Przetargi.pl
Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej z zakresu doradztwa zawodowego, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych dla uczniów łódzkich szkół gimnazjalnych w ramach projektu pn.: Wsparcie na starcie II. Przedmiot zamówienia podzielono na 35 części, od 1 do 35.

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 90-142 Łódź, ul. Kopcińskiego 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6783378 , fax. 042 6780798
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
    ul. Kopcińskiego 29 29
    90-142 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6783378, fax. 042 6780798
    REGON: 47139038700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wckp.lodz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej z zakresu doradztwa zawodowego, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych dla uczniów łódzkich szkół gimnazjalnych w ramach projektu pn.: Wsparcie na starcie II. Przedmiot zamówienia podzielono na 35 części, od 1 do 35.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, zajęć grupowych (warsztatów) z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów wybranych łódzkich gimnazjów. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Wsparcie na Starcie II. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Usługa polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć grupowych dla uczniów klas II i III wybranych łódzkich gimnazjów. 2.2.Zamawiający przewiduje przeprowadzanie usługi dla 400 uczniów w 6 szkołach. 2.3.Zajęcia grupowe dotyczą zagadnień z zakresu roli pracy w życiu człowieka, umiejętności oceny własnych predyspozycji, sposobów uczenia się, wyboru ścieżki edukacyjnej i planowania kariery zawodowej, informacji o rynku pracy. 2.4.Zajęcia grupowe należy realizować z wykorzystaniem różnorodnych metod prowadzenia zajęć takich jak m.in.: odkrywanie, przeżywanie, działanie, metoda projektu, metody aktywizujące. Do realizacji programu zajęć należy wykorzystać uaktualniony podręcznik opracowany w I edycji projektu Wsparcie na starcie (podręcznik zostanie przekazany Wykonawcom z którymi zostaną zawarte umowy po dokonaniu i zatwierdzeniu aktualizacji - podczas spotkania o którym mowa w ust. 2.14. 2.5.Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć grupowych; dopuszczalne są m.in. mini-wykłady, warsztaty, ćwiczenia, zajęcia z wykorzystaniem komputera 2.6.Zamawiający przewiduje zorganizowanie zajęć grupowych w wymiarze 25 godzin na jedną grupę w 12 osobowych grupach, z wyjątkiem grup uczniów uczęszczających do Gimnazjum integracyjnego nr 47-gdzie grupy będą liczyć 8 osób) 2.7.Zamawiający w porozumieniu z Dyrekcją każdej ze szkół dokona podziału na grupy i dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów niezwłocznie po jej opracowaniu w oparciu o zatwierdzony plan lekcji. 2.8.Terminy i godziny warsztatów muszą być dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgodnione z Dyrekcją danej szkoły. Zamawiający przewiduje, że Dyrekcja szkoły tak ułoży plan zajęć dla klas II i III, aby wszyscy uczniowie uczestniczący w Programie mogli wziąć udział w warsztatach (bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi). 2.9.Zamawiający informuje, iż zgodnie z powszechną praktyką, plany lekcji zatwierdzane są na pierwszym posiedzeniu Rady Pedagogicznej - zasadniczo tuż przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Do tego czasu Zamawiający nie przekaże Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, wiążącego planu lekcji. 2.10.Zamawiający informuje, iż warsztaty będą odbywać się raz w tygodniu po 1 lub 2 godziny dydaktyczne w zależności od opracowanego planu lekcji uczestniczących uczniów oraz w terminie ustalonym przez Dyrekcję szkół. 2.11.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w dni powszednie w godzinach 7:00-18:00. Zamawiający może wyrazić zgodę, w wyjątkowych przypadkach, na zorganizowanie zajęć w soboty. 2.12.Zajęcia odbywać się będą w siedzibie szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. 2.13.W celu osiągnięcia najwyższego poziomu świadczonych usług, jak również w przypadku wystąpienia wątpliwości w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym oraz z Doradcą Zawodowym - koordynatorem SzOK-ów nadzorującym kompleksowo sprawną realizację przedmiotu zamówienia (Doradca zawodowy zostanie wyłoniony w równolegle prowadzonym przetargu). 2.14.Zamawiający przewiduje zorganizowanie jednorazowego szkolenia, w którym uczestniczyć będą Wykonawcy (z którymi zostanie zawarta umowa) oraz Doradca Zawodowy-koordynator, podczas którego Wykonawcom zostanie przekazany Program merytoryczny w postaci publikacji dostępnej elektronicznie (WORD/PDF). O terminie szkolenia wyłonieni w przetargu Wykonawcy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem (prawdopodobnym terminem jest koniec sierpnia/początek września 2014 roku) 2.15.Zajęcia mogą prowadzić nauczyciele lub doradcy zawodowi spełniający wymagania określone przez Zamawiającego w Dziale VI ust. 6. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - podział zamówienia na części: Część 1 Gimnazjum nr 10 w Łodzi - grupa A - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 2 Gimnazjum nr 10 w Łodzi - grupa B - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 3 Gimnazjum nr 10 w Łodzi - grupa C - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 4 Gimnazjum nr 10 w Łodzi - grupa D - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 5 Gimnazjum nr 18 w Łodzi - grupa A - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 6 Gimnazjum nr 18 w Łodzi - grupa B - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 7 Gimnazjum nr 18 w Łodzi - grupa C - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 8 Gimnazjum nr 18 w Łodzi - grupa D - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 9 Gimnazjum nr 18 w Łodzi - grupa E - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 10 Gimnazjum nr 18 w Łodzi - grupa F - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 11 Gimnazjum nr 20 w Łodzi - grupa A - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 12 Gimnazjum nr 20 w Łodzi - grupa B - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 13 Gimnazjum nr 20 w Łodzi - grupa C - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 14 Gimnazjum nr 20 w Łodzi - grupa D - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 15 Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa A - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 16 Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa B - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 17 Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa C - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 18 Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa D - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 19 Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa E - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 20 Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa F - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 21 Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa G - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 22 Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa H - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 23 Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa A - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 24 Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa B - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 25 Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa C - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 26 Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa D - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 27 Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa E - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 28 Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa F - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 29 Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa G - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 30 Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa H - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 31 Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa I - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 32 Gimnazjum nr 47 w Łodzi - grupa A - max. 8 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 33 Gimnazjum nr 47 w Łodzi - grupa B - max. 8 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 34 Gimnazjum nr 47 w Łodzi - grupa C - max. 8 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 35 Gimnazjum nr 47 w Łodzi - grupa D - max. 8 uczniów; 25 godzin 2 semestry 3.1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niż 4 części zamówienia. 3.2.Zamawiający nie wyraża zgody by osoba wyznaczona przez Wykonawcę do realizacji którejkolwiek z części niniejszego zamówienia, została również wyznaczona do wykonywania (uczestniczenia) w równoległe prowadzonym postępowaniu zarejestrowanym pod numerem: 3/WnSII/2014) pn. Pełnienie nadzoru merytorycznego i koordynowanie usług świadczonych w ramach realizacji projektu Wsparcie na Starcie II - konsultacji indywidualnych i zajęć grupowych dla uczniów gimnazjów oraz organizacja pracy Szkolnych Ośrodków Kariery powstałych w ramach projektu w 6 łódzkich gimnazjach 4.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 4.1.Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Doradca Zawodowy - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. 4.2.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją zajęć grupowych zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), 4.3.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 4.4.Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. 4.5.Wykonawcy (osoby prowadzące konsultacje) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, do wypełniania dzienników doradztwa/protokołów z doradztwa. 4.6.Wykonawcy (osoby prowadzące warsztaty) zobowiązani będą dodatkowo do przeprowadzenia testów wiedzy ex ante, mid term i ex post otrzymanych od Zamawiającego w terminach ustalonych przez Zamawiającego. 4.7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4.8.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące konsultacje) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zapisy zawarte w ust. 4.5. stosuje się odpowiednio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wckp.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach