Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
- Data zamieszczenia: 2012-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
ul. Sobieskiego 3 3
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 082 5765211...13, 5767278
REGON: 11020012000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w 2012 roku operatów szacunkowych z określenia wartości nieruchomości położonych na terenie Powiatu Krasnostawskiego dla realizacji zadań Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie w 2012 roku operatów szacunkowych z określenia wartości nieruchomości położonych na terenie Powiatu Krasnostawskiego dla realizacji zadań Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie. Opracowanie obejmuje wykonanie dla 4 zadań dot. 311 nieruchomości składających się z 583 działek operatów szacunkowych - oddzielnie dla każdej nieruchomości. Celem wyceny jest określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości (wraz z częściami składowymi) do ustalenia odszkodowania za grunty zajęte pod drogi publiczne - w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008 roku Nr 193 poz. 1194 z późn zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik Nr 1 będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Zakres wyceny obejmuje określenie wartości rynkowej nieruchomości wraz z częściami składowymi jak: grunt, obiekty budowlane, ogrodzenia, zadrzewienia, nasadzenia, media, itp., a także ograniczone prawa rzeczowe i prawa zobowiązaniowe. Operaty szacunkowe należy sporządzić zgodnie z: - ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010 roku, Nr 102 poz. 651 z późn.zm.), - rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207 poz 2109 z późn. zm.), - rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 lipca 2011 roku zmieniającym rozporządzenie w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. z 2011 roku, Nr 165, poz. 985 z późn. zm.), - ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008 roku Nr 193 poz. 1194 z późn. zm.), - standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych i z zasadami etyki zawodowej. Operaty szacunkowe należy sporządzić oddzielnie dla każdej pozycji Lp wykazanej w kolumnie I poszczególnych tabel załącznika nr 1 do niniejszego SIWZ. Operaty szacunkowe należy sporządzić w 2 egzemplarzach. Operaty szacunkowe winny zawierać załączniki wymagane przepisami prawa, a także: - protokół z wizji lokalnej przeprowadzonej dla nieruchomości wraz z podpisem byłego właściciela lub władającego nieruchomością. W przypadku braku możliwości uzyskania stawiennictwa byłego właściciela lub władającego nieruchomością, protokół z wizji lokalnej winien zawierać adnotację o przyczynach absencji, podpisana przez Rzeczoznawcę Majątkowego, - dokumentację fotograficzną (minimum 4 zdjęcia); - dokumenty lub protokoły z badania dokumentów potwierdzających stan prawny nieruchomości, Zamawiający udostępni Wykonawcy do wglądu informacje z operatu ewidencji gruntów i budynków, dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do stawiennictwa na rozprawach administracyjnych przeprowadzonych przez Zamawiającego, na wezwanie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.). Na żądanie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od daty odbioru końcowego, Wykonawca dokona nieodpłatnie jednokrotnej oceny aktualności operatu szacunkowego. Gdy zaistnieją okoliczności wymagające aktualizacji operatu szacunkowego, Wykonawca dokona jego aktualizacji zgodnie z właściwymi przepisami prawa oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych. Ocena aktualności operatu szacunkowego oraz ewentualna jego aktualizacja zostanie wykonana w terminie 21 dni od dnia doręczenia pisemnego wniosku przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się usunąć we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie wady, jakie ujawnią się w okresie 24 miesięcy od dnia odbioru operatu przez zamawiającego, w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia ich przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNO-PRAWNEJ
Dodano: 2016-07-27 - SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNO-PRAWNEJ
Dodano: 2016-07-19 - Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej wywłaszczonej nieruchomości położonej w Lublinie przy ul. Mełgiewskiej
Dodano: 2016-06-29 - SPORZĄDZENIE PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI
Dodano: 2016-06-16 - Sporządzenie dokumentacji niezbędnej do ujawnienia prawa własności Województwa Lubelskiego dla nieruchomości nabytych decyzją Wojewody Lubelskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Wojsławice - Teratyn na odcinku od km 6+100 do km 12+100 i od km 12+910 do km 21+393
Dodano: 2016-06-07 - Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej wywłaszczonej nieruchomości położonej w Lublinie przy ul. Radomskiej
Dodano: 2016-04-15 - SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNO-PRAWNEJ
Dodano: 2016-04-08 - Sporządzenie podziałów nieruchomości zajętych pod drogę powiatową nr 2213L o przebiegu Jastków - Wygoda (most przez rzekę Ciemięga)
Dodano: 2016-02-29 - Opracowanie dokumentacji do uregulowania stanu prawnego gruntów zajętych pod drogę wojewódzką oraz wniosków w celu uzyskania decyzji Wojewody Lubelskiego potwierdzających nabycie mienia - nieruchomości na rzecz Województwa Lubelskiego. Zadanie I - droga wojewódzka nr 843 o przebiegu: Chełm - Kraśniczyn - Zamość, na terenie powiatu zamojskiego, od km 30+897 do km 50+694. Zadanie II - droga wojewódzka nr 858 o przebiegu: Zarzecze - Biłgoraj - Zwierzyniec - Szczebrzeszyn, na terenie powiatu biłgorajskiego, od km 32+464 do km 33+168 oraz od km 33+979 do km 45+602.
Dodano: 2016-02-08 - Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnych
Dodano: 2016-02-04