawca ma zapewnić realizację zamówienia w terminie do 30 dni. od daty podpisania umowy. Wykonawca zamierzający powierzyć prace podwykonawcom musi przedstawić powierzony im zakres zamówienia w treści oferty, a przy tym nie dopuszcza się podzielania prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 5. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy rękojmi oraz gwarancji na roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym na roboty w zakresie poszczególnych instalacji oraz co najmniej 24 miesiące rękojmi i gwarancji na zainstalowane urządzenia, liczonej od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia oraz zobowiązać się do do nieodpłatnej naprawy ewentualnych wad i usterek w okresie gwarancyjnym w miejscu realizacji zamówienia. ( okres gwarancji dla zamontowanych podzespołów i urządzeń nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielony przez ich producenta ) 6. Prace będę realizowane w czynnym zakładzie (w ruchu, z wyłączeniem pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty). Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym, opracuje projekt organizacji i zabezpieczenia ruchu w rejonie prowadzonej budowy na okres jej trwania (ich koszt należy uwzględnić w ofercie). Zamawiający zastrzega możliwość wykonywania prac od poniedziałku do soboty w godzinach od 07.00 do 18.00. 7. Zamawiający umożliwi korzystanie przez Wykonawcę z energii elektrycznej i wody. Przyjmuje się rozliczenie za te media nastąpi w formie ryczałtowej w wysokości 0,2% wartości netto zawartej umowy. 8. Zamawiający zastrzega, że oryginał siwz wraz z załącznikami ( w tym dokumentacja projektowa) podpisane przez osoby uprawnione stanowią podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tych dokumentów są dostępne w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie WLZ w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z wymianą instalacji wewnętrznej w sali widowiskowo-kinowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont parkietu w sali 23 Miejskiego Ośrodka Kultury w Jarosławiu
Dodano: 2016-07-27 - ZG.270.1.4.2016; Wykonanie i naprawy szlaków zrywkowych drewna w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne - II postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Remont kładek przy obiektach mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok bez nazwy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 23+160 strona prawa w miejscowości Kalembina; Zad. Nr 2 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok Pstrągówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 26+276 strona lewa w miejscowości Wiśniowa
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie jakości kształcenia w ZS w Zarzeczu, poprzez budowę Sali gimnastycznej i zakup nowoczesnego wyposażenia dydaktycznego oraz przebudowę istniejącej Sali gimnastycznej - I część - Budowa Sali gimnastycznej w ZS w Zarzeczu z łącznikiem oraz przebudowa istniejącej Sali gimnastycznej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Polańczyku - Zacisze
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków bytowych w miejscowości Solina do przepustowości Qśr.d=920 m3/d
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1247R Brzyska Wola - Słoboda (Kolonia Polska) w km 0+950 - 1+930 w miejscowości Brzyska Wola i Słoboda
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja dróg na os. Rozwadów w Stalowej Woli.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa szatni sportowej przy stadionie wielofunkcyjnym w Młodowie i przebudowa boiska sportowego w Lisich Jamach
Dodano: 2016-07-27