Przetargi.pl
Nadzór nad wdrożeniem rozwiązań (Inżynier Kontraktu) w projekcie partnerskim realizowanym przez Gminę Moszczenica wraz z 8 Partnerami (jednostkami samorządu terytorialnego województwa małopolskiego) pn. „Wdrożenie e-usług w małopolskich urzędach”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-321 Moszczenica, Samorządowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    Samorządowa 4
    38-321 Moszczenica, woj. małopolskie
    tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
    REGON: 49189247500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu https://bip.malopolska.pl/ugmoszczenica

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór nad wdrożeniem rozwiązań (Inżynier Kontraktu) w projekcie partnerskim realizowanym przez Gminę Moszczenica wraz z 8 Partnerami (jednostkami samorządu terytorialnego województwa małopolskiego) pn. „Wdrożenie e-usług w małopolskich urzędach”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nadzór nad wdrożeniem rozwiązań (Inżynier Kontraktu) w projekcie partnerskim realizowanym przez Gminę Moszczenica wraz z 8 Partnerami (jednostkami samorządu terytorialnego województwa małopolskiego) pn. „Wdrożenie e-usług w małopolskich urzędach”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiotem projektu „Wdrożenie e-usług w małopolskich urzędach” jest dostęp do informacji sektora publicznego, w tym otwartych danych w zakresie e-kultury, bibliotek cyfrowych, zasobów cyfrowych i turystyki elektronicznej. 3. Projekt ma zasięg regionalny, realizowany jest na obszarze 3 subregionów: Krakowskiego Obszaru Metropolitarnego, subregionu sądeckiego i subregionu tarnowskiego. Obejmuje także 4 powiaty: bocheński, gorlicki, tarnowski, nowosądecki. 4. Głównym celem projektu jest zwiększenie dostępności i jakości e-usług publicznych poprzez zapewnienie mieszkańcom łatwego dostępu do e-usług. 1) Projekt umożliwi wdrożenie: • usług o 3 stopniu dojrzałości – 6 • usług o 4 stopniu dojrzałości – 1 • usług o 5 stopniu dojrzałości - 2 2) Lista e-usług obejmuje: • e-wydarzenie (3 stopień dojrzałości) • e-rezerwacja (4 stopień dojrzałości) • e-konsultacje (3 stopień dojrzałości) • e-ogłoszenia (3 stopień dojrzałości) • e-ankiety (3 stopień dojrzałości) • e-newsletter (3 stopień dojrzałości) • e-płatność (5 stopień dojrzałości) • e-powiadomienia (3 stopień dojrzałości) • e-geodezja (5 stopień dojrzałości) 3) Projekt realizuje typy: • typ A – E-usługi publiczne w administracji: usługi administracji dla biznesu (A2B) i obywateli (A2C) - 9 podmiotów • typ B – Usługi wewnątrzadministracyjne (A2A) wspierające dla e-usług publicznych - 1 podmiot (Miasto Gorlice) 4) Do zadań głównych wspierających powyższe 3 zadania należą: • Zarządzanie projektem • Promocja 5. Zadania Koordynatora Do obowiązków Koordynatora należeć będzie m.in: 1) odpowiedzialność za działania projektowe, 2) reagowanie na zmiany, 3) kontakty z IP, 4) koordynowanie zadań zgodnie z harmonogramem i budżetem, 5) zapewnienie ochrony danych, 6) przygotowanie i przedłożenie kompletnej dokumentacji przetargowej na wybór Wykonawcy Projektu w procedurach przetargowych zgodnie z ustawą Pzp: • dokumentacja powinna obejmować co najmniej warunki uczestnictwa w postepowaniu przetargowym • kryteria oceny ofert • warunki dot. istotnych postanowień umowy • opis przedmiotu zamówienia • szacowanie wartości zamówienia 7) Udział w procedurach przetargowych w charakterze biegłego (wsparcie merytoryczne dla Zamawiającego) zgodnie z Pzp, w tym udział w rozprawach sądowych oraz przed Krajową Izba Odwoławczą. 8) Udział w pracach komisji przetargowej obejmującej zadania: • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu • Bieżąca weryfikacja założeń Projektu, zapisów projektu umowy z Wykonawcą Projektu • Przygotowanie niezbędnych modyfikacji dokumentów wymaganych w postępowaniu • Badanie i ocena ofert • Udzielanie niezbędnych wyjaśnień i odpowiedzi w związku z postępowaniem oraz ewentualnie wnoszonymi środkami ochrony prawnej 9) przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektu, 10) monitoring jakościowy projektu, 11) komunikacja z wykonawcami w ramach projektu, 12) przygotowywanie wniosku o płatność 13) monitorowanie wskaźników. 6. Planowany skład zespołu Wykonawcy Inżynier Kontraktu zapewni odpowiedni personel (Zespół Inżyniera Kontraktu), składający się z Ekspertów Kluczowych. Zamawiający wymaga, aby w skład Ekspertów Kluczowych weszli co najmniej eksperci: 1) Inżynier Kontraktu – Ekspert 1 2) Specjalista ds. Zamówień Publicznych – Ekspert 2 3) Specjalista ds. rozliczeń finansowych i raportowania – Ekspert 3. Do realizacji projektu, oprócz Zespołu Inżyniera Kontraktu, będą zaangażowane osoby z każdej jednostki (koordynator gminny, informatyk i księgowa) 7. Planowane zadania członków zespołu Wykonawcy 1) Koordynator gminny: • przygotowywanie decyzji w imieniu Partnera • zapewnienie ochrony danych w JST • odpowiedzialność za rekrutację uczestników w swojej jednostce • kontakt i koordynowanie działań z Liderem • monitoring działań na terenie swojej jednostki 2) Informatyk: • nadzór nad wdrażaniem programów dziedzinowych, • specyfikacja sprzętu niezbędnego do zakupu w ramach projektu, • instalacja i konfiguracja sprzętu • administrowanie świadczonymi usługami i sprzętem • nadzór nad wdrażaniem i funkcjonowaniem usług, • obsługa techniczna urządzeń. 3) Księgowa: • prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi zasad finansowania i rozliczania projektu, • sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej • składanie wniosków o płatność, • prowadzenie dokumentacji finansowej projektu, • gromadzenie dokumentów i dowodów płatniczych. 8. Inżynier Kontraktu zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w każdym dniu w czasie wynikającym z charakteru świadczonej usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia oraz z właściwości zobowiązania, jakie zostanie zaciągnięte w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, a także w innych terminach uzasadnionych interesem Zamawiającego. Równocześnie zobowiązany jest dostosować czas wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia do czasu pracy Zamawiającego/Partnerów oraz Wykonawców kontraktu. 9. Inżynier Kontraktu będzie wykonywał zadania z najwyższą starannością, w ścisłej współpracy z Zamawiającym (Liderem Projektu) oraz Partnerami w Projekcie – stosując się do poleceń Zamawiającego oraz wytycznych IZ RPO WM. 10. Sposób, w jaki Inżynier Kontraktu zorganizuje i będzie wykonywał swoje zadania przedstawiony zostanie w Metodyce Zarządzania Projektem (MZP), która zostanie przygotowana przez IP w terminie 30 dni od podpisania umowy. 11. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia, odbiór przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie za przedmiot zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Z uwagi na rozległy obszar tj.: 9 gmin, na którym prowadzone będą równocześnie prace, wymagane jest od Inżyniera Kontraktu zapewnienie doskonałej organizacji pracy, właściwej logistyki, koordynacji działań, a także bardzo dobrej współpracy wewnętrznej całego zespołu. 13. Zgodnie z art. 29 ust.3 a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) Wykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.) osoby, jeżeli wykonanie ich czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. osoby: • Ekspert 1: Inżynier Kontraktu • Ekspert 2: Specjalista ds. zamówień publicznych • Ekspert 3: Specjalista ds. rozliczeń finansowych i raportowania o ile te czynności nie będą wykonywane przez daną osobę lub osoby w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi być sporządzona według Wzoru oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną Wykonawcy. Pozostałe strony mogą być parafowane. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania. Wykonawca jest obowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wcześniejsze otwarcie oferty nie oznaczonej wyraźnie i nie zaadresowanej zgodnie z wymaganiami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zawartość oferty stanowi: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z zał. nr 2 oraz 3 do SIWZ) 3) Pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy) 4) Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanej w następujący sposób: „Oferta na: Nadzór nad wdrożeniem rozwiązań (Inżynier Kontraktu) w projekcie partnerskim realizowanym przez Gminę Moszczenica wraz z 8 Partnerami (jednostkami samorządu terytorialnego województwa małopolskiego) pn. „Wdrożenie e-usług w małopolskich urzędach”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 5) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane oraz dodatkowo oznaczone słowami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. 6) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 7) Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępnione, Część oferty, która zawiera te informacje, należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach