Przetargi.pl
Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na przeprowadzeniu warsztatów zawodoznawczych dla wybranych uczniów Gimnazjum nr 14 oraz Gimnazjum nr 35 w Łodzi w ramach projektu pn.: Świadome planowanie kariery zawodowej w gimnazjum

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 90-142 Łódź, ul. Kopcińskiego 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6783378 , fax. 042 6780798
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
    ul. Kopcińskiego 29 29
    90-142 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6783378, fax. 042 6780798
    REGON: 47139038700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na przeprowadzeniu warsztatów zawodoznawczych dla wybranych uczniów Gimnazjum nr 14 oraz Gimnazjum nr 35 w Łodzi w ramach projektu pn.: Świadome planowanie kariery zawodowej w gimnazjum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, zajęć grupowych tj. warsztatów zawodoznawczych dla wybranych uczniów Gimnazjum nr 14 oraz Gimnazjum Nr 35 w Łodzi. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Świadome planowanie kariery zawodowej w gimnazjum. 1.3.Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Usługa polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć grupowych dla uczniów/uczennic klas I-III Gimnazjum nr 14 w Łodzi oraz uczniów/uczennic klas I-III Gimnazjum nr 35 w Łodzi. 2.2.Zamawiający przewiduje przeprowadzanie usługi dla min. 100 uczniów/uczennic podzielonych na 10 grup po max. 12 osób z klas I-III, w tym z Gimnazjum nr 14 w Łodzi - min. 50 uczniów/uczennic podzielonych na 5 grup po max. 12 osób oraz dla uczniów/uczennic z Gimnazjum nr 35 w Łodzi - min. 50 uczniów/uczennic podzielonych na 5 grup po max. 12 osób. 2.3.Zamawiający przewiduje zorganizowanie zajęć grupowych w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (4 godziny x 10 grup, tj. łącznie 40 godzin dydaktycznych). 2.4.Zajęcia grupowe dotyczą zagadnień: a) Informacje o zawodach - prezentacja wybranych grup zawodowych b) Zmieniający się rynek pracy i oferta edukacyjna szkół ponadgimnazjalnych (typy, profile, kryteria naboru) c) Przedstawienie w oparciu o dostępną literaturę tematu prognoz dotyczących poszukiwanych zawodów w najbliższej przyszłości 2.5.Zajęcia grupowe należy realizować z wykorzystaniem różnorodnych metod prowadzenia zajęć takich jak m.in.: odkrywanie, przeżywanie, działanie, metoda projektu, metody aktywizujące. 2.6.Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć grupowych; dopuszczalne są m.in. mini-wykłady, warsztaty, ćwiczenia, zajęcia z wykorzystaniem komputera, zajęcia w pracowniach warsztatowych. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania, najpóźniej na pierwsze zajęcia, programu zajęć oraz materiałów szkoleniowych dla uczestników. 2.7.Warsztaty odbywać się będą zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Zamawiającego - harmonogram znajduje się w ust. 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować umowę w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. 2.8.W przypadku zaistnienia sytuacji, w której z powodów niezależnych od Zamawiającego niemożliwe będzie przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji pierwszych zajęć zgodnie z terminem ustalonym w harmonogramie (np. z uwagi na procedury wynikające ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych), wówczas nowy termin zostanie wyznaczony przez Zamawiającego w porozumieniu z Dyrekcją danej szkoły. O wyznaczeniu nowego terminu, Wykonawca zostanie zawiadomiony z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Do czasu wyznaczenia nowych terminów przeprowadzenia zajęć które nie mogły się odbyć z uwagi na powyższe okoliczności, Wykonawca będzie realizował umowę i przystąpi do przeprowadzenia kolejnych zajęć w terminach wynikających z harmonogramu. 2.9.W przypadku braku możliwości wyznaczenia nowego terminu przeprowadzenia zajęć, Zamawiający może wyrazić zgodę na realizacji programu zajęć dla jednej grupy w jednym terminie tj. jednorazowo cztery godziny dydaktyczne. W takim przypadku, Wykonawca może zarządzić jedną przerwę, nie dłuższą jednak niż 20 minut. 3.Opis przedmiotu zamówienia: HARMONOGRAM - dostępny w SIWZ 4.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia: 4.1.Zajęcia odbywać się będą w siedzibie szkoły, do której uczęszczają uczniowie, w wyznaczonym pomieszczeniu lub w innym miejscu zaproponowanym przez Zamawiającego. 4.2.W celu osiągnięcia najwyższego poziomu świadczonych usług, jak również w przypadku wystąpienia wątpliwości w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym oraz z Koordynatorem SzOK-u w danej szkole, nadzorujących kompleksowo sprawną realizację przedmiotu zamówienia. 4.3.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją zajęć grupowych zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), 4.4.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 4.5.Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. 4.6.Wykonawcy (osoby prowadzące warsztaty) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, do wypełniania dzienników doradztwa/protokołów z doradztwa. 4.7.Wykonawcy (osoby prowadzące warsztaty) zobowiązani będą dodatkowo do przeprowadzenia testów wiedzy ex ante, mid term i ex post otrzymanych od Zamawiającego w terminach ustalonych przez Zamawiającego oraz sprawdzania obecności uczniów/uczennic. 4.8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4.9.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące warsztaty) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zapisy zawarte w ust. 3.4. stosuje się odpowiednio. 4.10.Zamówienie należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zsumowane doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji usługi (prelegentów) w prowadzeniu doradztwa edukacyjno-zawodowego w ostatnich 3 latach p
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl; www.bip.wckp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach