Przetargi.pl
Wykonanie usługi zarządzania i obsługi projektu pn.: Małopolska Biblioteka Cyfrowa w horyzoncie 21. wieku – stworzenie innowacyjnej platformy udostępniania regionalnych zasobów cyfrowych w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Krakowie

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31124 Kraków, ul. Rajska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 332 210
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie
    ul. Rajska 1
    31124 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 332 210
    REGON: 27815500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi zarządzania i obsługi projektu pn.: Małopolska Biblioteka Cyfrowa w horyzoncie 21. wieku – stworzenie innowacyjnej platformy udostępniania regionalnych zasobów cyfrowych w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie usługi zarządzania i obsługi projektu pn.: Małopolska Biblioteka Cyfrowa w horyzoncie 21.wieku – stworzenie innowacyjnej platformy udostępniania regionalnych zasobów cyfrowych w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej”, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 –2020, Oś priorytetowa: 2 Cyfrowa małopolska, Działanie: 2.1. E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie: 2.1.2 Cyfrowe zasoby regionalne. Celem bezpośrednim projektu jest ułatwienie dostępu do regionalnych zasobów bibliotecznych dzięki nowej, innowacyjnej platformie udostępniania treści cyfrowych oraz zwiększenie dostępnego online zasobu przez wytworzenie wersji cyfrowych publikacji i upowszechnienie ich dla ochrony i popularyzacji dziedzictwa kulturowego Małopolski wśród zróżnicowanych grup odbiorców. Cel ten realizowany będzie poprzez udostępnienie 116 577 publikacji w formie cyfrowej, do których w pierwszym roku funkcjonowania produktów dostęp uzyska 600.000 odbiorców. Cyfrowa dostępność zasobów objętych projektem zwiększy się poprzez ich zamieszczenie nie tylko na nowej, powstałej w ramach projektu, innowacyjnej platformie Małopolskiej Biblioteki Cyfrowej, ale także w zasobach innych platform - Federacji Bibliotek Cyfrowych i Europeanie. Do obowiązków Wykonawcy należy: I. (KOORDYNOWANIE PROJEKTU): 1)kompleksowa realizacja przedmiotu zamówienia w ścisłej zgodności z wymogami regulaminu RPO i wytycznymi dla projektu. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów, wytycznych Instytucji Zarządzającej oraz informacji i zaleceń zamieszczanych w szczególności na stronie internetowej Programu, a także innych dokumentów w ramach Programu oraz w ramach powszechnie obowiązującego prawa. 2)prowadzenie Biura Projektu, w szczególności zarządzanie dokumentacją projektu komunikacją między uczestnikami projektu, monitorowania budżetu projektu oraz harmonogramu prac. Ze względu na szczególny charakter zamówienia - Zamawiający wymaga, by Biuro Projektu miało siedzibę u Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby przedstawiciele Wykonawcy byli dostępni w Biurze Projektu co najmniej 2 razy w tygodniu, w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00, minimum 4 godziny. Zamawiający wymaga dostępności minimum telefonicznej lub e-mailowej od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00. Zamawiający dopuszcza w szczególnych przypadkach, w zależności od intensywności prac oraz potrzeb projektu, zmiany zakresu dostępności w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zamawiający zapewni pomieszczenie wyposażone w podstawowe sprzęty i materiały niezbędne do pracy, tj. komputer, drukarka, dostęp do internetu, materiały biurowe, szafa na dokumenty, podstawowe meble biurowe. 3)opracowanie procedur monitorowania realizacji projektu i raportowania bieżących postępów prac wykonywanych przez Wykonawców projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu zatrudnionym przez Zamawiającego. 4)opracowanie projektów dokumentów precyzujących niezbędne procesy decyzyjne, zgodnie z przyjętą strukturą organizacyjną projektu, w perspektywie utrzymania i rozwoju wskaźników oddziaływania i trwałości projektu po zakończeniu jego wdrażania. 5)opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji projektu na bazie harmonogramu przedstawionego we wniosku aplikacyjnym. 6)współpraca przy tworzeniu dokumentacji projektowej zgodnie z przepisami krajowymi i unijnymi, w szczególności, o których mowa w Umowie o dofinansowanie projektu nr RPMP 02.01.02-12-0042/16-00-XVII-29/FE/16 z dnia 07 grudnia 2016 r. wraz z załącznikami oraz weryfikacja dokumentacji przygotowanej przez Zamawiającego w trakcie realizacji projektu z godnie z wymogami prawa. 7)monitorowanie realizacji projektu, nadzór nad zachowaniem jego celów i wskaźników, a także przygotowanie propozycji zmian w dokumentacji definiującej projekt, w trakcie trwania prac. 8)identyfikacja możliwych do wystąpienia zagrożeń w realizacji projektu, monitoring stopnia wystąpienia poszczególnych elementów ryzyka oraz przedstawienie propozycji środków zaradczych, informowanie Kierownika Projektu o ryzyku zagrażającym osiągnięciu celów projektu oraz udział we wdrażaniu środków zaradczych. 9)dbanie o aktualność harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu oraz zgłaszanie ryzyk opóźnień w realizacji harmonogramu, jak również kontrolowanie zgodności przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem. 10)przedstawianie co miesiąc, w formie protokołu, raportu wykonanych czynności prowadzanie i zatwierdzanie wszystkich danych związanych z projektem do systemu SL 2014. 11)udział i czynne wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje uprawnione do kontroli w czasie trwania umowy i w okresie rękojmi, oraz przygotowanie materiałów i dokumentów dla potrzeb planowanych lub prowadzonych kontroli. 12)uczestnictwo w odbiorach poszczególnych zadań wchodzących w skład projektu i potwierdzanie ich protokołami odbioru częściowego i końcowego. II. (OBSŁUGA KSIĘGOWA): 1)Przygotowanie oraz sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych otrzymanych od wykonawców projektu pod względem merytorycznym i rachunkowym w tym: a.okresowe przedstawienie Instytucji Zarządzającej RPO zestawienia wydatków ponoszonych przez beneficjenta w związku z realizacją projektu, b.przygotowanie poprawnego, kompletnego i spełniającego wymogi formalne, merytoryczne i finansowe wniosku o płatność zaliczkową wraz z wymaganymi załącznikami, c.rozliczenie płatności zaliczkowej w ciągu 30 dni od dnia otrzymania transzy dofinansowania poprzez przygotowanie wniosku o płatność wraz z wymaganymi załącznikami, d.przygotowanie poprawnego, kompletnego i spełniającego wymogi formalne, merytoryczne i finansowe wniosku o płatność wraz z wymaganymi załącznikami, e. przygotowanie rozliczenia w całości kosztów kwalifikowanych wraz z wnioskiem o płatność końcową, f.przygotowanie do dnia 15 sierpnia każdego roku kalendarzowego zapotrzebowania na środki finansowe na rok następny oraz w 2017 r. przygotowanie wniosku o środki finansowe wraz z pomocą w ewentualnym pozyskaniu środków z zewnątrz umożliwiającym zachowanie płynności finansowej Zamawiającego. 2)Weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawców projektu w związku z realizacją umowy (kontraktu). 3)Zarządzanie budżetem projektu, w tym ocena wydatków pod kątem ich kwalifikowalności. 4)Podział kosztów pod względem typu transz („zaliczka”, „refundacja”), w uzależnieniu od źródła finansowania. 5)Współpraca z Zamawiającym w zakresie dostarczania wszystkich niezbędnych, dokumentów dotyczących rozliczeń projektu. 6)Przygotowanie wniosku o płatność w terminie określonym przez Instytucję Zarządzającą. 7)Dokonanie końcowego rozliczenia projektu z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania Zamawiającemu środków trwałych. 8)Przygotowania wniosku o płatność końcową w terminie 30 dni od dnia zakończenia projektu. III. (OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH): 1)Kompleksowa obsługa prawna i księgowa zamówień publicznych poniżej 20 tys. zł. netto 2)Kompleksowa obsługa prawna i księgowa zamówień publicznych powyżej 20 tys. zł. netto. 3)Analiza przedmiotu zamówienia w zakresie zastosowania odpowiedniego trybu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem budżetu Zamawiającego. Wstępny harmonogram oraz tryb zamówień pow. 20 tys. zł netto określa tabela zamieszczona w załączniku nr 7 do SIWZ. Udział w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, przygotowanie od strony prawnej i księgowej dokumentacji przetargowej lub dokumentacji w innym wymaganym trybie dla postępowań o udzielenie zamówienia publicznego powyżej i poniżej 20 tys. zł netto, ścisła współpraca z Zamawiającym przy tworzeniu przez niego OPZ. 4)Udzielanie odpowiedzi na pytania zadane w trakcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym dokumentacji przetargowej. 5)Analiza ofert pod kątem spełnienia przez Wykonawców warunków wymaganych przez zamawiającego w dokumentacji przetargowej (w tym SIWZ) oraz przygotowanie i prowadzenie korespondencji z Wykonawcami, w tym zarekomendowanie Zamawiającemu wyboru jednego z Wykonawców, udział w komisji przetargowej. 6)Przygotowywanie wszelkich pism i innych dokumentów związanych z przeprowadzanymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych wymaganych przez obowiązujące przepisy. 7)Przygotowywanie opinii dotyczących kwestii związanych z udzielaniem zamówień publicznych w projekcie, na polecenie Kierownika Projektu. 8)Przygotowywanie odpowiedzi na odwołania, skargi. 9)Zamawiający wymaga od Wykonawcy reprezentacji przed KIO,sądami powszechnymi,innymi instytucjami oraz współpracy i doradztwa w sytuacji,gdy Zamawiający będzie,samodzielnie występował przed powyższymi jednostkami w postępowaniach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 10)Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszystkich nieprzewidzianych usługach/dostawach dodatkowych,zamiennych lub uzupełniających,potrzebnych do wykonania projektu oraz przygotowanie i przeprowadzenie - na polecenie Zamawiającego - postępowania w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium wynosi: 3000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku niżej podanych formach w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu na rachunek Zamawiającego na konto: Pekao SA 04 1240 4722 1111 0000 4857 8273 z dopiskiem: wadium - postępowanie nr SP-271-1-/17 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego określony w pkt. 3 ppkt. 1). 5. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 3 ppkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. Zamawiający wymaga, aby oryginał gwarancji lub poręczenia był załączony do oferty. 6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający jest zobowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach