Przetargi.pl
Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych i konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego oraz serii szkoleń tematycznych, skierowanych dla uczniów łódzkich techników w ramach projektu pn.: Przyszły przedsiębiorca. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 części, od 1 do 9

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 90-142 Łódź, ul. Kopcińskiego 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6783378 , fax. 042 6780798
  • Data zamieszczenia: 2014-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
    ul. Kopcińskiego 29 29
    90-142 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6783378, fax. 042 6780798
    REGON: 47139038700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych i konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego oraz serii szkoleń tematycznych, skierowanych dla uczniów łódzkich techników w ramach projektu pn.: Przyszły przedsiębiorca. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 części, od 1 do 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby warsztatów grupowych i konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego oraz serii szkoleń tematycznych (obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, zakładania działalności gospodarczej, innowacyjności i społecznej odpowiedzialności biznesu), skierowanych dla uczniów łódzkich szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu pn.: Przyszły przedsiębiorca. Zamówienie podzielono na 9 części. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Przyszły przedsiębiorca. 1.3.Projekt będzie realizowany dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno - Turystyczno - Hotelarskich w Łodzi (ZSETH w Łodzi) oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 19 w Łodzi (ZSP 19 w Łodzi) 2.Opis przedmiotu zamówienia. 2.1.Dotyczy części 1 i 2: Przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich techników Warsztaty będą prowadzone na podstawie Innowacyjnego Programu Szkolnego Doradztwa Zawodowego, opracowanego w ramach innowacyjnego projektu Kształtowanie kompetencji personalnych i społecznych w szkole zawodowej drogą do sukcesu na rynku pracy. Zamawiający udostępni Program niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą wybranym do realizacji niniejszego zamówienia. Program o którym mowa powyżej składa się z pięciu modułów (razem 25 godzin dydaktycznych): Moduł 1 Poznaję siebie, uwzględniający tematykę równości szans kobiet i mężczyzn (6h); Moduł 2 Kompetencje personalne i społeczne w kontekście rozwoju zawodowego (6h); Moduł 3 Regionalny i ponadregionalny rynek pracy uwzględniający tematykę stereotypów tzw. zawodów męskich i kobiecych (5h); Moduł 4 Kwalifikacje zawodowe. Krajowe i Europejskie Ramy Kwalifikacji (4h); Moduł 5 Indywidualny Plan Działania (4h); Zamawiający wymaga prowadzenia warsztatów w formie mini-wykładów, ćwiczeń oraz zajęć komputerowych (dotyczy modułu 3 i 5). Zajęcia będą prowadzone w szkołach do których uczęszczają uczniowie uczestniczący w Projekcie, w pomieszczeniach wyznaczonych przez Dyrekcję każdej ze szkół. Zamawiający dokona podziału na grupy i przedstawi Wykonawcy imienną listę uczniów niezwłocznie po zawarciu umowy (a bezwzględnie przed pierwszymi zajęciami). W każdej ze szkół, warsztaty będą prowadzone w dwóch 10-osobowych grupach. Program przewiduje przeprowadzenie warsztatów w wymiarze 25 godzin dydaktycznych na grupę. Terminy i godziny warsztatów zostaną dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgodnione z Dyrekcją danej szkoły. Zamawiający przewiduje, że Dyrekcja szkoły tak ułoży plan zajęć, aby wszyscy uczniowie uczestniczący w Projekcie mogli wziąć udział w warsztatach (bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi). Zamawiający informuje, iż warsztaty będą odbywać się raz w tygodniu po 1 lub 2 godziny dydaktyczne w zależności od opracowanego planu lekcji uczestniczących uczniów - przewiduje się przeprowadzenie zajęć w godzinach popołudniowych oraz w soboty i niedziele. Dokładny harmonogram zostanie przedstawiony przy podpisywaniu umowy. Osoba prowadząca warsztaty (wyznaczona przez Wykonawcę) zobowiązana będzie dodatkowo do przeprowadzenia testów wiedzy ex ante, mid i ex post otrzymanych od Zamawiającego w terminach ustalonych przez Zamawiającego. 2.2. Dotyczy części 3 - szkolenie z obsługi kasy fiskalnej Do obowiązków Wykonawcy należy: - przygotowanie materiałów szkoleniowych. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego dla tych materiałów nie później niż na 3 dni przed wyznaczonym terminem pierwszych zajęć. - przeprowadzenie szkoleń w okresie październik 2014 - maj 2015. Szkolenie odbywać się będzie 4 grupach po 6 osób w wymiarze 16 godzin na jedną grupę. Dokładny harmonogram zostanie przedstawiony przy podpisywaniu umowy. Miejsce realizacji usługi: siedziba ŁCDNiKP lub siedziba szkół uczestniczących w Projekcie. Program szkolenia uwzględniać musi następujące zagadnienia: - podstawowe akty prawne - organizacja pracy kasjera - odpowiedzialność materialna - kody kreskowe - podatek od wartości dodanej - budowa elektronicznych kas fiskalnych - ćwiczenia praktyczne na kasie fiskalnej. Kasy fiskalne do ćwiczeń zapewnia Zamawiający. Osoba prowadząca warsztaty (wyznaczona przez Wykonawcę) zobowiązana będzie dodatkowo do przeprowadzenia testów wiedzy ex ante, mid term i ex post otrzymanych od Zamawiającego w terminach ustalonych przez Zamawiającego. 2.3. Dotyczy części 4 i 5 - Szkolenie z zakresu innowacyjności i społecznej odpowiedzialności biznesu Do obowiązków Wykonawcy należy: 1.- przygotowanie i opracowanie materiałów szkoleniowych. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego dla tych materiałów nie później niż na 3 dni przed wyznaczonym terminem pierwszych zajęć. - przeprowadzenie szkoleń w okresie grudzień 2014-maj 2015. Uczniowie każdej ze szkół zostaną podzieleni na dwie 5-cio osobowe grupy. Szkolenie przewiduje zaangażowanie w wymiarze 16 godzin na jedną grupę (łącznie 32 godziny na szkołę) Dokładny harmonogram zostanie przedstawiony przy podpisywaniu umowy. Miejsce realizacji usługi: siedziba szkół uczestniczących w Projekcie. Program szkolenia uwzględniać będzie zagadnienia: a) innowacyjności - 10 godzin dydaktycznych (tematyka: definicje innowacyjności, jej wymiary: produktowy, usługowy marketingowy, organizacyjny, rola innowacji w życiu codziennym i zawodowym, założenia innowacyjnej gospodarki, podejście do innowacyjności w aspekcie ekonomii społecznej) b) społecznej odpowiedzialności biznesu - 6 godzin dydaktycznych (tematyka: zasady CSR, definicje, przykłady firm i działań odpowiedzialnych społ. , etyka w biznesie) Osoba prowadząca warsztaty (wyznaczona przez Wykonawcę) zobowiązana będzie dodatkowo do przeprowadzenia testów wiedzy ex ante, mid term i ex otrzymanych od Zamawiającego w terminach ustalonych przez Zamawiającego. 2.4. Dotyczy części 6 i 7 - Szkolenie z zakresu zakładania własnej działalności gospodarczej Do obowiązków Wykonawcy należy: - opracowanie materiałów do realizacji zajęć. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego dla tych materiałów nie później niż na 3 dni przed wyznaczonym terminem pierwszych zajęć. - przeprowadzenie szkoleń w okresie grudzień 2014-maj 2015. Uczniowie każdej ze szkół zostaną podzieleni na dwie 5-cio osobowe grupy. Szkolenie przewiduje zaangażowanie w wymiarze 16 godzin na jedną grupę (łącznie 32 godziny na szkołę) Dokładny harmonogram zostanie przedstawiony przy podpisywaniu umowy. Miejsce realizacji usługi: siedziba szkół uczestniczących w Projekcie. Program szkolenia uwzględniać będzie zagadnienia: -formy prawne działalności i podstawy prawa -dokumenty niezbędne do założenia działalności gosp. -biznes-plan -urzędy i procedury -możliwości finansowania nowej firmy Osoba prowadząca warsztaty (wyznaczona przez Wykonawcę) zobowiązana będzie dodatkowo do przeprowadzenia testów wiedzy ex ante, mid term i ex post otrzymanych od Zamawiającego w terminach ustalonych przez Zamawiającego. 2.5. Dotyczy części 8 i 9 - konsultacje indywidualne z uczniami techników z zakresu doradztwa zawodowego Konsultacje indywidualne dotyczą zagadnień z zakresu samopoznania, kompetencji społecznych, wymogów rynku pracy, równości szans, planowania kariery edukacyjnej i zawodowej (w tym opracowanie Indywidualnego Planu Działania), pracy w grupie oraz komunikowania się. Usługa polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu serii indywidualnych konsultacji z uczniami w formule jedno spotkanie - jeden uczeń. Zamawiający przewiduje przeprowadzanie konsultacji dla grupy 40 uczniów w 2 szkołach, przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 4 godziny dydaktyczne w taki sposób, że 2 godziny należy przeznaczyć na konsultacje (spotkania z uczniem), a 2 godziny na pracę własną Wykonawcy (pracownika Wykonawcy) nad przygotowanymi przez ucznia dokumentami (sprawdzenie IPD, CV, list motywacyjny), ich weryfikacją i przekazaniem uczniowi profesjonalnej informacji zwrotnej. Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgadniane przez Wykonawcę z każdym uczniem indywidualnie. Miejsce realizacji usługi: siedziba szkół uczestniczących w Projekcie. 3.Ogólne zasady realizacji usług o których mowa w ust. 2. Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć, natomiast wymaga dostosowania przyjętej formy do możliwości psychofizycznych uczniów uczestniczących w zajęciach. Wykonawcy (osoby prowadzące warsztaty lub szkolenia) zobowiązani będą prowadzić je w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z Programem,Wykonawcy (osoby prowadzące warsztaty lub szkolenia) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego oraz do prowadzenia dzienników zajęć Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące szkolenia) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Przez cały czas trwania Projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Koordynator Projektu - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego, 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - podział zamówienia na części. Część 1 Przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów ZSETH w Łodzi (łącznie 50 godzin/2 grupy) Część 2 Przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów ZSP 19 w Łodzi (łącznie 50 godzin/2 grupy) Część 3 Przeprowadzenie szkolenia z obsługi kasy fiskalnej (łącznie 64 godziny/4 grupy) Część 4 Przeprowadzenie szkolenia z zakresu innowacyjności i społecznej odpowiedzialności biznesu dla uczniów ZSETH w Łodzi (łącznie 32 godziny/2 grupy) Część 5 Przeprowadzenie szkolenia z zakresu innowacyjności i społecznej odpowiedzialności biznesu dla uczniów ZSP 19 w Łodzi (łącznie 32 godziny/2 grupy) Część 6 Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zakładania własnej działalności gospodarczej dla uczniów ZSETH w Łodzi (łącznie 32 godziny/2grupy) Część 7 Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zakładania własnej działalności gospodarczej dla uczniów ZSP 19 w Łodzi (łącznie 32 godziny/2grupy) Część 8 Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów ZSETH w Łodzi (łącznie 80 godzin/20 uczniów) Część 9 Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów ZSP 19 w Łodzi (łącznie 80 godzin/20 uczniów) 4.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niż 2 części zamówienia. 5.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 5.1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. 5.2.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 5.3.Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. 5.4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl; www.bip.wckp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach