Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30085 Kraków, ul. B. Głowackiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 44 65 700, 44 65 810 , fax. 12 44 65 702
- Data zamieszczenia: 2018-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
ul. B. Głowackiego 56
30085 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 44 65 700, 44 65 810, fax. 12 44 65 702
REGON: 58889000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozliczanie wydatków poniesionych w ramach projektu Małopolska Karta Aglomeracyjna – budowa systemu zarządzania transportem zbiorowym w Województwie Małopolskim cz. II. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na rozliczaniu projektu nr RPMP.07.02.03-12-0650/17 pn. „Małopolska Karta Aglomeracyjna – budowa systemu zarządzania transportem zbiorowym w Województwie Małopolskim cz. II”, wybranego do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 7 Infrastruktura transportowa, Działanie 7.2 Transport kolejowy, Poddziałanie 7.2.3 Regionalny transport kolejowy, na podstawie Uchwały nr 13/18 Zarządu Województwa Małopolskiego z dnia 9 stycznia 2018 r., zwanego dalej Projektem, zgodnie z wytycznymi w tym zakresie określonymi w umowie, OPZ, załącznikach do OPZ oraz Umowie o dofinansowanie Projektu. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale). 2) OŚWIADCZENIE W SPRAWIE GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ – wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 4 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Product Owner -świadczenie usługi koordynacji prac między specjalistami, ekspertami i analitykami a zespołem developerskim w projekcie FERS.01.04-IP.05-007/23
Dodano: 2024-02-15 - Świadczenie usług Product Owner'a metodą Agile na rzecz OKE w Krakowie w ramach realizacji kolejnych zadań projektu POWER.02.10.00-00-0008/18-03
Dodano: 2021-10-22 - Nadzór nad wdrożeniem rozwiązań (Inżynier Kontraktu) w projekcie partnerskim realizowanym przez Gminę Moszczenica wraz z 8 Partnerami (jednostkami samorządu terytorialnego województwa małopolskiego) pn. „Wdrożenie e-usług w małopolskich urzędach”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2021-01-19 - Nadzór nad wdrożeniem rozwiązań (Inżynier Kontraktu) w projekcie partnerskim realizowanym przez Gminę Moszczenica wraz z 8 Partnerami (jednostkami samorządu terytorialnego województwa małopolskiego) pn. „Wdrożenie e-usług w małopolskich urzędach”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-11-06 - Pełnienie funkcji ekspertów na potrzeby realizacji projektu pn.: ''Innovative hospital ward refurbishment solutions to minimise disruption, improve patient outcomes and enhance environmental sustainability" realizowanego w ramach grantu pn.: Collaborative Innovation Procurement Action to Improve the Efficiency, Quality and Sustainability of Healthcare — EcoQUlP Plus’ finansowanego ze środków Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises (EASME) na mocy uprawnień przekazanych przez Komisję Europejską (Grant Agreement number: 857790 — EcoQUIP Pliis-COS-PP)-2018-2-01)
Dodano: 2020-08-24 - Product Owner – świadczenie usługi koordynacji prac między specjalistami, ekspertami i analitykami a zespołem developerskim w projekcie „Wdrożenie Krajowego Systemu Danych Oświatowych” i reprezentowania OKE w Krakowie w zakresie definiowania wymagań do systemu KSDO
Dodano: 2019-09-09 - Zarządzanie Projektem – pełnienie funkcji Inżyniera Projektu pn. Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii “Biała-Ropa”
Dodano: 2019-07-19 - Zarządzanie projektem dla zadania pod tytułem „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w granicach aglomeracji Lipnica Murowana obejmująca miejscowość Lipnica Dolna i Lipnica Górna” realizowanego przez zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 w ramach 5 Osi Priorytetowej Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna – SPR
Dodano: 2019-02-22 - Zarządzanie projektem pn. „Montaż instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Gmin: Nowy Targ, Miasta Nowy Targ, Czorsztyn, Łapsze Niżne, Brzesko, Alwernia, Babice, Chrzanów, Libiąż oraz Trzebinia”.
Dodano: 2019-01-29 - Świadczenie usług Inwestora Zastępczego na zadaniu pod tytułem „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków w Lipnicy Dolnej w Gminie Lipnica Murowana” realizowanego przez zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 w ramach 5 Osi Priorytetowej Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna – SPR
Dodano: 2018-02-05